Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-19
Kutno: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz drukarki wielkoformatowej dla Starostwa Powiatowego w Kutnie
Numer ogłoszenia: 170570 - 2007; data zamieszczenia: 19.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Kościuszki 16, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 024 3554780, fax 024 3554784.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kutno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz drukarki wielkoformatowej dla Starostwa Powiatowego w Kutnie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego , oprogramowania oraz drukarki wielkoformatowej dla Starostwa Powiatowego w Kutnie - fabrycznie nowego według załączonego szczegółowego zestawienia określającego parametry techniczne i ilości przedmiotu dostawy - załączniki Nr 5a,5b,5c do SIWZ Wszystkie wymagania opisane w pozycjach załącznikach nr 5a,5b,5c są wymaganiami minimalnymi i dopuszcza się sprzęt o parametrach równoważnych lub lepszych, bez utraty funkcjonalności i wydajności. Dostarczone urządzenia powinny posiadać oznakowanie CE Gwarancja zgodna ze specyfikacjami technicznymi.- załączniki nr 5a,5b,5c do SIWZ. 3.1 W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: - Dostawy sprzętu do siedziby Zamawiającego - Zainstalowania i uruchomienia sprzętu komputerowego; - przekazania Zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji oraz sterowników dla każdej właściwej jednostki dostarczonego sprzętu komputerowego; - Przeszkolenia personelu Zamawiającego w zakresie np. uruchomienia i eksploatacji dostarczonego sprzętu komputerowego w terminach nie dłuższych niż 7 dni od dnia dostarczenia sprzętu. 3.2. W przypadku awarii sprzętu komputerowego w okresie objętym gwarancją czas podjęcia naprawy w ciągu 24 godzin. 3.3. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.13.00 - Komputery biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.24.16.00 - Oprogramowanie użytkowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.77.10.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne Oryginalny kod CPV: 30.23.32.30 - Drukarki i plotery Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.00 - Drukarki i plotery Oryginalny kod CPV: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Oryginalny kod CPV: 29.85.21.00 - Urządzenia ochronne Kod CPV wg słownika 2008: 35.12.10.00 - Urządzenia ochronne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 09.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy: 1. Spełniający postanowienia art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 1.1 tj. posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 1.2 posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym , i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj wykażą iż: wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie min 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. każda o wartości nie mniejszej niż cena ofertowa brutto. 1.3 znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24ust 1 i 2 ustawy Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek doświadczenia określony w pkt 1.2 natomiast każdy z nich musi spełnić warunek z pkt 1.1 oraz 1.4 1.5 Którzy spełnią warunki specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz złożą dokumenty wymienione w pkt. 6 SIWZ 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie ww. warunków wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów wymienionych w pkt 6 z SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony formularz oferty, druk załącznik nr 1 do SIWZ b) Oświadczenie zgodne z 22ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, druk załącznik nr 2 do SIWZ c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert f) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu, dostaw sprzętu komputerowego z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie.-druk załącznik nr 3 do SIWZ g) Wykaz oferowanych urządzeń i programów z wyszczególnieniem cen brutto -druk załącznik nr 5a,5b,5c do SIWZ Wykonawcy ubiegający się wspólnie składają oświadczenia i dokumenty z pkt b,c,d,e każdy z osobna, pozostałe oświadczenia i dokumenty łącznie (grupowo). 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 1.1 zamiast dokumentów o których mowa w c,d,e składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 1.2 Dokument o którym mowa w pkt 1.1 lit a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu. Dokument o którym mowa w pkt 1.1 lit b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu 1.3 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 1.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy pkt 1.2 stosuje się odpowiednio.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kutno.finn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kutnie; Referat Inwestycji i Programów Pomocowych; 99-300 Kutno, ul. Oporowska 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w kancelarii Starostwa Powiatowego w Kutnie; 99-300 Kutno, ul. Kościuszki 16.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt komputerowy i oprogramowanie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: według załączonego do SIWZ zestawienia stanowiącego parametry techniczne przedmiotu dostawy - załącznik Nr 5a poz. 1-7.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0, 30.23.12.50-4, 30.23.32.31-9, 30.24.16.00-6, 30.21.31.00-6, 29.85.21.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt komputerowy i oprogramowanie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: według załączonego do SIWZ zestawienia stanowiącego parametry techniczne przedmiotu dostawy - załącznik Nr 5b poz 1-4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0, 30.23.12.50-4, 30.23.32.31-9, 30.24.16.00-6, 30.21.61.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Drukarka wielkoformatowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: według załączonego do SIWZ zestawienia stanowiącego parametry techniczne przedmiotu dostawy - załącznik Nr 5c poz. 1..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.30-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KUTNA
- Remont dróg o nawierzchniach bitumicznych w ramach zadania inwestycyjnego "Modernizacja dróg powiatowych"
- Wymiana pokrycia dachowego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w Kutnie przy ul. Bema 1.
- ENDOPROTEZA STAWU BIODROWEGO ORAZ CEMENT KOSTNY
- Przebudowa ulicy Kolumba (droga nr 102600E) oraz ulicy Obrońców Warszawy (droga nr 102650E) oraz budowa ulicy Komuny Paryskiej w Kutnie wraz z infrastrukturą
- REMONT BIOREAKTORA OB.204 WRAZ Z KOMORĄ POMIAROWĄ OB.201 I ZAGĘSZCZACZEM OSADU OB.203 NA TERENIE GRUPOWEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW SP. Z O.O. W KUTNIE
- Budowa kanalizacji do odprowadzania wód popłucznych z SUW w miejscowości Strzegocin gm. Kutno
więcej: przetargi w Kutnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Z ZSCL lepszy start zawodowy - dostawa sprzętu dla pracowni IT
- Dostawa komputera stacjonarnego
- Zakup wyposażenia do żłobka w Łącku w ramach zadania p.n.: "Budowa przedszkola samorządowego wraz ze żłobkiem i częścią administracyjną Urzędu Gminy Łącko"
- Dostawa urządzeń komputerowych w podziale na dwa zadania: Zadanie 1 - dostawa komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem i/lub Zadanie 2 - dostawa komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem.
- Sprzedaż, dostawa i montaż sprzętu i wyposażenia informatycznego pracowni chemicznej i informatycznej
- Wzmocnienie i rozwój bazy edukacyjnej w gminie Wojaszówka" - DOSTAWY
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.