Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-03
Rzeszów: Dostawa graniczników dla PBGiTR w Rzeszowie
Numer ogłoszenia: 1703 - 2012; data zamieszczenia: 03.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpackie Biuro Geodezji i Terenów Rolnych w Rzeszowie , ul. Targowa 1, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8627471 wew. 123, 154, faks 17 8533539.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pbgitr.e-zet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa graniczników dla PBGiTR w Rzeszowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę graniczników (słupków betonowych) o wymiarach: 1)10x10/12x12 cm dł 47 cm w ilości 30 tyś sztuk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają rysunki stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający wymaga aby graniczniki betonowe zbrojone wykonane były z betonu o parametrach: - klasa C30/37 (B37) wg PN-BN - mrozoodporność F 150, - wodoszczelność W8 zgodnie z normą PN EN 13198:2005 - nasiąkliwość 5%. Zamówienie obejmuje dostawy sukcesywne wg potrzeb zamawiającego. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do miejscowości, w której aktualnie będą prowadzone prace (wskazane w zamówieniu), położonej na terenie województwa podkarpackiego: Harta, Pantalowice, Trzebownisko, Hłudno, Domacyny, Tarnogóra, Roźwienica-Rudołowice, Bystrowice Tyniowice Więckowice, Rożniatów, Hucisko.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.42.00 - Produkty betonowe 44.11.42.10 - Słupy betonowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie; do potwierdzenia oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w stosunku do wykonawców, którzy wykażą się niezbędnym doświadczeniem tj. zrealizowali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie minimum 1 dostawę graniczników betonowych o wartości nie mniejszej niż 200 000 brutto potwierdzoną dokumentami, że dostawa została zrealizowana należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie; do potwierdzenia oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie; do potwierdzenia oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w przypadku Wykonawców, którzy wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 150 000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1.Deklaracja zgodności z normą PN-EN 13198:200.5 2.Deklaracja zgodności z normą PN-EN 206-1.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony i podpisany przez osobę/osoby upoważnione Formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2.Pełnomocnictwo w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii). Postanowienia w przypadku złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców, o których mowa w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców winno być dołączone do oferty. 3.Przedsiębiorcy prowadzący działalność w formie spółki cywilnej winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych), ewentualnie przedłożyć umowę spółki lub Uchwałę Wspólników, określające zakres uprawnień do reprezentowania spółki przez wspólników (art. 865 KC). 4.Zgodnie z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 5.Oferta winna być sporządzona wg następujących zasad: a)formularz oferty i dokumenty o których mowa w Rozdziale IV pkt.I ppkt. 1-3, Rozdziale IV pkt. III ppkt. 1-2, Rozdziale IV pkt. IV ppkt. 1-2, Wykonawcy występujący wspólnie składają jako jeden łączny, podpisany przez pełnomocnika, b)załączniki, o których mowa w Rozdziale IV pkt. II ppkt. 1-2 winny być złożone przez każdy z podmiotów oddzielnie. Postanowienia w przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę polegającego na zasobach innych podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych: 1.Wykonawca, który będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależenie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 2.Kopie dokumentów dotyczących podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez ten podmiot.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pbgitr.e-zet.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-24
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podkarpackie Biuro Geodezji i Terenów Rolnych w Rzeszowie ul.Targowa 1, 35-959 Rzeszów, pokój nr 703.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Podkarpackie Biuro Geodezji i Terenów Rolnych w Rzeszowie ul.Targowa 1, 35-959 Rzeszów, sekretariat (pokój nr 710).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Roboty budowlane związane ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia magazynu (Muzeum) w budynku A1 Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Zakup i sukcesywna dostawa leku Fruquintinibum.
- Wymiana urządzeń klimatyzacji precyzyjnej w serwerowniach w Podkarpackim Oddziale Wojewódzkim NFZ z siedzibą w Rzeszowie
- "Remont pomieszczeń POZ w Przychodni Rejonowej w Boguchwale" w ramach I naboru do projektu nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
- Remont dachu na budynku "K" Politechniki Rzeszowskiej.
- Zakup sprzętu i wyposażenia dla Zakładu Opieki Długoterminowej przy ul. Lubelskiej 6
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu w Głuszycy".
- "Budowa dwóch budynków mieszkalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w miejscowości Kłodzko"
- "Dostawa wraz z montażem mobilnych bloków betonowych tworzących ściany oporowe o odporności ogniowej na terenie ZUOK w Hryniewiczach"
- Dostawa wyrobów betonowych
- sukcesywna dostawa żerdzi energetycznych żelbetonowych, żerdzi energetycznych strunobetonowych wirowanych, belek oraz płyt ustrojowych dla EnergiaPro Koncern Energetyczny SA.
więcej: Produkty betonowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.