Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-06
Poznań: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie dachu budynku Centralnego Biura Śledczego Komendy Głównej Policji położonego przy ul. Kochanowskiego 3, w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 170629 - 2009; data zamieszczenia: 06.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Jana Kochanowskiego 2A, 60-844 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8412743, 8412740, faks 061 8412744.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkopolska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie dachu budynku Centralnego Biura Śledczego Komendy Głównej Policji położonego przy ul. Kochanowskiego 3, w Poznaniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie dachu budynku Centralnego Biura Śledczego Komendy Głównej Policji położonego przy ul. Kochanowskiego 3, w Poznaniu. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest w dokumentacji wykonawczej zawierającej m. in. specyfikacje techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiar - załącznik nr 6 - 6a do SIWZ. Użyte w dokumentacji wykonawczej znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć jako wzorzec jakościowy. Określenie przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie nazwy producenta, typu urządzenia, sprzętu lub materiałów ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązania równoważne (urządzenia, sprzęt lub materiały) będą posiadały wszystkie parametry nie gorsze niż te, które są określone w przedmiotowych dokumentach. W przypadku złożenia ofert z rozwiązaniami równoważnymi, do oferty należy załączyć foldery, specyfikacje techniczne, aprobaty techniczne lub inne dokumenty zawierające dane techniczne, w celu wykazania ich równoważności. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 5.000,00 PLN.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w tym; 1) wykażą wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - minimum 2 robót budowlanych w zakresie robót dekarskich o wartości brutto każdej z robót minimum 50 000 PLN; 2) dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi następujące kwalifikacje zawodowe: - Kierownik budowy (1 osoba) - Uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych przez Wykonawcę do oferty, wymaganych przez Zamawiającego w rozdziale V pkt 1 SIWZ a także w wyniku ich uzupełnienia, w przypadku, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy lub w oparciu o wyjaśnienia ich treści dokonanych na podstawie art. 26 ust 4 ustawy. Warunki określone w pkt 2 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełnić łącznie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich składa przedmiotowy dokument oddzielnie; 2) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie (np. referencje - minimum 2, końcowe protokoły odbiorów robót potwierdzające ich wykonanie bez wad), dla potwierdzenia warunku określonego w rozdziale IV pkt 2, ppkt. 1 zgodnie ze wzorem załącznika nr 2 do SIWZ - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, można złożyć przedmiotowy wykaz wraz z dokumentami potwierdzającymi, dotyczący zarówno jednego, większej liczby, jak i wszystkich Wykonawców, pod warunkiem, iż z ich treści będzie wynikać, że spełniają oni łącznie warunek wskazany w rozdziale IV pkt 2, ppkt. 1 SIWZ; 3) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zmówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności dla potwierdzenia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV pkt 2 ppkt 2, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ, a w przypadku gdy Wykonawca będzie dysponował w/w osobami - należy także złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, można złożyć przedmiotowy wykaz, dotyczący zarówno jednego, większej liczby, jak i wszystkich Wykonawców, pod warunkiem, iż z ich treści będzie wynikać, że spełniają oni łącznie warunek wskazany w rozdziale IV pkt 2 ppkt 2 SIWZ; 4) dokument stwierdzający, że osoba wskazana jako kierownik budowy posiada wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wraz z dokumentem potwierdzającym jego przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego techników i inżynierów budownictwa, aktualny na dzień składania ofert; 5) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem załącznika nr 4 do SIWZ - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich składa przedmiotowy dokument oddzielnie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.poznan.kwp.policja.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu, Sekcja ds. Zamówień Publicznych, ul. Kochanowskiego 2a, 60-844 Poznań, pokój 59. Cena 17,60 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu, Sekcja ds. Zamówień Publicznych, ul. Kochanowskiego 2a, 60-844 Poznań.Pok. 59.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
- Dostawa oprogramowania z systemem informacji prawnej wraz z licencją na korzystanie na potrzeby Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz Sądów Rejonowych
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej
- Dostawa worków do morcelacji tkanek nowotworowych
- ŚWIADCZENIE USŁUG DOSTĘPU DO USŁUG SPORTOWO-REKREACYJNYCH NA PODSTAWIE KART ABONAMENTOWYCH DLA PRACOWNIKÓW ZAMAWIAJĄCEGO
- Dostawa samochodu ciężarowego, walca stalowego i ciągnika rolniczego z osprzętem i przyczepką transportową
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja dachów w budynkach komunalnych
- Remont obiektu przeznaczonego na realizację zadań związanych z Ochroną Ludności i Obroną Cywilną Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Świebodzinie-remont dachu.
- Remont pokrycia dachowego wraz z robotami towarzyszącymi w budynkach Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska
- Modernizacja dachów budynków wielorodzinnych w komunalnym zasobie mieszkaniowym miasta Ozorkowa
- Remont pokrycia dachu na części budynku biurowego Urzędu Statystycznego w Warszawie, Oddział w Ciechanowie.
- Remont fragmentu pokrycia dachowego wraz z robotami towarzyszącymi w budynku użytkowym położonym przy ul. Mrozowej 13 w Krakowie
więcej: Naprawa i konserwacja dachów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





