Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-19
Barlinek: Budowa sieci wodociągowej z miejscowości Równo do Laskówka gmina Barlinek
Numer ogłoszenia: 170670 - 2007; data zamieszczenia: 19.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Wodna "Płonia", ul. Fabryczna 4, 74-320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 7462100, fax 095 7462100.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.swplonia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Wodna powołana na podstawie ustawy prawo wodne.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej z miejscowości Równo do Laskówka gmina Barlinek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie sieci wodociągowej z miejscowości Równo do Laskówka z przyłączami, według niżej przestawionej specyfikacji a/ sieć wodociągowa z rur polietylenowych o średnicy zewnętrznej 90 mm dł. 2245,83 m, b/ przyłącza wodociągowe z rur ciśnieniowych PE o średnicy zewnętrznej 32 mm dł. 206,00 m
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie wymagał wniesienia wadium w wysokości 5000,0 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z dnia 9 lutego 2004 r. z późn. zm.), a w szczególności: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a) zatrudnią do prowadzenia robót kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi, należącego do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa b) zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 3 podobne zamówienia na roboty sieciowe o wartości każdego z zamówień min. 300 tyś. zł, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykazanie się wskazaną ilością robót - w tym okresie, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, określonej jako możliwość dysponowania lub dostępu do środków finansowych wystarczających do realizacji zamówienia bez udzielania zaliczki, z uwzględnieniem zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień, tj. takiej, że mają dostęp do środków finansowych (lub zdolność kredytową) w wysokości nie mniejszej niż 100.000 zł, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) udzielą co najmniej 5-letniej gwarancji na roboty objęte zamówieniem, 6) oświadczą, że wszystkie zastosowane materiały i wyroby do wykonania zamówienia zrealizują w I gatunku, spełniają wymagania polskich i europejskich norm, posiadają aprobaty, certyfikaty lub deklaracje zgodności z normami, zgodne z uwarunkowaniami wynikającymi z Prawa budowlanego, 7) wyrażą zgodę na warunki określone w SIWZ oraz załączonym do SIWZ wzorze umowy. 8) spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie wg formuły : spełnia-nie spełnia Spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, wymaganych od Wykonawców zostanie dokonane w oparciu o następujące kryteria: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 2) wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówień na roboty podobne do przedmiotu zamówienia, każde o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł brutto z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie, 3) oświadczenie Wykonawcy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, określonej jako możliwość dysponowania lub dostępu do środków finansowych wystarczających do realizacji zamówienia bez udzielania zaliczki, z uwzględnieniem zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień, tj. takiej, że mają dostęp do środków finansowych (lub zdolność kredytową) w wysokości nie mniejszej niż 100.000 zł, 4) oświadczenia Wykonawcy o udzieleniu co najmniej 5-letniej gwarancji na roboty objęte zamówieniem, 5) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, 6) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, 7) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Formularz ofertowy (wg załączonego wzoru druku do SIWZ). 2)Kosztorysy ofertowe 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub poświadczone przez organ wydający. 4)Oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu pracowników do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie - kierownika budowy z uprawnieniami (na druku oferty); poświadczone załączoną kserokopią uprawnień osoby wskazanej jako kierownik budowy oraz zaświadczenia o przynależności do Polskiej Izby inżynierów Budownictwa; 5)Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówień na roboty podobne do przedmiotu zamówienia, każde o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł brutto z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie (wg wzoru zał. druku). 6)Kserokopia aprobat, certyfikatów lub deklaracje zgodności z normami zgodne z uwarunkowaniami wynikającymi z Prawa budowlanego, Wykonawca przedłoży na czas odbioru przedmiotu zamówienia 7)Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych, oraz nie podlega wykluczeniu wg art. 24 ust. 1 i 2 wym. ustawy (wg załączonego wzoru druku). 8)Dowód wniesienia wadium. 9)Akceptacja zapisów zawartych w Załączniku Nr 2 do SIWZ (Wzór umowy), na druku oferty. 10) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11) Aktualne informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 12) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swplonia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 74-320 Barlinek ul. Fabryczna 4 za odpłatnościa 100 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Spółka Wodna Płonia ul. Fabryczna 4 74-320 Barlinek pokój nr 14.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BARLINKA
- "Termomodernizacja i remont budynków mieszkaniowych 4 wspólnot mieszkaniowych tj.: Kościelna 2, 1 Maja 23, Chmielna 10 - 11, Pełczycka 16 w Barlinku"
- Zakup i dostawa pieluchomajtek
więcej: przetargi w Barlinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozwój infrastruktury dla ruchu niezmotoryzowanego poprzez budowę dróg rowerowych Busko-Zdrój - Solec-Zdrój"
- Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Czarnożyły Parcela I
- Budowa kancelarii podwójnej dla leśnictw Daniec i Otmice" (I/23/KAN1-9)
- "Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Bydlin ul. Wolbromska oraz Kwaśniów Górny "Stoki Kwaśniowskie" w ramach zadania pn: Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Klucze"
- Termomodernizacja budynku szkoły w Widawie
- Kompleksowa przebudowa rozbudowy Ujęcia Wody w miejscowości Gardzienice Drugie dz. Nr 1354/5; 1354/4; 1350/2 i 1213/5 oraz systemu dozoru wizyjnego na ujęciach wody
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.