eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kartuzy › Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych w ramach Projektu /Daj szansę-pomóż sobie i innym/ współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-07

Kartuzy: Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych w ramach Projektu /Daj szansę-pomóż sobie i innym/ współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1.
Numer ogłoszenia: 170665 - 2012; data zamieszczenia: 07.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 115845 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Hallera 1, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 6812631, faks 058 6812631.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja samorządowa - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych w ramach Projektu /Daj szansę-pomóż sobie i innym/ współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część stanowi każde z wymienionych niżej Zadań. Zadanie 1. Kurs prawa jazdy kat. B. a ) Cel kursu: W ramach usługi, Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia dla 16 osób szkolenia teoretycznego i praktycznego określonego w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierującymi pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005 r. Nr 217, poz. 1834 ze zm.; Dz. U. z 2005 r. Nr 3, poz. 24 z późń. zm.). W podanej ofercie należy uwzględnić w szczególności: a) koszt wykładowców, sal szkoleniowych, placu manewrowego, b) koszt przystąpienia uczestnika do egzaminu wewnętrznego i zewnętrznego, w tym koszty pierwszego egzaminu praktycznego i teoretycznego, c) materiały szkoleniowe dla uczestników posiadające podane przez Zamawiającego logotypy projektu, d) wydanie zaświadczeń o ukończeniu kursu na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logotypy projektu, e) prowadzenie dokumentacji na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo projektu tj.: listy obecności, programy szkolenia, harmonogram szkolenia, ankiety oceniające szkolenie, f) koszt badań lekarskich, g) wszelkie pozostałe koszty związane z przeprowadzeniem kursu. Wykonawca przeprowadzi szkolenie praktyczne z wykorzystaniem pojazdów, które są dopuszczone do ruchu, są przystosowane do nauki jazdy, spełniają wymagania określone w przepisach w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia w zakresie Prawa jazdy kategorii B. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia w trakcie realizacji umowy liczby osób objętych szkoleniem. W takim przypadku Wykonawcy będzie przysługiwać tylko wynagrodzenie za faktycznie przeszkoloną liczbę osób i nie będzie on zgłaszać roszczeń co do realizacji pozostałej części. Wykonawca musi zapewnić uczestnikom kursu odpowiednie warunki lokalowe oraz organizacyjno - techniczne, w tym: a) wymagane jest, aby Wykonawca dysponował salami szkoleniowymi wyposażonymi w zestaw pomocy dydaktycznych. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia uczestnikom szkolenia odpowiednich warunków w miejscu szkolenia, zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, zapewnienia samodzielnych stanowisk szkoleniowych zawierających treści przedmiotowo związane z kategorią prawa jazdy, b) uczestnik szkolenia musi zostać wyposażony w bezzwrotne materiały dydaktyczne w terminie właściwym do prawidłowego przebiegu nauki, c) wykonawca powinien posiadać ubezpieczone pojazdy szkoleniowe, d) kadra musi się składać z osób, posiadających przygotowanie, doświadczenie i odpowiednie uprawnienia w prowadzeniu szkoleń o tematyce związanej z przedmiotem zamówienia w postaci przeprowadzonych kursów. Ukończenie szkolenia musi być potwierdzone stosownym zaświadczeniem, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27.10. 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005 r. Nr 217, poz. 1834 ze zmianami). b ) Organizacja kursu: Kursy zostaną przeprowadzone dla 16 osób, w terminie od 15 czerwca do 15 października 2012 r., szczegółowo uzgodnionym z Zamawiającym. Miejsce przeprowadzenia szkolenia: miasto Kartuzy. Dopuszcza się możliwość, aby usługa szkoleniowa była realizowana poza terenem miasta Kartuzy, przy czym dojazd uczestników szkolenia w takim przypadku zapewnia Wykonawca na własny koszt. W takim przypadku, czas dojazdu uczestnika z miasta Kartuzy do miejsca realizacji zadania, za pomocą środków komunikacji, nie może być dłuższy niż 90 minut. Zajęcia teoretyczne muszą się odbywać w salach szkół nauki jazdy, które znajdują się pod adresem wskazanym w zaświadczeniu o wpisaniu do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców wydanym na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym. Zadanie 2. Kurs komputerowy Celem kursu jest zapoznanie uczestników z konfiguracją i zarządzaniem systemem Windows, konfiguracją i instalacją urządzeń peryferyjnych (drukarka, skaner, czytniki pamięci), edytorem tekstu Word, arkuszem kalkulacyjnym Excel, prezentacjami multimedialnymi w PowerPoint, korzystanie z zasobów sieci Internet, poczta elektroniczna itp., zajęcia teoretyczne 10 godzin, praktyczne 40h w tym- minimum 20 godzin w sieci Internet. a) Organizacja kursu Kurs przeprowadzony zostanie dla grupy młodzieży w wieku 15-24 lat liczącej 9 osób. Termin realizacji od 15 czerwca 2012 do 15 sierpnia 2012r. Miejsce realizacji kursu zapewnia Zamawiający - Kartuzy ul. Gdańska 10c. Ilość godzin: 50. b) Realizacja kursu Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom kursu sprzętu technicznego na czas jego trwania komputerów oraz do wyposażenia uczestników szkolenia w materiały szkoleniowe i dydaktyczne niezbędne do przeprowadzania kursu, w formie drukowanej i elektronicznej. Ponadto Wykonawca zapewni uczestników kursu w materiały dydaktyczne na własność: pendrive, segregator, notatnik, długopis i materiały szkoleniowe drukowane z programem kursu. Zadanie 3: Kurs fotografii zawodowej. Celem kursu jest zapoznanie uczestników z fotografowaniem na poziomie podstawowym oraz wzbudzanie i rozwijanie zainteresowań zawodowych związanych z fotografią. Zajęcia powinny obejmować część teoretyczną (czym jest fotografia, zasady komponowania obrazu, kadrowania, różnice między fotografią analogową a cyfrową, rodzaje fotografii- reportażowa, dokumentalna, medialna i reklamowa, przyrodnicza, fotomontaże itp.) oraz praktyczną (plenery, obróbka obrazu cyfrowego, wydruki). Celem kursu jest również zorganizowanie wystawy z utworów powstałych podczas kursu. a) Organizacja kursu Kurs zostanie przeprowadzony dla 16 osobowej grupy młodzieży w wieku 15-24 lat, w wymiarze 50 godzin, w terminie od 15 czerwca do 15 sierpnia 2012 r., szczegółowo uzgodnionym z Zamawiającym. Wykonawca zapewnia studio fotograficzne oraz aparaty cyfrowe na własność uczestników kursu wraz z osprzętem (karty pamięci, akumulatorki, futerały), a w przypadku Wykonawcy z poza Kartuz również dojazd z Kartuz do studia oraz w plener (jeżeli dotyczy), Czas dojazdu uczestnika z miasta Kartuzy do miejsca realizacji zadania, za pomocą środków komunikacji, nie może być dłuższy niż 90 minut. b) realizacja kursu Realizacja kursu będzie prowadzona wg. programu sporządzonego przez Wykonawcę, który powinien obejmować w szczególności: - zajęcia teoretyczne, - zajęcia praktyczne- plenery, zajęcia studyjne, w tym z wykorzystaniem komputerów. Zadanie 4: Kurs na stopień młodszego ratownika WOPR Celem kursu jest z przeprowadzenie kursu w formie wykładów i ćwiczeń praktycznych zgodnie z programem szkoleń Zarządu Głównego Wodnego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego oraz zdobycie przez uczestników kursu stopnia młodszego ratownika WOPR. a) Organizacja kursu Kurs zostanie przeprowadzony dla 2 osób w wieku 16-24 lat, w terminie od 15 czerwca do 15 sierpnia 2012 r., szczegółowo uzgodnionym z Zamawiającym. Wykonawca zapewnia miejsce realizacji kursu, a w przypadku Wykonawcy z poza Kartuz również dojazd lub pokrywa koszt dojazdu środkami komunikacji. Czas dojazdu uczestnika z miasta Kartuzy do miejsca realizacji zadania, za pomocą środków komunikacji, nie może być dłuższy niż 90 minut. b) Realizacja kursu 1. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić szkolenie w formie wykładów i ćwiczeń praktycznych zgodnie z programem szkoleń Zarządu Głównego Wodnego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego. 2. Program szkolenia przygotowującego do egzaminu na stopień młodszego ratownika WOPR) 3. Zadania Wykonawcy obejmują w szczególności: a) zrealizowanie programu szkolenia w zakresie młodszego ratownika WOPR; b) zapewnienie wyposażenia niezbędnego do realizacji szkolenia w ilości dostosowanej do liczby uczestników kursów; c) zapewnienie kadry dydaktycznej prowadzącej szkolenie o odpowiednich kwalifikacjach (instruktorzy WOPR lub instruktorzy wykładowcy WOPR); d) przeprowadzania egzaminu kończącego szkolenie; e) wydanie uczestnikom kursów, po pozytywnym ukończeniu szkolenia, legitymacji ratownika WOPR i identyfikatora młodszego ratownika WOPR. 4. Wykonawca przed rozpoczęciem szkolenia ma obowiązek zarejestrować je w jednostce wojewódzkiej WOPR. 5. Miejsce przeprowadzenia szkoleń zapewnia Wykonawca na terenie miasta Kartuzy lub zapewnia dojazd do innego miejsca na koszt Wykonawcy. 6. Zajęcia szkoleniowe wraz z egzaminem będą realizowane zgodnie z harmonogramem szkolenia na stopień młodszego ratownika WOPR. Zadanie 5: Kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG (135) oraz kurs spawania blach stalowych metodą MAG (136) wraz z uprawnieniami PRS Kurs musi być przeprowadzony zgodnie z następującymi aktami prawa: Polskie ( Europejskie ) Normy PN-EN 287-1 PN-EN 287-2 i Wytycznymi Instytutu W-07/IS-02 Oraz innymi odpowiednimi przepisami prawa. a) Organizacja kursu Kurs zostanie przeprowadzony dla 1 osoby w terminie od 15 czerwca do 15 października 2012 r., szczegółowo uzgodnionym z Zamawiającym. Wykonawca zapewnia miejsce realizacji kursu. W przypadku Wykonawcy z poza Kartuz zapewnia on dojazd lub pokrywa jego koszt. Czas dojazdu uczestnika z miasta Kartuzy do miejsca realizacji zadania, za pomocą środków komunikacji, nie może być dłuższy niż 90 minut. b) Realizacja kursu Program szkolenia winien być podany w ujęciu godzinowym dla kursanta. Kwalifikacje wykładowców muszą być adekwatne do zakresu prowadzonych przez nich zajęć oraz winny być poparte zawartymi w ofercie: zaświadczeniami i referencjami wydanymi przez odpowiednią instytucję szkolącą/firmę/zakład pracy, w którym został nabyty staż przy prowadzeniu szkoleń ujętych w przedmiocie zamówienia. Miejsce realizacji szkolenia: województwo pomorskie. Program szkolenia obowiązkowo obejmuje: Zajęcia teoretyczne - min. 40 h. lekcyjnych w tym: - szkolenie - instruktaż BHP Zajęcia praktyczne - min. 200 h. zegarowych w tym: - instruktaż wstępny - praktyka - egzamin Razem minimalna liczba godzin przypadających na uczestnika szkolenia: min. 240 h. włącznie z egzaminem. Program kursu musi obejmować: / Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi MAG - 135/ Zajęcia teoretyczne obejmują zagadnienia z zakresu: - zastosowania elektryczności do spawania łukowego - zakłócania w działaniu urządzeń do spawania, unikanie wad w spoinach - spawania w praktyce - bezpieczeństwa i higiena pracy ( BHP) i bezpieczna praca na hali produkcyjnej - metod przygotowania złączy do spawania - oznaczenia i wymiaru spoin - kwalifikowania spawaczy - budowy i użytkowania urządzeń do spawania MAG - charakterystyk spawania MAG oraz typowe parametry Zajęcia praktyczne obejmują zagadnienia z zakresu: - cięcia tlenowego w pozycji PA - wykonywanie załączy teowych w różnych pozycjach PA, PF, PC - wykonywania złączy teowych narażonych w pozycji PA, PF, PC, PB - wykonywania złączy teowych w pozycji PG, PB, PF, PD, - wykonywania złączy rurowych w pozycji PB, PF, PD / Spawanie blach stalowych spoinami pachwinowymi metodą MAG drutem proszkowym 136 wraz z uprawnieniami PRS/ Zajęcia teoretyczne z zakresu MAG (136) obejmują zagadnienia z zakresu: - materiałów podstawowych i dodatkowych do spawania - technologii spawania - niezgodności spawalniczych - charakterystyk procesu spawania będącego przedmiotem egzaminu Zajęcia praktyczne z zakresu MAG (136) obejmują zagadnienia z zakresu: - uruchamiania urządzeń, zajarzania łuku, regulacji parametrów spawania, napawanie na blachach w pozycji PA - wykonywania złączy doczołowych( spoina Y) w pozycji PA - wykonywania spoin pachwinowych jednościęgowych w pozycji spawania PG, PA, PF, PB (próby łamania) Szkolenie praktyczne powinno odbywać się pod nadzorem instruktora szkolenia. Każde szkolenie powinno być poprzedzone pokazem (instruktażem) przeprowadzonym przez instruktora szkolenia. Instruktor podczas omawiania ćwiczeń powinien objaśnić uczestnikom kursu sposób przygotowania materiału do spawania, podać parametry spawania i pokazać technikę wykonywania złącz objętych ćwiczeniem. Pomieszczenia w których przeprowadzane będą zajęcia teoretyczne i praktyczne winny być wyposażone w sprzęt i pomoce dydaktyczne do potrzeb w/w szkolenia z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki. Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi szkolenia rękawice spawalnicze, maski do spawania oraz fartuch osłonowy. W trakcie trwania szkolenia wykonawca powinien zapewnić kursantom przerwy oraz catering ( mleko, kawa, herbata, bułka )..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.41.12.00 - Usługi szkół nauki jazdy 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia jest związany z realizacji projektu /Daj szansę- pomóż sobie i innym/ (zwanego dalej Projektem), współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Kurs prawa jazdy kat. B.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OŚRODEK SZKOLENIA KIEROWCÓW /START/, ul. Piłsudskiego 15A, 83-300 Kartuzy, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18050,00

  • Oferta z najniższą ceną: 18050,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25600,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Kurs komputerowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Rachunkowe Plus-Minus S.C. Barbara Rumin Honorata Bliźniewska, ul. Rogalińska 19b/2, 80-809 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2115,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2115,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5300,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Kurs fotografii zawodowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • O.K. Ośrodek Kursów, ul. Sobieskiego 217, 84-200 Wejherowo, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9344,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9344,00 / Oferta z najwyższą ceną: 38000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.