eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-08

Sosnowiec: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
Numer ogłoszenia: 170430 - 2015; data zamieszczenia: 08.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 118570 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta, al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 2960600, faks 32 296 06 05.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonery, tusze, bębny) do urządzeń drukujących będących w użytkowaniu Urzędu Miejskiego w Sosnowcu. Materiały eksploatacyjne będą dostarczane partiami (w formie zamówień częściowych) w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem typów urządzeń oraz szacunkowej ilości poszczególnych rodzajów materiałów eksploatacyjnych stanowi załącznik nr 7 do SIWZ, która w rzeczywistości może być większa bądź mniejsza, lecz ogólna wartość zamówienia nie może przekraczać ogólnej wartości umowy. 3.Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów równoważnych (zamienników) do materiałów zalecanych przez producenta sprzętu - oryginałów, wymienionych w SIWZ, za wyjątkiem pozycji wskazanych przez Zamawiającego jako wymagane materiały oryginalne. 4.Przez materiały eksploatacyjne równoważne Zamawiający rozumie produkty o parametrach nie gorszych niż wskazane oraz: -fabrycznie nowe lub wyprodukowane z pełnowartościowych komponentów z odzysku, nie regenerowane, wytworzone w cyklu produkcyjnym zgodnym z normą ISO 9001 lub normami równoważnymi (wymagane jest dołączenie odpowiednich dokumentów), -zapakowane hermetycznie, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz używania, -których wydajność, zgodnie z normą ISO IEC 19752 dla kaset z tonerem do drukarek laserowych monochromatycznych, ISO IEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych, oraz ISO IEC 24711 dla wkładów drukujących, jest co najmniej taka jak materiału oryginalnego zalecanego przez producentów sprzętu, -które zapewniają jakość wydruku co najmniej taką, jak materiały oryginalne, -które w żadnym stopniu nie naruszają praw patentowych ani innej własności intelektualnej, -w których wszystkie elementy są nowe lub wyprodukowane z pełnowartościowych komponentów z odzysku, w szczególności bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, -które w sposób poprawny współpracują ze sprzętem i oprogramowaniem urządzeń posiadanych przez Zamawiającego, a ich zastosowanie nie spowoduje konieczności częstszej konserwacji urządzeń niż przewiduje to producent urządzenia oraz realizują wszystkie funkcje i posiadają wszystkie cechy określone w specyfikacji urządzenia. 5.Wykonawca, który zaoferuje dostawę materiałów równoważnych, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez wpisanie nazwy producenta produktu równoważnego w kolumnie nr 8 Producent i nazwa oferowanego materiału równoważnego w formularzu: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7 do SIWZ) oraz wypełnienie kolumny nr 7 stanowiącej deklarację o oferowanych w ofercie materiałach oryginalnych lub równoważnych. 6.Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 7.Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów równoważnych odbiega na niekorzyść od parametrów produktu oryginalnego lub jeżeli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, może zażądać od Wykonawcy zamiany materiału oferowanego na materiał oryginalny, pochodzący od producenta urządzenia. 8.W przypadku 2 - krotnej reklamacji danej pozycji materiału eksploatacyjnego równoważnego, Zamawiający może żądać dostaw przedmiotu oryginalnego lub innego spełniającego wymagania i zalecanego przez producenta, w cenie określonej w formularzu asortymentowo - cenowym (załącznik nr 7 do SIWZ) dla danej pozycji. W takim przypadku wymagana będzie zgoda Zamawiającego na zamianę oferowanego materiału. 9.W przypadku dostarczenia materiałów eksploatacyjnych, których użycie spowoduje uszkodzenie urządzenia drukującego, potwierdzone przez przedstawiciela autoryzowanego serwisu producenta urządzeń - Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia tych uszkodzeń w autoryzowanym serwisie producenta urządzeń na swój koszt w terminie 7 dni od daty telefonicznego potwierdzonego faksem lub pisemnie zgłoszenia uszkodzenia przez Zamawiającego oraz do zwrotu kosztów związanych z wydaniem opinii ekspertyzy. 10.Na dostarczane materiały eksploatacyjne Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 24 miesiące. 11.Szacunkowa wartość zamówienia 224.833,34 zł.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRAXIS ŁÓDŹ Pilecka i Petelak Spółka Jawna, ul. Wólczańska 66, 90-516 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 224833,34 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 272797,20

  • Oferta z najniższą ceną: 116237,20 / Oferta z najwyższą ceną: 766903,77

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.