eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Termomodernizacja budynku II KP w Radomiu przy ul. J.Radomskiego 2 Nr spr. nr 25/14

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-20

Radom: Termomodernizacja budynku II KP w Radomiu przy ul. J.Radomskiego 2 Nr spr. nr 25/14
Numer ogłoszenia: 170468 - 2014; data zamieszczenia: 20.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 97556 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 3453103, faks 48 3452002.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku II KP w Radomiu przy ul. J.Radomskiego 2 Nr spr. nr 25/14.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Termomodernizacja II Komisariatu Policji w Radomiu przy ul. Jerzego Radomskiego 2 3.1.OPIS TECHNICZNY Podstawa opracowania - zlecenie Inwestora - obowiązujące normy i przepisy Zakres robót - docieplenie ścian zewnętrznych budynków , - docieplenie ścian cokołu i fundamentu, - docieplenie stropodachu, - remont pochylni dla niepełnosprawnych. - wykonanie monitoringu wizyjnego Po wykonaniu prac budowlanych Wykonawca jest zobowiązany do wykonania Świadectwa charakterystyki energetycznej obiektu z którego będzie wynikało, że współczynnik przenikania ciepła Uc(max) dla ścian i stropodachów / od 1 stycznia 2014r/ będzie zgodny z rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 5 lipca 2013r, zmieniające rozporządzenie w sprawie w-ków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Opis obiektu Obiekt budowlany murowany częściowo podpiwniczony. Posiada dwie kondygnacje nadziemne. Układ ścian nośnych poprzeczny. Ściany budynku murowane, grubość ścian 38cm.Ściany wewnętrzne konstrukcyjne 38cm,25cm, działowe 12cm. Stropodach konstrukcji żelbetowej, prefabrykowanej, kryty papą termozgrzewalną. Stolarka okienna w 2007 r. została wymieniona. Na parterze: okna PCV rozwierane i uchylno- rozwierane z szybą kl. P2 U=1.0(W/m2K). Drzwi zewnętrzne ocieplone. W 2011r. wykonano montaż instalacji solarnej. Powierzchnia zabudowy - 232,50 m2, kubatura 1 648,40m3. 3.2.SPOSÓB WYCENY OFERTY: Podstawę do określenia całkowitej ceny stanowi zakres robót budowlanych określony w przedmiarach, STW i OR oraz w SIWZ, realizowanych zgodnie ze sztuką budowlaną i przepisami ustawy Prawo budowlane. Wykonawca powinien przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę oferty. Cena określona w ofercie musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, SIWZ, wraz z wszelkimi kosztami towarzyszącymi jak ubezpieczenie budowy i inwentaryzacja powykonawcza. Cena musi obejmować ewentualne zalecenia Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska. Załączony przedmiar jest dokumentem pomocniczym przy ustaleniu ostatecznej kwoty ryczałtowej. Wykonawca w ofercie powinien zawrzeć wszystkie roboty dodatkowe jakie mogą wystąpić w czynnym użytkowanym obiekcie. 3.3WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO: - koordynacji prac realizowanych przez podwykonawców, - przygotowania obiektu i wymaganych dokumentów odbiorowych, Dokumenty odbiorowe winny być skompletowane, ponumerowane kolejne strony, spięte oraz sporządzone spisy dokumentów. Przekazanie dokumentów odbiorowych zamawiającemu winno nastąpić zgodnie z zapisami w umowie, - zgłaszania robót do odbioru i uczestnictwo w odbiorach, - zapewnienie kierownictwa nad robotami przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia zawodowe, - zapewnienie sprzętu spełniającego wymagania norm technicznych, - utrzymania terenu robót w należytym porządku, zabezpieczenie placu budowy w czasie prowadzenia prac przed dostępem osób trzecich oraz przestrzegania przepisów BHP, - zorganizowanie placu budowy oraz wszelkich czynności niezbędnych do właściwego wykonania prac, - likwidacja placu budowy i zaplecza własnego Wykonawcy bezzwłocznie po zakończeniu prac, lecz nie później niż do daty dokonania odbioru końcowego. - zapewnienie własnym staraniem i na swój koszt na czas budowy wszelkich mediów oraz ponoszenie kosztów tych mediów, - ponoszenia odpowiedzialności w stosunku do osób trzecich za szkody powstałe w związku z realizacją prac, - skutki kradzieży i wandalizmu w okresie od dnia przejęcia placu budowy do odbioru końcowego usuwa i ponosi odpowiedzialność Wykonawca, - utrzymanie stałego kontaktu z przedstawicielem Zamawiającego tj. inspektorami nadzoru inwestorskiego, - Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia placu budowy. - Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej terenu budowy. - Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu prowadzonych robót w okresie trwania realizacji zawartej umowy tj. od rozpoczęcia aż do odbioru końcowego robót, wykonać wygrodzenie obszaru robót, przejścia w zasięgu robót, zabezpieczyć i wyraźnie oznakować, prace nie mogą zakłócać ruchu na drogach i chodnikach publicznych, a ewentualne utrudnienia ruchu na terenie Komisariatu Policji muszą być uzgodnione z administratorem obiektu, sposób wygrodzenia terenu robót i terenu Komisariatu oraz ewentualnego zaplecza robót Wykonawca uzgodni z administratorem obiektu budowlanego, - ekipy wykonawcy będą mogły przebywać na obiekcie po uprzednim uzyskaniu od administratora obiektu budowlanego zgody zarówno na pobyt jak i na wjazd na parking, -zastosowania zaleceń Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska, które Zamawiający będzie posiadał do 30 czerwca 2014r. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest przed podpisaniem umowy przedłożyć Zamawiającemu szczegółowy kosztorys ofertowy w celu informacyjnym. 3.4.WARUNKI GWARANCJI I RĘKOJMI Zgodnie z zapisami zawartymi w propozycji umowy. Na przedmiot umowy Wykonawca udziela zamawiającemu 60 miesięcy (5 lat) gwarancji licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu Umowy oraz zobowiązuje się do usuwania wad powstałych w okresie gwarancji na własny koszt, w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych licząc od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. Bieg gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym, po odbiorze końcowym przedmiotu umowy i obejmuje wady materiałowe oraz wady w robociźnie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.33.21.00 - 45.33.21.00 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.26.26.50 - Roboty w zakresie okładania 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlane KOMFORT Spółka Jawna M.Augustyniak, I.Augustyniak, ul. Wjazdowa 4, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162892,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 147700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 147700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 168029,44

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.