eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruńdostawa sprzętu komputerowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-15

POZYCJA 17057

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Toruń: dostawa sprzętu komputerowego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu, do kontaktów: Janusz Pawlak, Plac Teatralny 2, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6218249, 6218248, fax 056 6218347, e-mail: m.ciesielska@kujawsko-pomorskie.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.kujawsko-pomorskie.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Janusz Pawlak, Janusz Pawlak, Plac Teatralny 2, 87-100 Toruń, woj. Kujawsko-Pomorskie, tel. 056 6218248, fax 056 6218347, e-mail: j.pawlak@kujawsko-pomorskie.pl, www.kujawsko-pomorskie.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: dostawa sprzętu komputerowego 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. specyfikacje techniczne oferowanego sprzętu komputerowego, 2. certyfikaty dotyczące oferowanych komputerów: a) Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu (do oferty należy załączyć kopie certyfikatu potwierdzającą spełnianie wymogu), b) Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu (do oferty należy załączyć kopie certyfikatu potwierdzającą spełnianie wymogu), c) Oferowane komputery muszą posiadać certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych komputerów z ww. systemem operacyjnym (do oferty należy załączyć wydruk ze strony Microsoft WHCL), d) Głośność jednostki centralnej w/g normy ISO 9296 (bez nośników maks. 27 dB (do oferty należy załączyć oświadczenie producenta potwierdzające spełnienie wymogu), e) Deklaracja CE (należy załączyć do oferty dokument potwierdzający spełnienie wymogu), 3. certyfikaty dotyczące oferowanych monitorów LCD: a) Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu (do oferty należy załączyć kopie certyfikatu potwierdzającą spełnianie wymogu), b) Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu (do oferty należy załączyć kopie certyfikatu potwierdzającą spełnianie wymogu), c) Deklaracja CE (należy załączyć do oferty dokument potwierdzający spełnienie wymogu), d) TCO 99, 4. certyfikaty dotyczące oferowanych laptopów: a) Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu (do oferty należy załączyć kopie certyfikatu potwierdzającą spełnianie wymogu), b) Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu (do oferty należy załączyć kopie certyfikatu potwierdzającą spełnianie wymogu), c) Oferowane komputery muszą posiadać certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych komputerów z ww. systemem operacyjnym (do oferty należy załączyć wydruk ze strony Microsoft WHCL), d) Głośność jednostki centralnej w/g normy ISO 9296 (bez nośników maks. 29 dB (do oferty należy załączyć oświadczenie producenta potwierdzające spełnienie wymogu), e) Deklaracja CE (należy załączyć do oferty dokument potwierdzający spełnienie wymogu), 5. certyfikaty dotyczące oferowanych serwerów: a) Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu (do oferty należy załączyć kopie certyfikatu potwierdzającą spełnianie wymogu), b) Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu (do oferty należy załączyć kopie certyfikatu potwierdzającą spełnianie wymogu), c) Deklaracja CE (należy załączyć do oferty dokument potwierdzający spełnienie wymogu) 6. :certyfikaty CE dotyczące:, drukarek czarnobiałych, urządzenia wielofunkcyjnego kolorowego i urządzeń wielofunkcyjnych 7. certyfikat ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych wystawiony na przedsiębiorstwo, któremu powierzona zostanie obsługa serwisowa komputerów, laptopów, monitorów i serwerów 8. autoryzacja producenta laptopów wystawiona na przedsiębiorstwo, któremu powierzona zostanie obsługa serwisowa, 9. autoryzacja producenta komputerów wystawiona na przedsiębiorstwo, któremu powierzona zostanie obsługa serwisowa, 10. autoryzacja producenta monitorów wystawiona na przedsiębiorstwo, któremu powierzona zostanie obsługa serwisowa, 11. autoryzacja producenta serwerów wystawiona na przedsiębiorstwo, któremu powierzona zostanie obsługa serwisowa, 12. oświadczenie producenta komputerów, monitorów, laptopów i serwerów, iż w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych wykonawcy lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem, 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 50 komputerów, 50 monitorów, 20 laptopów, 1 kpl oprogramowanie biurowe, oprogramowanie,20 drukarek laserowych, oprogramowanie do katologowania zdjęć, 5 urządzeń wielofunkcyjnych, 1 kolorowe urządzenie wielofunkcyjne, 2 serwery, UPS, Dysk USC, 5 taśm na dane do streamera, 2 taśmy czyszczących, 1 antispam, 2 3Com® SuperStack® Switch 4400 48-port, 2 3Com® SuperStack® Switch 4400 1000BASE-T, 3Com® SuperStack® Switch 4400 1000BASE-SX, 3Com® SuperStack® Switch 4400 Stacking Kit, 3Com® SuperStack® Switch 4400 Stack Extender Kit, 2 3Com® 1000BASE-T, 3Com® Baseline, 3Com® OfficeConnect® Managed, 15 3Com® Office Connect Dual, 2 Kable MTRJ-MTRJ - 4m 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 21

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie 10.000,00 zł 1. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego PKO BP S.A. Oddział 2 w Toruniu nr rachunku , 64 1020 5011 0000 9802 0119 5734 . Nie dopuszcza się wpłacania wadium w kasie zamawiającego! 2. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w Departamencie Administracji pok. 343 - Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty przed terminem składania ofert. 3. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska).Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 30 marca 2007 r., do godz. 1000. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy ofertę akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 7. Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów Wykonawca, Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a) upływie terminu związania ofertą, b) zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy, c) unieważnienie postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, 8. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona, 9. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, udokumentowane odpisem z Krej Rej. Sądowego lub ewidencji działalności gospodarczej, nie podlegają wykluczeniu w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 4 - 9 udokumentowane aktualną informację z KRK, nie posiadają zaległości podatkowych udokumentowane zaświadczeniem z właściwego Urzędu Skarbowego oraz nie zalegają w opłaceniu składek ZUS lub KRUS udokumentowane zaświadczeniem o niezaleganiu w opłaceniu składek z właściwego oddziału ZUS lub KRUS, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia, 3) dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia, 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przy założeniu, że zapłata za wykonanie zamówienia dokonana będzie do 30 dni od dostarczenia przedmiotu zamówienia i faktury, 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia-nie spełnia\, w oparciu o informację zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego lub administracyjnego albo sądowego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualna informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy (odpowiedzialność podmiotów zbiorowych), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. specyfikacje techniczne oferowanego sprzętu komputerowego, 7. certyfikaty dotyczące oferowanych komputerów: a) Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu (do oferty należy załączyć kopie certyfikatu potwierdzającą spełnianie wymogu), b) Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu (do oferty należy załączyć kopie certyfikatu potwierdzającą spełnianie wymogu), c) Oferowane komputery muszą posiadać certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych komputerów z ww. systemem operacyjnym (do oferty należy załączyć wydruk ze strony Microsoft WHCL), d) Głośność jednostki centralnej w/g normy ISO 9296 (bez nośników maks. 27 dB (do oferty należy załączyć oświadczenie producenta potwierdzające spełnienie wymogu), e) Deklaracja CE (należy załączyć do oferty dokument potwierdzający spełnienie wymogu), 8. certyfikaty dotyczące oferowanych monitorów LCD: a) Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu (do oferty należy załączyć kopie certyfikatu potwierdzającą spełnianie wymogu), b) Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu (do oferty należy załączyć kopie certyfikatu potwierdzającą spełnianie wymogu), c) Deklaracja CE (należy załączyć do oferty dokument potwierdzający spełnienie wymogu), d) TCO 99, 9. certyfikaty dotyczące oferowanych laptopów: a) Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu (do oferty należy załączyć kopie certyfikatu potwierdzającą spełnianie wymogu), b) Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu (do oferty należy załączyć kopie certyfikatu potwierdzającą spełnianie wymogu), c) Oferowane komputery muszą posiadać certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych komputerów z ww. systemem operacyjnym (do oferty należy załączyć wydruk ze strony Microsoft WHCL), d) Głośność jednostki centralnej w/g normy ISO 9296 (bez nośników maks. 29 dB (do oferty należy załączyć oświadczenie producenta potwierdzające spełnienie wymogu), e) Deklaracja CE (należy załączyć do oferty dokument potwierdzający spełnienie wymogu), 10. certyfikaty dotyczące oferowanych serwerów: a) Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu (do oferty należy załączyć kopie certyfikatu potwierdzającą spełnianie wymogu), b) Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu (do oferty należy załączyć kopie certyfikatu potwierdzającą spełnianie wymogu), c) Deklaracja CE (należy załączyć do oferty dokument potwierdzający spełnienie wymogu) 11. :certyfikaty CE dotyczące:, drukarek czarnobiałych, urządzenia wielofunkcyjnego kolorowego i urządzeń wielofunkcyjnych 12. certyfikat ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych wystawiony na przedsiębiorstwo, któremu powierzona zostanie obsługa serwisowa komputerów, laptopów, monitorów i serwerów 13. autoryzacja producenta laptopów wystawiona na przedsiębiorstwo, któremu powierzona zostanie obsługa serwisowa, 14. autoryzacja producenta komputerów wystawiona na przedsiębiorstwo, któremu powierzona zostanie obsługa serwisowa, 15. autoryzacja producenta monitorów wystawiona na przedsiębiorstwo, któremu powierzona zostanie obsługa serwisowa, 16. autoryzacja producenta serwerów wystawiona na przedsiębiorstwo, któremu powierzona zostanie obsługa serwisowa, 17. oświadczenie producenta komputerów, monitorów, laptopów i serwerów, iż w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych wykonawcy lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kujawsko-pomorskie.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.03.2007, godzina 10:30, Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu, Plac Teatralny 2, 87-100 Toruń.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.