Ogłoszenie z dnia 2008-07-24
Katowice: Dostawa mebli biurowych i krzeseł dla Urzędu Miasta Katowice w roku 2008
Numer ogłoszenia: 170563 - 2008; data zamieszczenia: 24.07.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Katowice, ul. Młyńska, 40-098 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2593303, fax 032 2593303,032 2598930.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych i krzeseł dla Urzędu Miasta Katowice w roku 2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Meble biurowe i krzesła
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.11.14.20 - Krzesła biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.20.00 - Krzesła .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 81900 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.07.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Mirand Sp. z o.o., ul. Adama 1, 40-467 Katowice, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 81 900,00
- Oferta z najniższą ceną: 81 900,00 / oferta z najwyższą ceną: 112 908,00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Usługa dostępu do sieci Internet dla potrzeb jednostek organizacyjnych Policji w garnizonie śląskim
- Modernizacja sieci energetycznej GIG-PIB - wymiana transformatora 6 kV
- Remont mieszkań IX/2025
- Obsługa posiadanego Systemu Wydruku, dostawa urządzeń drukujących oraz udostępnienie urządzeń drukujących wraz z kompleksową usługą wydruku
- Remont istniejących szatni Akademii "LGKS 38 PODLESIANKA" oraz zakup nowych szatni kontenerowych dla drużyny seniorów w ramach Budżetu Obywatelskiego.
- Dostawa szaf ubraniowych dla Szkoły Policji w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Nowoczesna czytelnia i biblioteka ZSE - wyposażenie pomieszczeń w meble"
- Eliminowanie zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy - Urzędzie Gminy Szczecinek
- IR.ZP.271.17.2025 Zakup i montaż wyposażenia do żłobka w miejscowości Florynka, Gmina Grybów, w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029
- Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz wykonanie robót budowlanych - utworzenie szatni i pomieszczeń higieniczno-sanitarnych dla studentów.
- Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz wykonanie robót budowlanych - przebudowa i modernizacja sali dydaktycznej o pow. 72,91 m2 .
- Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz wykonanie robót budowlanych - przebudowa i modernizacja sali dydaktycznej o pow. 30,58 m2 .
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.