Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-24
Lębork: Dostawa sprzętu komputerowego dla PUP w Lęborku
Numer ogłoszenia: 170704 - 2012; data zamieszczenia: 24.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Gdańska 35, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 0-59 8623744,8623728,8667119, faks 0-59 8667130.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.lebork.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla PUP w Lęborku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Oferowane urządzenia muszą posiadać deklarację zgodności CE , zainstalowane oprogramowanie, sterowniki oraz oprogramowanie wewnętrzne w najnowszej dostępnej wersji, winny znajdować się na listach kompatybilności producentów oprogramowania HCL. 2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, pochodził z legalnego źródła , w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Zamawiającego. Opakowanie sprzętu musi gwarantować jego bezpieczny transport i składowanie. 4. W momencie dostawy Wykonawca zamówienia dostarcza : 1) dokumentację sprzętu wraz z kartą gwarancyjną, 2) deklarację zgodności CE, 3) licencje na oprogramowanie, 4) dokumenty potwierdzające autoryzację producenta komputerów dla firmy serwisującej. KOMPUTER - 13 SZT. CPV 30213000-5 Lp. Nazwa komponentu Wymagane minimalne parametry techniczne komputerów 1. Typ Komputer stacjonarny. W ofercie wymagane jest podanie modelu, symbolu oraz producenta 2. Zastosowanie Komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, aplikacji edukacyjnych, aplikacji obliczeniowych, dostępu do internetu oraz poczty elektronicznej 3. Procesor Wielordzeniowy, osiągający w teście PassMark CPU Mark wynik min. 4125 punktów 4. Pamięć operacyjna 4GB 1333 MHz możliwość rozbudowy do min 8GB, minimum jeden slot wolny na dalszą rozbudowę 5. Parametry pamieci masowej Min. 500 GB SATA 7200 obr. Na min. 6. Grafika Grafika zintegrowana 7. Wyposażenie multimedialne Karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną, głośniki zamontowane w obudowie komputera 8. Obudowa: Typu All-in-One z monitorem min. 23 cal Full HD (1920 na1080) Zasilacz zewnętrzny o mocy max 150W 9. Zgodność z systemami operacyjnymi i standardami Oferowane modele komputerów muszą posiadać certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z systemem operacyjnym Windows 7 10. Certyfikaty i standardy Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu (załączyć dokument potwierdzający spełnianie wymogu) Deklaracja zgodności CE (załączyć do oferty) Wymagany certyfikat lub wpis dotyczący oferowanego modelu komputera w internetowym katalogu www.eu-energystar.org lub www.energystar.gov - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej 11. Warunki gwarancji 3 - letnia gwarancja producenta świadczona na miejscu u klienta; Czas reakcji serwisu - 2 dni robocze; Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2000 lub certyfikat równoważny na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta komputera - dokumenty potwierdzające załączyć do oferty. Oświadczenie producenta komputera, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem - dołączyć do oferty. 12. Wsparcie techniczne producenta Dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera - do oferty należy dołączyć link strony. 13. Oprogramowanie 1. Zainstalowany system operacyjny Windows 7 Professional 64bit PL nie wymagający aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu w firmie Microsoft lub system równoważny - przez równoważność rozumie się pełną funkcjonalność jaką oferuje wymagany w SIWZ system operacyjny; 2. Wymagany nośnik z systemem operacyjnym; 3. Oprogramowanie do nagrywania danych na wszystkich dostępnych nośnikach optycznych dostępnych dla zamontowanego modelu napędu optycznego z interfejsem użytkownika w jęz. polskim należy dołączyć na nośnikach optycznych dla każdego komputera z osobna; 14. Wymagania dodatkowe 1. Wbudowane porty: Min. 6 USB wyprowadzonych na zewnątrz obudowy, w tym minimum 4 porty z tyłu obudowy, VGA, port sieciowy RJ-45; 2. Wymagana ilość i rozmieszczenie (na zewnątrz obudowy komputera) portów USB nie może być osiągnięta w wyniku stosowania konwerterów, przejściówek itp.; 3. Karta sieciowa 10 na 100 na 1000 Ethernet RJ 45 (zintegrowana); 4. Płyta główna zintegrowana w obudowie z monitorem tzw. All-in-One, wyposażona w 2 złącza DIMM, obsługa do 8GB pamięci RAM; 5. Klawiatura w układzie polski programisty - na kablu; 6. Mysz optyczna z dwoma klawiszami oraz rolką (scroll) - na kablu; 7. Podkładka żelowa z podparciem nadgarstka; 8. Nagrywarka DVD + na -RW; 9. Dołączony nośnik ze sterownikami; 10. Wszystkie komputery muszą pochodzić od tego samego producenta i być tego samego modelu oraz fabrycznie nowe; 11. Komputery muszą być wyposażone w komplet przewodów umożliwiających ich prawidłową pracę. DRUKARKA - 3 SZT CPV 30232110-8 Opis Wymagania obligatoryjne Obszar zastosowań Biuro Szybkość druku w czerni i w kolorze większe lub równe 25 stron na min. Jakość druku w czerni i w kolorze większe lub równe 600 na 600 dpi Normatywne obciążenie miesięczne 8000 str. Podawanie papieru 1 podajnik Nośniki Papier (do druku laserowego, zwykły, fotograficzny, szorstki), koperty, etykiety, kartony, folie, pocztówki Prędkość procesora większe lub równe 400 MHz Pamięć większe lub równe 32 MB Złącze zewnętrzne USB 2.0 Obsługiwane systemy operacyjne MS Windows 7 lub XP 32 bitowy lub 64 bitowy Pozostałe wymagania Dołączyć nośnik z oprogramowaniem i dokumentacją do drukarki; Dołączyć niezbędne do pracy sprzętu kable. Gwarancja min. 12 mies. SKANER - 1 SZT. CPV 30216110-0 Obszar zastosowań Elektroniczny urząd podawczy Rozmiar dokumentu A4, A5, A6, A8, B5 Rozdzielczość skanowania 600 dpi na 600 dpi Obszar skanowania 216 mm na 914 mm (poziomo na pionowo) Min zakres skanowania 52 mm na 73,7 mm (poziomo na pionowo) Szybkość Min. 40 stron na min Złącze USB 2.0 Kompatybilność PC Oprogramowanie Dołączyć oprogramowanie na nośniku (CD na DVD) Głębia kolorów Wejście: 16 Bit Kolor na 8 Bit Monochromatyczny, Wyjście: 48 Bit Kolor na 24 Bit Monochromatyczny Podawanie dokumentów Automatyczny podajnik dokumentów na 75 arkuszy; Waga papieru: 50-130 g na m2 dla automatu Formaty edycji Skanowanie do JPEG, Skanowanie do TIFF, Skanowanie do PDF, , Skanowanie do zabezpieczonego PDF Kompatybilne systemy operacyjne Windows Server 2008 (32 na 64bit), Windows XP, Windows XP 64, Windows Vista, Windows Vista 64, Windows 7, Windows 7 64, Inne Tryb skanu dwustronnego podczas jednego przejścia; Zgodność z normą Energy Star Gwarancja 24 miesiące - naprawa u klienta.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.21.61.10 - Skanery komputerowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia wiedzy i doświadczenia Wykonawcy winni udokumentować realizację przynajmniej trzech dostaw sprzętu komputerowego o wartości równej lub przekraczającej 50.000 zł. brutto w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ, 3) parafowany przez Wykonawcę projekt umowy - załącznik nr 7 do SIWZ, 4) wypełnioną i podpisaną specyfikację techniczną według załącznika nr 1 do SIWZ, 5) oświadczenie, że oferowany sprzęt posiada deklarację zgodności CE oraz znajduje się na listach kompatybilności oprogramowania / HCL/ - załącznik nr 6 do SIWZ, 6) oświadczenie producenta komputerów, że w przypadku nie wywiązania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej przyjmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem, 7) aktualny certyfikat ISO 9001 dla producenta komputerów bądź równoważny, 8) oświadczenie, że firma serwisująca posiada certyfikat ISO 9001:2000 lub równoważny na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzację producenta komputera, 9) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.lebork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku, ul. Gdańska 35; 84-300 Lębork, pokój nr 9.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2012 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku, ul. Gdańska 35; 84-300 Lębork, pokój nr 108.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LĘBORKA
- Remont DP nr 1330G od km 3+770 do km 4+170, Remont DP nr 1328G od km 8+130 do km 8+500, Remont DP nr 1326G od km 4+110 do km 4+520, Remont DP nr 1310G od km 1+340 do km 1+950.
- Wyposażenie dwóch pracowni BCU w Lęborku - sprzęt, maszyny, symulatory i urządzenia specjalistyczne niezbędne do nauczania w zakresie dziedziny energetyki odnawialnej (wiatrowej)
- Dostawa agregatów prądotwórczych w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026
więcej: przetargi w Lęborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni oraz warsztatów szkolnych dla Zespołu Szkół w Piaskach
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku"
- Dostawa komputerów do przeprowadzania zajęć dydaktycznych z informatyki dla VIII Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Skłodowskiej-Curie z Oddziałami Dwujęzycznymi w Katowicach
- Zakup zestawów komputerowych, komputerów przenośnych typu laptop, urządzeń drukujących oraz tabletów
- Zakup zestawów komputerowych
- 326.2025 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy jednej (1) sztuki komputera przenośnego typu mini laptop (ultraprzenośny) dla Instytutu Psychologii UJ.
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.