eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kutno › Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz drukarki wielkoformatowej dla Starostwa Powiatowego w Kutnie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-19

Kutno: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz drukarki wielkoformatowej dla Starostwa Powiatowego w Kutnie
Numer ogłoszenia: 170570 - 2007; data zamieszczenia: 19.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Kościuszki 16, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 024 3554780, fax 024 3554784.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kutno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz drukarki wielkoformatowej dla Starostwa Powiatowego w Kutnie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego , oprogramowania oraz drukarki wielkoformatowej dla Starostwa Powiatowego w Kutnie - fabrycznie nowego według załączonego szczegółowego zestawienia określającego parametry techniczne i ilości przedmiotu dostawy - załączniki Nr 5a,5b,5c do SIWZ Wszystkie wymagania opisane w pozycjach załącznikach nr 5a,5b,5c są wymaganiami minimalnymi i dopuszcza się sprzęt o parametrach równoważnych lub lepszych, bez utraty funkcjonalności i wydajności. Dostarczone urządzenia powinny posiadać oznakowanie CE Gwarancja zgodna ze specyfikacjami technicznymi.- załączniki nr 5a,5b,5c do SIWZ. 3.1 W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: - Dostawy sprzętu do siedziby Zamawiającego - Zainstalowania i uruchomienia sprzętu komputerowego; - przekazania Zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji oraz sterowników dla każdej właściwej jednostki dostarczonego sprzętu komputerowego; - Przeszkolenia personelu Zamawiającego w zakresie np. uruchomienia i eksploatacji dostarczonego sprzętu komputerowego w terminach nie dłuższych niż 7 dni od dnia dostarczenia sprzętu. 3.2. W przypadku awarii sprzętu komputerowego w okresie objętym gwarancją czas podjęcia naprawy w ciągu 24 godzin. 3.3. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.13.00 - Komputery biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.24.16.00 - Oprogramowanie użytkowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.77.10.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne Oryginalny kod CPV: 30.23.32.30 - Drukarki i plotery Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.00 - Drukarki i plotery Oryginalny kod CPV: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Oryginalny kod CPV: 29.85.21.00 - Urządzenia ochronne Kod CPV wg słownika 2008: 35.12.10.00 - Urządzenia ochronne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 09.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy: 1. Spełniający postanowienia art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 1.1 tj. posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 1.2 posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym , i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj wykażą iż: wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie min 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. każda o wartości nie mniejszej niż cena ofertowa brutto. 1.3 znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24ust 1 i 2 ustawy Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek doświadczenia określony w pkt 1.2 natomiast każdy z nich musi spełnić warunek z pkt 1.1 oraz 1.4 1.5 Którzy spełnią warunki specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz złożą dokumenty wymienione w pkt. 6 SIWZ 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie ww. warunków wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów wymienionych w pkt 6 z SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony formularz oferty, druk załącznik nr 1 do SIWZ b) Oświadczenie zgodne z 22ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, druk załącznik nr 2 do SIWZ c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert f) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu, dostaw sprzętu komputerowego z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie.-druk załącznik nr 3 do SIWZ g) Wykaz oferowanych urządzeń i programów z wyszczególnieniem cen brutto -druk załącznik nr 5a,5b,5c do SIWZ Wykonawcy ubiegający się wspólnie składają oświadczenia i dokumenty z pkt b,c,d,e każdy z osobna, pozostałe oświadczenia i dokumenty łącznie (grupowo). 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 1.1 zamiast dokumentów o których mowa w c,d,e składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 1.2 Dokument o którym mowa w pkt 1.1 lit a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu. Dokument o którym mowa w pkt 1.1 lit b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu 1.3 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 1.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy pkt 1.2 stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kutno.finn.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kutnie; Referat Inwestycji i Programów Pomocowych; 99-300 Kutno, ul. Oporowska 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w kancelarii Starostwa Powiatowego w Kutnie; 99-300 Kutno, ul. Kościuszki 16.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt komputerowy i oprogramowanie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: według załączonego do SIWZ zestawienia stanowiącego parametry techniczne przedmiotu dostawy - załącznik Nr 5a poz. 1-7.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0, 30.23.12.50-4, 30.23.32.31-9, 30.24.16.00-6, 30.21.31.00-6, 29.85.21.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt komputerowy i oprogramowanie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: według załączonego do SIWZ zestawienia stanowiącego parametry techniczne przedmiotu dostawy - załącznik Nr 5b poz 1-4.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0, 30.23.12.50-4, 30.23.32.31-9, 30.24.16.00-6, 30.21.61.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Drukarka wielkoformatowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: według załączonego do SIWZ zestawienia stanowiącego parametry techniczne przedmiotu dostawy - załącznik Nr 5c poz. 1..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.30-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.