Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-03-15
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Nadarzyn: DOSTAWA AUTOBUSU UŻYWANEGO: MAX.52 MIEJSCA, PRZEBIEG DO 360000 km Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Nadarzyn, do kontaktów: Tomasz Muchalski, ul. Mszczonowska 19, 05-830 Nadarzyn, woj. mazowieckie, tel. 022 7298185, fax 022 7298175, e-mail: inwestycje@nadarzyn.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.nadarzyn.eobip.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA AUTOBUSU UŻYWANEGO: MAX.52 MIEJSCA, PRZEBIEG DO 360000 km. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Urząd Gminy Nadarzyn, ul. Mszczonowska 19. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę autobusu używanego o następujących parametrach: 1)data pierwszej rejestracji - nie wcześniej niż 2002 rok; 2)stan licznika (wg wskazań licznika) - do 360.000 km; 3)silnik : Euro III w układzie R6, moc min. 350 KM, tempomat i ogranicznik prędkości do 100 km/h, chłodzenie cieczą z termostatyczną regulacją obiegu płynu, wentylator ze sprzęgłem elektromagnetycznym; 4)skrzynia biegów / ilość biegów: 6-ciobiegowa sterowana mechanicznie; 5)zbiornik paliwa: min. 600 litrów; 6)układ elektryczny: instalacja 24V, alternator 28V/100A, akumulatory 2x200 Ah, elektryczny wyłącznik prądu; 7)sprzęgło: jednotarczowe, suche, samoregulujące, sterowane hydropneumatycznie; 8)układ hamulcowy: dwuobwodowy, pneumatyczny z osuszaczem powietrza, system ABS/ASR, hamulec postojowy; 9)układ kierowniczy: ZF-servocom 8098, wspomagany hydraulicznie; 10)zawieszenie: pneumatyczne; 11)ogumienie: bezdętkowe, opony min.50% zużycia; 12)nadwozie: konstrukcja szkieletu samonośna konstrukcja szkieletowa odporna na korozję, kołpaki, zaczep holowniczy, wyjście awaryjne; 13)drzwi: podwójnie oszklone, przyciemniane, sterowane pneumatycznie, zawór otwierania drzwi przednich na zewnątrz; 14)luki bagażowe: klapy luków wykonane z blachy aluminiowej z teleskopowymi podporami, oświetlenie wewnątrz luków, podłoga z wielowarstwowych sklejek, pokrywa silnika z wysokowartościowego tworzywa sztucznego; 15)szyby: bez zarysowań i pęknięć, szyby boczne podwójnie szklone, przyciemniane, szyba kierowcy boczna podgrzewana z elektrycznym podnośnikiem; 16)wycieraczki: na przedniej szybie 2 szt., przełącznik interwałowy, elektryczne spryskiwacze szyb,; 17)lusterka: w kolorze nadwozia, elektrycznie ustawiane, ogrzewane; 18)oświetlenie: gabarytowe, przednie halogenowe, reflektory przeciwmgielne, górne światło pozycyjne, światła awaryjne dla ruchu szkolnego; 19)lakier: metalic; 20)zabezpieczony antykorozyjnie; 21)przedział pasażerski: fotele uchylne pokryte tapicerką, ilość 49+2+1, wieszaki na słupkach między oknami, półki na bagaż podręczny, pokrycie podłogi wykładziną, uchwyty przy wejściu I i II, schodki wejściowe pokryte wykładziną, oświetlenie miejsca kierowcy (włącza się wraz z otwarciem przednich drzwi), dla każdego pasażera panel z lampkami do czytania, głośnikiem, nawiewami, radiomagnetofon stereofoniczny z RSD, antena dachowa, mikrofon dla kierowcy, mikrofon ręczny dla pilota; 22)kokpit: fotel kierowcy regulowany z pasem bezpieczeństwa, zawieszony automatycznie, kierownica z pełną regulacją, fotel pilota w wejściu, składany z pasami bezpieczeństwa; 23)deska rozdzielcza: ergonomiczna z pełnym zestawem wskaźników, tachografem, obrotomierz,: 24)wyposażenie: nagrzewnica z regulacją nawiewu, programowalny zegar do sterowania niezależnego odgrzewania, zasłona za kierowcą, rolety przeciwsłoneczne dla kierowcy i pilota na przedniej szybie; 25)wyposażenie specjalne: retarder, alarm, układ podnoszenia i opuszczania nadwozia, klimatyzacja automatyczna, lakierowanie zderzaków, lusterek zewnętrznych, kołpaków kół w kolorze nadwozia, lakierowanie pokrywy klimatyzatora w kolorze nadwozia (jeśli znajduje się na dachu), półki bagażowe obite welurem, pokrycie podłogi na podeście gumą syntetyczną, fotele pasażerskie, stoliki rozkładane z tyłu oparcia, regulowane podnóżki dla pasażerów, pasy bezpieczeństwa dla pasażerów 2 - punktowe na wszystkich fotelach, zagłówki na fotelach, fotel dla pilota, zasłonki dla pasażerów , centralny zamek luków bagażowych, kuchenka pokładowa, toaleta przy drzwiach środkowych, lodówka, indywidualne oświetlenie do czytania dla pasażerów, wskaźniki temperatury zewnętrznej i wewnętrznej, lampka do czytania dla pilota, zegar cyfrowy, lusterko awaryjne, magnetowid z dwoma zabudowanymi monitorami , kabina do spania dla kierowcy ogrzewana z interkomem; 26)wyposażenie dodatkowe: odtwarzacz DVD, odtwarzacz CD ze zmieniarką na 10 płyt CD, sejf, sygnał dźwiękowy pneumatyczny, certyfikacja dopuszczenia do ruchu \TEMPO 100 km/h\, homologacja POLSKA, system nawigacyjny GPS. 2. Warunki dostawy: 1)wykonana pełna obsługa serwisowa : a)wymieniony olej: w silniku wraz z filtrem oleju, w skrzyni biegów, w retarderze, w tylnym moście, b)nowe paski, filtr powietrza do silnika, nowe filtry klimatyzacji, nowy smar w piastach kół, c)gaśnice 2 szt. z aktualną datą ważności legalizacji, d)wszystkie funkcje sprawne w momencie dostawy, e)narzędzia pokładowe (podnośniki, kliny, klucze do kół, latarka ostrzegawcze, trójkąt), 2)polskie instrukcje obsługi i książka przeglądowa, 3)szkolenie kierowców przy przekazaniu autobusu, 4)pełna informacja o stosowanych smarach, olejach i materiałach eksploatacyjnych, 5)sieć serwisowa na terenie całej Unii Europejskiej i na terenie Polski, 6)serwis 24h (na terenie Polski i Unii Europejskiej) - kontakt w języku polskim, 7)dostępność części zamiennych, eksploatacyjnych od ręki, pozostałe dostawa w ciągu 14 dni. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca do oferty załączy dokumenty i oświadczenia wymienione w Sekcji III niniejszego ogłoszenia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.12.20.00 - Autokary Kod CPV wg słownika 2008: 34.12.15.00 - Autokary 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 1
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 10 000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2)Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a)w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali z należytą starannością co najmniej 3 zamówienia o charakterze niniejszego tj. dostawa autobusu używanego, potwierdzone dokumentami o należytym wykonaniu, W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek mogą spełnić łącznie. 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz.177) i potwierdzą spełnianie warunków określonych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z rejestru lub zaświadczenie z ewidencji działalności gospodarczej wystawione lub poświadczone przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 2) Wykonawca sporządzi wykaz dostaw j.w. zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na załączniku nr 2 i załączy dokumenty (referencje, opinie) potwierdzające ich należyte wykonanie. 3) Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych zamieszczone w formularzu oferty.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nadarzyn.eobip.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2007 godzina 14:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.04.2007, godzina 14:10, Urząd Gminy Nadarzyn, ul. Mszczonowska 19, pokój nr 101.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.03.2007.
INNE PRZETARGI NADARZYN
więcej: przetargi NADARZYN »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





