eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prusice › Informatyzacja Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Prusicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-29

Prusice: Informatyzacja Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Prusicach
Numer ogłoszenia: 170602 - 2013; data zamieszczenia: 29.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 103644 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Kultury i Sportu, ul. Jana Pawła II 7, 55-110 Prusice, woj. dolnośląskie, tel. 71 312 63 10, faks 71 312 63 10.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Informatyzacja Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Prusicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem umowy jest dostawa oraz montaż wraz z uruchomieniem na zasadach określonych w umowie oraz niniejszej SIWZ, sprzętu informatycznego i multimedialnego, na które składa się: Urządzenie wielofunkcyjne Część 1: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego 1 szt. Zestaw komputerowy Część 2: Dostawa zestawów komputerowych 4 szt. Komputer typu laptop Część 3: Dostawa Komputerów typu laptop 2 szt. Kamera Część 4: Dostawa Kamer wraz z akcesoriami 2 szt. Akcesoria do kamery Część 4: Dostawa Kamer wraz z akcesoriami 2 kpl. Telebim 6x4 z konstrukcją mobilną Część 5: Dostawa telebimu 6x4 z konstrukcją mobilną oraz telebimów 3x2 z konstrukcjami mobilnymi 1 kpl. Telebim 3x2 z konstrukcją mobilną Część 5: Dostawa telebimu 6x4 z konstrukcją mobilną oraz telebimów 3x2 z konstrukcjami mobilnymi 2 kpl. Zestaw projektor + ekran Część 6: Dostawa zestawu projektor + ekran 1 kpl. Nagłośnienie Część 7: Dostawa Nagłośnienia 1 kpl. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w stosunku do poszczególnych produktów określa Specyfikacja Techniczna - załączniki od 5a do 5g do niniejszej SIWZ, które w zależności od części postępowania po zakończeniu procedury będą stanowiły załącznik nr 1 do umowy. 3. Podstawowe definicje: 1) Zestaw komputerowy - osobisty komputer stacjonarny wraz z monitorem ekranowym Kategoria ta nie obejmuje komputerów kieszonkowych (tzw. palmtop, PDA), czy telefonów komórkowych o zbliżonej do komputerów kieszonkowych funkcjonalności. Kategoria ta nie obejmuje także serwerów. 2) Jednostka centralna - główny element stacjonarnego zestawu komputerowego, zawierający jego zasadnicze komponenty: płytę główną, procesor, pamięć itd. we wspólnej obudowie. 4. Wymagania ogólne: 1) W przypadku wystąpienia w specyfikacji technicznej zastrzeżonych nazw własnych oraz znaków towarowych producentów lub produktów, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy PZP, dopuszcza się oferowanie produktów równoważnych do wymaganych przy pełnym zagwarantowaniu przez Wykonawcę spełnienia wymogów opisanych poniżej oraz w specyfikacji technicznej. 2) Dostarczony sprzęt musi spełniać wymagania obowiązujących przepisów, w tym być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2l sierpnia 2007 r, w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz.U. 2007 nr 155 poz. 1089). W szczególności musi posiadać oznaczenie CE, potwierdzające zgodność tego sprzętu z przepisami rozporządzenia. Ocena zgodności i oznaczenie znakiem CE musi dotyczyć całego wyrobu, a nie tylko jego elementów składowych. 3) Dostarczone monitory muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz.U. 1998 nr 148 poz. 973 ). 4) Wykonawca dostarczy łącznie z ofertą dokumentację w języku polskim, potwierdzającą spełnienie warunków i parametrów technicznych zaoferowanego sprzętu. 5) Zamawiający dopuszcza w charakterze dokumentacji, potwierdzone przez Wykonawcę, wydruki ze stron internetowych producenta lub autoryzowanego dystrybutora sprzętu, zawierające wszystkie parametry sprzętu wyszczególnione przez Zamawiającego. W przypadku zamieszczenia wydruków ze strony internetowej, Wykonawca poda adres strony, z której zostały pobrane wydruki. W załączniku ach of 5a do 5g, które wypełnione należy dołączyć do oferty, należy bezwzględnie podać nazwę producenta i typ oferowanego sprzętu umożliwiający jego jednoznaczną identyfikację, ponadto w opisie technicznym, Wykonawca powinien podać nazwę producenta i typ oferowanego sprzętu oraz oprogramowania. 6) W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych Wykonawca, stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy PZP, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego urządzenia i ich parametry spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (tzn. powinien do złożonej oferty dołączyć opis tych rozwiązań wraz z pełnym podaniem parametrów technicznych urządzeń i funkcjonalności proponowanego oprogramowania) oraz zapewnić, że zaproponowane równoważne urządzenia i oprogramowanie po instalacji i uruchomieniu oraz w czasie eksploatacji nie spowoduje utraty gwarancji oraz wsparcia producenta na urządzenia i oprogramowanie posiadane. Zamawiający nie dopuszcza stwierdzenia, że zaoferowany sprzęt spełnia wymagania, bez dołączenia dokumentacji, o której mowa w punkcie 7.4 SIWZ. 7) Wraz z dostawą sprzętu należy dostarczyć dokument wydany przez producenta, poświadczający datę produkcji sprzętu. Zaoferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy. 8) Na dostarczony sprzęt Wykonawca udzieli gwarancji na terminy określone w Specyfikacji Technicznej. 9) Termin gwarancji liczy się od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. 10) Warunki gwarancyjne zawarte w umowie mają pierwszeństwo przed ogólnymi warunkami gwarancji, chyba że ogólne warunki gwarancji są korzystniejsze dla Zamawiającego. 11) Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy oraz wyprodukowany po 1 stycznia 2012 roku, chyba, że zapisy SIWZ dot. konkretnego sprzętu stanowią inaczej. 12) Wykorzystywane urządzenia spełniają co najmniej jedną z następujących norm efektywności energetycznej, jeżeli tego rodzaju normy obowiązują: Energy Star, wspólnotowa etykieta energetyczna (klasa efektywności A) bądź [innych norm krajowych] lub równoważnych. 5. W ramach Zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: a) dostarczenie kompletu sprzętu do siedziby Zamawiającego; b) przekazania Zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji dla każdej właściwej jednostki dostarczonego sprzętu komputerowego, c) świadczenie gwarancji w systemie door to door - polegającej na odbiorze uszkodzonego sprzętu ze wskazanego miejsca (na terenie kraju) a następnie dostarczenie sprawnego sprzętu na koszt Wykonawcy. Potwierdzone umową gwarancyjną (miedzy Zamawiającym a Wykonawcą), lub innym dokumentem; 2) Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za to, że jest uprawniony do wprowadzenia do obrotu oprogramowania zainstalowanego na komputerach oraz za to, że Zamawiający wskutek zawarcia umowy będzie upoważniony do korzystania w ramach zwykłego użytku ze wszelkiego oprogramowania dostarczonego wraz ze sprzętem komputerowym.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny 32.34.24.00 - Sprzęt nagłaśniający .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Informatyzacja Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Prusicach nr UDA-RPDS. 06.04.00-02-026/12-01 w ramach Priorytetu nr 6 Wykorzystanie i promocja potencjału turystycznego i kulturowego Dolnego Śląska (Turystyka i Kultura: Działanie nr 6.4: Turystyka kulturowa Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013).

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 5   

Nazwa: Dostawa telebimu 6x4 z konstrukcją mobilną oraz telebimów 3x2 z konstrukcjami mobilnymi

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TDC POLSKA s.c. Jacek Nyga Zenon Nyga, ul. Wyspiańskiego 9a, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 262601,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 498150,00

  • Oferta z najniższą ceną: 498150,00 / Oferta z najwyższą ceną: 498150,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Dostawa zestawu projektor + ekran

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Projekt Multimedia Spółka Cywilna, ul. Stary Lubin 29 b, 59-300 Lubin, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55284,57 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 93294,15

  • Oferta z najniższą ceną: 93294,15 / Oferta z najwyższą ceną: 102754,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Dostawa Nagłośnienia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TRIAS S.A., ul. Równinna 11/13, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24390,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 47326,71

  • Oferta z najniższą ceną: 47326,71 / Oferta z najwyższą ceną: 65485,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.