eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wisła › dostawy materiałów drogowych wraz z wbudowaniem oraz usługi sprzętem



Ogłoszenie z dnia 2007-03-15

POZYCJA 17061

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Wisła: dostawy materiałów drogowych wraz z wbudowaniem oraz usługi sprzętem Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Wisła, do kontaktów: Marian Jarosz, Andrzej Pilch, ul. Czarne 6, 43-460 Wisła, woj. śląskie, tel. 033 8552426, fax 033 8551160, e-mail: wisla@lasykatowice.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.lasykatowice.com.pl/wisla Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Panstwowe; Inne:gospodarka leśna. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy materiałów drogowych wraz z wbudowaniem oraz usługi sprzętem. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, inne. Główne miejsce realizacji dostawy : Nadlesnictwo Wisła, Gmina Wisła, Gmina Istebna. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Dostawę materiałów kamiennych: tłucznia drogowego, klińca, przeznaczonych do poprawy stanu szlaków zrywkowych i dróg wywozowych na terenie Nadleśnictwa Wisła łączna ilość 11000 ton. II. 1. Usługi koparką jednonaczyniową kołową o poj. łyżki 0,40m3 - 2000 rg. , teren Nadleśnictwa Wisła. 2. Usługi koparką jednonaczyniową kołową o poj. łyżki 0,80m3 - 1000 rg. , teren Nadleśnictwa Wisła 3. Usługi spycharką gąsienicową o mocy min 75 KM - 400 rg. , teren Nadleśnictwa Wisła. 4. Usługi transportowe samochodem ciężarowym samowyładowczym do 10 ton - 500g III. Dostawę wraz z wbudowaniem płyt drogowych żelbetonowych pełnych staroużytecznych o długości 3,00m, szerokości 1m - 1,5m i grubości 12-15 cm - łączna ilość 2000 szt, teren Nadleśnictwa Wisła IV. Dostawę i ułożenie rur Vipro (z atestem) o średnicy: a) 30 - 40cm - dł. 200 mb b) 50 - 60cm - dł. 200 mb c) 80-100cm - dł. 40 mb wraz z przygotowaniem podłoża i zabudową na ciekach wodnych przepustów znajdujących się na szlakach zrywkowych i dróg wywozowych (długości jednostkowe przepustów do ułożenia to 2,5m lub 5 mb). V. Dostawę piasku płukanego w ilości 130 ton na szkółkę w Jaworzynce 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Określa szczególowo SIWZ 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert -określający pełną nazwę firmy, stan prawny, miejsce rejestracji, dokładny adres firmy składającej ofertę, jednocześnie potwierdzający, że przedmiot działalności oferenta odpowiada zakresowi robót objętych przetargiem. 2. Aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że Dostawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Dostawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie Oferenta w trybie art.22 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 w/w ustawy, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 SIWZ. 5. Wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia na formularzu -zał. nr 3 SIWZ zatytułowanym \Potencjał techniczny\ , z udokumentowaniem źródeł pozyskania (umowy przedwstępne z właścicielami, umowy właściwe najmu, dzierżawy, leasingu lub inne) albo opis wyposażenia technicznego firmy). Wymagane minimum : 3 samochody samowyładowcze o ładowności min. 10 ton każdy oraz koparka jednonaczyniowa kołowa o poj. łyżki 0,40m3 i poj. łyżki 0,80m3, spychacz gąsienicowy o mocy min. 75 KM 6. Zaświadczenie o niekaralności wykonawcy lub osób wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 Ustawy prawo zamówień publicznych za przestępstwa tam wymienione, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający). 7.Wykaz co najmniej 3 dostaw materiałów drogowych wraz z ich wbudowaniem lub robót drogowych i sprzętowych wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, zakresu prac, daty i miejsca wykonania -zał. Nr 5 SIWZ. Wartość usług wykazana w załączniki oraz referencji powinna być przynajmniej równa wartości oferty składanej przez oferenta. Należy załączyć dokumenty (referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej Oryginalny kod CPV: 45.52.00.00 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską Kod CPV wg słownika 2008: 45.52.00.00 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską Oryginalny kod CPV: 60.12.00.00 - Usługi lądowego transportu towarowego Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego Oryginalny kod CPV: 14.21.10.00 - Piasek Kod CPV wg słownika 2008: 14.21.10.00 - Piasek 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: wartośc powyżej 60.000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 15.000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Informacje dotyczace sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbedne do oceny oraz czy spełnia on wymagania techniczne i posiada uprawnienia drogowe Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Muszą spełnić wszystkie wymagania określone w SIWZ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie złożone na druku Oferta - zał .nr 1 o zgodności przedmiotu oferty z przedmiotem zamówienia -zał. nr 1 SIWZ 2. Pełnomocnictwo - w przypadku podpisywania oferty i pozostałych dokumentów przez pełnomocnika. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert -określający pełną nazwę firmy, stan prawny, miejsce rejestracji, dokładny adres firmy składającej ofertę, jednocześnie potwierdzający, że przedmiot działalności oferenta odpowiada zakresowi robót objętych przetargiem. 4. Aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że Dostawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Dostawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, np. umowa spółki cywilnej, konsorcjum lub inne. 7. Oświadczenie Oferenta w trybie art.22 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ww ustawy, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 SIWZ. 8. Jeżeli Dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od Dostawcy -Dz.U. Nr 71 z 21.04. 2004r poz. 645. 9. Wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia na formularzu -zał. nr 3 SIWZ zatytułowanym Potencjał techniczny, z udokumentowaniem źródeł pozyskania (umowy przedwstępne z właścicielami, umowy właściwe najmu, dzierżawy, leasingu lub inne) albo opis wyposażenia technicznego firmy). Wymagane minimum : 3 samochody samowyładowcze o ładowności min. 10 ton każdy oraz koparka jednonaczyniowa kołowa o poj. łyżki 0,40m3 i poj. łyżki 0,80m3, spychacz gąsienicowy o mocy min. 75 KM 10. Zaświadczenie o niekaralności wykonawcy lub osób wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 Ustawy prawo zamówień publicznych za przestępstwa tam wymienione, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający. 11.Wykaz osób odpowiedzialnych za roboty wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia drogowe, w tym kopie uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do Izby 12.Dowód uiszczenia wadium. 13. Wskazanie przez Wykonawcę części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z wykazem podwykonawców -zał. nr 4 SIWZ a przypadku nie korzystania z podwykonawców złożenie podpisanego dokumentu z adnotacją -nie dotyczy. 14.Wykaz co najmniej 3 dostaw materiałów drogowych wraz z ich wbudowaniem lub robót drogowych i sprzętowych wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, zakresu prac, daty i miejsca wykonania -zał. Nr 5 SIWZ. Wartość usług wykazana w załączniki oraz referencji powinna być przynajmniej równa wartości oferty składanej przez oferenta. Należy załączyć dokumenty -referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 15. Podpisany projekt umowy - zał. nr 6 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lasykatowice.com.pl/wisla. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.04.2007, godzina 10:30, Sala Konferencyjna Nadleśnictwa Wisła ul. Czarne 6 43-460 WISŁA.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.