Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-08-07
Warszawa: Zakup sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, urządzeń peryferyjnych oraz serwerów i urządzeń sieciowych z oprogramowaniem i zainstalowaniem.
Numer ogłoszenia: 170781 - 2014; data zamieszczenia: 07.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych , ul. Ksawerów 8, 02-656 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 8438131, faks 22 8438071.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, urządzeń peryferyjnych oraz serwerów i urządzeń sieciowych z oprogramowaniem i zainstalowaniem..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby fabrycznie nowych urządzeń komputerowych, urządzeń drukujących i oprogramowania:Zamówienie podzielono na dwie części: 1) 1.1 Zestaw komputerowy z oprogramowaniem - 37 sztuk, 1.2 Komputer przenośny z oprogramowaniem - 2 sztuki, 1.3 Laserowe urządzenie wielofunkcyjne A4 kolorowe - 6 sztuk, 1.4 Laserowe urządzenie wielofunkcyjne A4 czarno-białe - 7 sztuk, 1.5 Drukarka laserowa A3 kolorowa - 1 sztuka. 2) 2.1 Serwery komputerowe rack - 3 sztuki, 2.2 Urządzenia do przechowywania i odczytu danych (macierz dyskowa) - 1 sztuka, 2.3 Urządzenia do przechowywania i odczytu danych (dysk sieciowy) - 1 sztuka, 2.4 Urządzenia sieciowe (UTM typ I) - 2 sztuki, 2.5 Urządzenia sieciowe (UTM typ 2) - 5 sztuk, 2.6 UPS - 5 sztuk, 2.7 Licencje na systemy operacyjne, licencje dostępowe - 3+100 szt. 2.8 Sieciowy system operacyjny (wirtualizacja) - 1 sztuka, 2.9 Szafa rack 42U - 1 sztuka, 2.10 UPS rack - 1 sztuka, 2.11 Usługa wdrożenia oprogramowania - 1 sztuka. Szczegółowy opis zamówienia stanowi zał. nr 1 do niniejszej SIWZ..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0, 48.62.00.00-0, 48.70.00.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 48.82.20.00-6, 30.23.30.00-1, 32.42.00.00-3, 72.26.00.00-5, 48.00.00.00-8, 30.23.72.80-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: część 1 - 4.500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych, 00/100) część 2 - 6.000,00 zł ( słownie : sześć tysięcy złotych 00/100) Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego: BANK PKO BP: 54 1020 1026 0000 1102 0230 4145 najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu uznaje się za wniesione skutecznie, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego, potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminem składania ofert, o którym mowa w punkcie XIV ust. 1 SIWZ. Na przelewie należy podać numer zamówienia ZP i tytuł zamówienia. Kopię dokumentu stwierdzającego dokonanie przelewu należy załączyć do oferty. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w innej formie, niż pieniądzu, należy złożyć przed upływem terminu składania ofert do Wojewódzkiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie ul. Ksawerów 8 - pok. nr 18 Wadium może być wniesione w: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Zamawiający zwraca oraz zatrzymuje Wykonawcom wadium zgodnie z art. 46 ustawy pzp.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy na załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy na załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy na załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy na załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy na załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Szczegółowa specyfikacja techniczna dostawy. Wszelkie wymagane dokumenty dotyczace oświadczeń, deklaracji zgodności , certyfikatów( jeśli dotyczy)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana osób upoważnionych do odbioru przedmiotu umowy nie stanowi istotnej zmiany warunków umowy 2. Strony dopuszczają zmianę umowy: 1) Zmiany terminu określonego w § 3 ust. 2 w przypadku żądania Zamawiającego 2) Zmianę modelu sprzętu oferowanego na inny bez zmiany ceny z zapewnieniem parametrów równoważnych lub wyższych w stosunku do zaoferowanych 3) Zmianę obowiązującej stawki podatku od towarów i usług 3. Wykonawca występując o zmianę w zakresie określonym ust 2 pkt 2 zobowiązany jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, uzasadniających tą zmianę. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WZMiUW w Warszawie ul. Ksawerów 8, pokój nr 18..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2014 godzina 10:00, miejsce: WZMiUW w Warszawie ul. Ksawerów 8, pokój nr 20..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, urządzeń peryferyjnych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup obejmuję: 1.Zestaw komputerowy z oprogramowaniem-37 szt. 2.Komputer przenośny z oprogramowaniem-2 szt. 3.Laserowe urządzenie wielofunkcyjne A4 kolorowe-6 szt. 4.Laserowe urządzenie wielofunkcyjne A4 czarno-białe-7 szt. 5.Drukarka laserowa A3 kolorowa-1 szt. Szczegółowy opis zamówienia stanowi zał. nr 1 do niniejszej SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.13.00-0, 48.62.00.00-0, 48.70.00.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup serwerów i urządzeń sieciowych z oprogramowaniem i zainstalowaniem..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup obejmuję: 1. Serwery komputerowe rack - 3 sztuki, 2. Urządzenia do przechowywania i odczytu danych (macierz dyskowa) - 1 sztuka, 3. Urządzenia do przechowywania i odczytu danych (dysk sieciowy) - 1 sztuka, 4. Urządzenia sieciowe (UTM typ I) - 2 sztuki, 5. Urządzenia sieciowe (UTM typ 2) - 5 sztuk, 6. UPS - 5 sztuk, 7. Licencje na systemy operacyjne, licencje dostępowe - 3+100 szt., 8. Sieciowy system operacyjny (wirtualizacja) - 1 sztuka, 9. Szafa rack 42U - 1 sztuka, 10. UPS rack - 1 sztuka, 11. Usługa wdrożenia oprogramowania - 1 sztuka..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.20.00-6, 30.23.30.00-1, 32.42.00.00-3, 72.26.00.00-5, 48.00.00.00-8, 30.23.72.80-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- 570/NZ/2025 - Remont instalacji odwodniającej w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Dostawa, wniesienie i instalacja oraz uruchomienie, sprawdzenie poprawności funkcjonowania i wzorcowanie fabrycznie nowej komory klimatycznej w budynku laboratoryjnym CIOP-PIB w Łodzi
- Wsparcie Zamawiającego w organizacji i przeprowadzeniu szkoleń on-line dla pracowniczek i pracowników podmiotów leczniczych w zakresie sztucznej inteligencji (AI).
- Sukcesywne dostawy mebli w zakresie stołów konferencyjnych i łączników
- Naprawa instalacji wodociągowej zasilającej w wodę Ośrodek Moczydło przy ul. Górczewskiej 69/73 w Warszawie
- Dostawa mebli do dwóch budynków administracyjno-muzealnych na terenie parku w Muzeum Witolda Gombrowicza we Wsoli
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy w ramach projektu "Rozwój edukacji włączającej w szkołach podstawowych w Gminie Dobczyce"
- "Dostawa wyposażenia sal dydaktycznych oraz pomocy dydaktycznych na potrzeby kształcenia zawodowego w ramach projektu "Kształć się w ZSBT" (...)
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Zespołu Szkół Licealnych i Technicznych nr 1 przy ulicy Wiśniowej 56 w Warszawie - CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA
- Zakup, dostawa narzędzi TIK i pomocy dydaktycznych
- Dostawa urządzeń pamięci masowej i urządzeń sieciowych w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Doposażenie placówki w pomoce dydaktyczne, instrumenty muzyczne oraz sprzęt IT i oprogramowanie.
więcej: Platformy komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.