eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzajkówPrzebudowa drogi gminnej Osiedle Słoneczne w Czajkowie w 2009 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-04

Czajków: Przebudowa drogi gminnej Osiedle Słoneczne w Czajkowie w 2009 r.
Numer ogłoszenia: 17068 - 2009; data zamieszczenia: 04.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czajków , Czajków 39, 63-524 Czajków, woj. wielkopolskie, tel. 062 7311006, faks 062 7311034.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czajkow-gmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej Osiedle Słoneczne w Czajkowie w 2009 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej Osiedle Słoneczne w Czajkowie. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą: roboty pomiarowe w ilości 510 m, karczowanie pni 2 szt., roboty ziemne i transport urobku w ilości 1079m3,profilowanie i zagęszczanie podłoża na powierzchni 2844,09 m2, warstwę dolną podbudowy, skropienie emulsją asfaltową, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - asfaltowych, ułożenie krawężników betonowych dostarczonych przez inwestora a także wykopy liniowe lub jamiste o głębokości do 1,5m i szerokości do 1,5m, wykonanie studzienek ściekowych ulicznych betonowych o średnicy 500 mm 21 szt, montaż rur preizolowanych 64mb, regulacja studzienek dla urządzeń podziemnych w ilości betonu 1,4m3..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy majacy prawo występowania w obrocie prawnym, nie będący wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 PZP, spełniający warunki zawarte w art. 22 PZP, posiadający odpowiedni personel, sprzęt, doświadczenie wskazane w SIWZ. Wykonawca musi spełniać wymogi zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty poświadczające oraz informacje: aktualny dokument dopuszczajacy Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętem w zamówieniem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca zamieszkały poza terytorium RP: zamiast dokumentów o których mowa powyżej składa dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju w którym ma siedzibe lub miejsce zamieszkania, potwierdzajace odpowiednio że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania sie o zamówienie, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub jeśli uzyskanie tych dokumentów w danym kraju jest niemożliwe oświadczenie złożone przed notariuszem. Ponadto dla wykonawców z terenu RP i innych krajów wymagane są dokumenty: wykaz personelu, wykaz sprzętu, doświadczenie zawodowe, dane podwykonawców, formularz cenowy, wypełniony ślepy kosztorys, zaparafowany projekt umowy, polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.czajkow-gmina.pl/bip.php?pid=114.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Czajkowie, Czajków 39, 63 - 524 Czajków, I piętro, pokój nr 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Czajkowie, Czajków 39, 63 - 524 Czajków, I piętro, pokój nr 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja nie jest finansowana ze środków Unii Europejskiej..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.