eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Dostawa kontrastów do angiografii.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-02

Inowrocław: Dostawa kontrastów do angiografii.
Numer ogłoszenia: 170463 - 2016; data zamieszczenia: 02.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 60585 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wielospecjalistyczny w Inowrocławiu, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3545587, faks 052 3574667.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kontrastów do angiografii..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia są dostawy kontrastów do angiografii dla Szpitala Wielospecjalistycznego im dra L. Błażka w Inowrocławiu opisanych szczegółowo w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2) Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument oznaczone jest znakiem sprawy M - 15/2016. 3) OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA , JEŻELI ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH. a) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych; tak b) Przedmiot zamówienia został podzielony i opisany w 3 pakietach; c) Każda część zamówienia określona będzie dalej w SIWZ mianem - Pakiet , d) Każdy z pakietów stanowi odrębny przedmiot zamówienia; e) Zakres i wielkość każdego pakietu została przedstawiona szczegółowo w formularzach asortymentowo - cenowych , oznaczonych i opisanych w SIWZ jako Załącznik nr 2, w których szczegółowo podano wymagany asortyment; f) Oferty mogą być składane w ramach wybranych pakietów lub dla całości zamówienia; g) Ilości podane w Załączniku nr 2 stanowią szacunkowe zużycie na okres 12 miesięcy i mogą ulec zmniejszeniu do 20% niewykorzystanej ilości, nie stanowiąc zobowiązania Kupującego do jej pełnej realizacji, ani też podstawy do dochodzenia przez Sprzedającego roszczeń odszkodowawczych z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości zamówienia. 4) Termin realizacji zamówienia: Sukcesywna dostawa kontrastów do angiografii wg bieżących zamówień Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr Ludwika Błażka w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Termin realizacji bieżącego zamówienia - maksymalnie do 3 dni, min. 24 godziny od daty złożenia zamówienia. (Pilne zamówienia do realizacji maksymalnie w 48 godzin ) Miejsce realizacji zamówienia: Szpital Wielospecjalistyczny im. dr Ludwika Błażka w Inowrocławiu, ul. Poznańska 97. Zamawiający informuje, że umowa będzie obowiązywać nie wcześniej niż od dnia 26.08.2016r. UWAGA !!! Termin realizacji bieżącego zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny ofert..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: zadanie nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Neuca S.A., ul. Szosa Bydgoska 58, 87-100 Toruń, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 259560,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 163522,80

  • Oferta z najniższą ceną: 163522,80 / Oferta z najwyższą ceną: 163522,80

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: zadanie nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PGF URTICA Sp. z o.o., ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 259560,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33600,10

  • Oferta z najniższą ceną: 33600,10 / Oferta z najwyższą ceną: 33600,10

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: zadanie nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Salus International Sp. z o.o., ul. Pułaskiego 9, 40-273 Katowice, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 259560,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 113683,50

  • Oferta z najniższą ceną: 113583,50 / Oferta z najwyższą ceną: 113683,50

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.