Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-08-07
Inowłódz: Remont ciągu pieszego w centrum Inowłodza
Numer ogłoszenia: 170739 - 2014; data zamieszczenia: 07.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Inowłódz , ul. Spalska 2, 97-215 Inowłódz, woj. łódzkie, tel. (044) 710 12 33, faks (044) 710 12 33.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.inowlodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ciągu pieszego w centrum Inowłodza.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na remoncie ciągów pieszych, tj.: - remont ciągu pieszego w centrum Inowłodza - w kierunku kościoła św. Idziego - remont ciągu pieszego w centrum Inowłodza - wokół zamku Kazimierza Wielkiego 2. W ramach przedmiotowego zadania polegającego na remoncie ciągów pieszych zostanie zrealizowany następujący zakres robót: 1) Remont ciągu pieszego w centrum Inowłodza - w kierunku kościoła św. Idziego. Istniejący ciąg komunikacyjny posiada nawierzchnię z kruszywa łamanego gr. 10 cm. Szerokość istniejącego ciągu jest zmienna i wynosi 3,0-3,5 m. Ciąg pieszy przebiega w terenie płaskim. Kategoria geotechniczna obiektu - pierwsza. Lokalizacja od km 0+000 do km 0+179. Szerokość projektowanej nawierzchni ciągu pieszego zmienna: 3,5 m - 4,0 m. Spadek jednostronny 2% w kierunku rzeki Pilicy. Długość odcinka 179 m. Zakres robót obejmuje rozbiórkę istniejącej nawierzchni z podbudowy kruszywa gr.10 cm, wykonanie robót ziemnych: wykopów, nasypów związanych z korytem ciągu pieszego. Ustawienie obrzeży bet. 8x30 na podsypce cementowo-pieskowej 1:4 gr. 3 cm. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr.20 cm. Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm szarej na podsypce cem-piaskowej 1:3 gr. 3 cm. Wykonanie poboczy gruntowych. Przewiduje się poprawę odwodnienia poprzez wprowadzenie normatywnych spadków poprzecznych, wyrównanie spadków podłużnych. Zakres robót budowlanych: - roboty pomiarowe: 0,175 km - roboty rozbiórkowe - 700,0 m2 - roboty ziemne - wykopy: 164,0 m3 - roboty ziemne nasypy - 22,0 m3 - profilowanie istniejącego podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni: 756,0 m2 - podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20 cm - 720,0 m2 - nawierzchnie z kostki betonowej gr.8 cm - 720,0 m2 - uzupełnienie poboczy wraz z zagęszczeniem: 175,0 m2 - ustawienie obrzeży bet. 30x8 - 370,0 m - obsługa geodezyjna (wytyczenie, inwentaryzacja powykonawcza). 2) Remont ciągu pieszego w centrum Inowłodza - wokół zamku Kazimierza Wielkiego Istniejący ciąg komunikacyjny biegnie od ul. Zamkowej wokół zamku Kazimierza Wielkiego. Posiada nawierzchnię w km. 0+000 do 0+047 bitumiczną gr. 4 cm, następnie w km 0+047 km do 0+250 utwardzoną kruszywem i szlaką. Szerokość istniejącego ciągu jest zmienna i wynosi 3,0 - 3,5 m. Ciąg pieszy przebiega w terenie płaskim. Podłoże pod ciąg pieszy zalicza się do kategorii G-1. Lokalizacja projektowanego ciągu od km 0+000 do km 0+253. Zakres robót obejmuje rozbiórkę istniejącej nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej gr. 4 cm, rozbiórkę istniejącej podbudowy z kruszywa gr. 10 cm, wykonanie robót ziemnych związanych z korytem ciągu pieszego. Ustawienie obrzeży bet. 8x30 na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr. 3 cm. Ułożenie na istniejących kablach teletechnicznych rur osłonowych dwudzielnych o śr. 110 mm. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 20 cm. Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm (typ. starobruk) na podsypce cem-piaskowej 1:3 gr. 3 cm. Regulacja pionowa zaworów wodociągowych. Ułożenie ścieku z korytek betonowych wh KPED karta 01.04. Wykonanie poboczy gruntowych. Na istniejących kablach telekomunikacyjnych i energetycznych pod nawierzchnią ciągu należy ułożyć rury osłonowe dwudzielne o śr. 110 mm. Zakres robót budowlanych: - roboty pomiarowe: 0,25 km - roboty rozbiórkowe - roboty ziemne - wykopy: 377,0 m3 - profilowanie istniejącego podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni: 1111,0 m2 - podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20 cm - 990,0 m2 - nawierzchnie z kostki betonowej gr.8 cm (starobruk) - 990,0 m2 - uzupełnienie poboczy wraz z zagęszczeniem: 253,0 m2 - ustawienie obrzeży bet. 30x8 - 501,0 m - ścieki z elementów betonowych - 50,0 m - obsługa geodezyjna (wytyczenie, inwentaryzacja powykonawcza) W przypadku nazw własnych zawartych w dokumentacji projektowej, działając na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. W przypadku zaoferowania urządzeń równoważnych lub lepszego należy udokumentować na czym polegają właściwości i parametry urządzeń równoważnych lub lepszych w odniesieniu do urządzeń opisanych przez Zamawiającego. Ilekroć w niniejszej specyfikacji przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, parametrów lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne, ponieważ Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. UWAGA: Zamawiający zaleca odbycie wizji lokalnej na miejscu realizacji przedmiotu zamówienia w celu oceny na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko, wszystkich czynników koniecznych do przygotowania oferty, wyceny zamówienia i podpisania umowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu spełnienia warunku Wykonawca winien przedłożyć: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, w tym minimum jednej roboty budowlanej o podobnym charakterze o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł (brutto), sporządzony wg załączonego wzoru - (ZAŁĄCZNIK nr 4 do SIWZ). Przy dokonaniu oceny spełnienia warunku Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia-nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu spełnienia warunku Wykonawca winien przedłożyć: 1) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony wg załączonego wzoru - (ZAŁĄCZNIK nr 5 do SIWZ). Przy dokonaniu oceny spełnienia warunku Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia-nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - (ZAŁĄCZNIK nr 1 do SIWZ). 2) Oryginalne zobowiązanie (bądź inne, odpowiednie oświadczenie w tym zakresie) podmiotu oddającego Wykonawcy do dyspozycji niezbędne zasoby na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli dotyczy. 3) Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach: a. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia (zawarta umowa ulegnie odpowiedniej zmianie w tej części, której ta zmiana będzie dotyczyła), np. zmiana wysokości podatku VAT, b. konieczność zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu materiałów, urządzeń lub elementów o innych parametrach jakościowych lub technicznych, niż wskazane w ofercie, w sytuacji gdy zastosowanie materiałów, urządzeń lub elementów o innych parametrach jakościowych lub technicznych niż wskazane w ofercie, stanowiłoby korzyść dla Zamawiającego, c. zmiana dotycząca podwykonawcy, wprowadzenie nowego podwykonawcy lub zmiana zakresu powierzonej podwykonawcy części zamówienia, W przypadku zmiany lub rezygnacji z Podwykonawcy, na którego zasoby/potencjał Wykonawca powołał się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest wskazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia te warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wnioskiem, o którym mowa w ust. 2. d. przekształcenie organizacyjne lub zmiana właściciela przedsiębiorstwa wykonawcy, w tym w szczególności zmiany będące następstwem łączenia, podziału, przekształcenia lub likwidacji. 2. Dokonanie zmiany umowy, w zakresie jw., wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez Zamawiającego. 3. Jeżeli w trakcie realizacji umowy Zamawiający lub Wykonawca dojdzie do wniosku, że w celu właściwej realizacji zamówienia istnieje potrzeba dokonania przewidzianej przez Zamawiającego w SIWZ zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty, to każda strona może się zwrócić do drugiej na piśmie z wnioskiem o dokonanie takiej zmiany. 4. Wszystkie opisane w specyfikacji postanowienia zmian umowy stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 5. Strona występująca o zmianę umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia którejkolwiek z ww. przesłanek. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie. 6. Wszelkie zmiany niniejszej umowy będą się odbywały za zgodą stron w formie pisemnych aneksów pod rygorem nieważności. 7. W przypadku zmiany adresu Strona jest zobowiązana do pisemnego poinformowania o tym drugiej Strony pod rygorem skutecznego doręczania pisma na adres dotychczasowy. W nawiązaniu do art. 144 ust. 2 ustawy Pzp zmiana istotnych postanowień umowy dokonana w innych przypadkach niż określono powyżej podlega unieważnieniu
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.inowlodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Inowłodzu, ul. Spalska 2, 97-215 Inowłódz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Inowłodzu, ul. Spalska 2, 97-215 Inowłódz. Punkt Obsługi Interesanta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania 413 /Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju/ odpowiadającą warunkom przyznania pomocy w ramach działania /Odnowa i rozwój wsi/.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowości Pogórze, gmina Kosakowo
- "BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE GMINY KRASNOPOL - ETAP IV"
- Budowa budynku hali sportowej wraz z przebudową infrastruktury ośrodka sportowego w Borowej
- Budowa wiaty autokarowej w Rykach w ramach zadania pn: "Budowa i modernizacja infrastruktury oraz zakup autobusów na potrzeby transportu publicznego Gminy Ryki" - etap III
- Wykonanie remontu oraz termomodernizacji budynków usytuowanych przy ul. F. Chopina 8 oraz przy ul. L.Waryńskiego 25 w Żyrardowie w ramach projektu pn."Domy pełne historii - etap II.
- Wymiana źródła ciepła w budynku Urzędu Gminy Masłowice
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





