To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-05-28
Żukowo: Modernizacja budynku przy ulicy Gdańskiej 48 w Żukowie - zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku na funkcję administracyjno-biurową
Numer ogłoszenia: 170378 - 2009; data zamieszczenia: 28.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 83712 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żukowo, ul. Gdańska 52, Żukowo, woj. pomorskie, tel. +48 58 6858300, faks +48 58 6858300.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku przy ulicy Gdańskiej 48 w Żukowie - zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku na funkcję administracyjno-biurową.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W ramach niniejszego zamówienia przewiduje się 1. wykonanie następujących robót rozbiórkowych: wyburzenie biegów i podestów klatki schodowej w byłej części szkolnej budynku, wyburzenie niektórych ścianek działowych , wykucie wnęki na parterze budynku w części mieszkalnej w celu poszerzenia przejścia do wymaganych 90 cm, rozbiórka istniejących posadzek do stropu budynku, poszerzenie niektórych otworów drzwiowych, rozbiórka istniejących instalacji CO, wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej, telefonicznej i hydrantowej, 2. wykonanie nowych biegów i podestów w klatce schodowej w części byłej szkoły, o wymiarach spocznika 150 cm x 150 cm na podstawie projektu wykonawczego, 3. wykonanie nowych ścianek działowych zgodnie z projektem adaptacji, zamurowanie niektórych otworów drzwiowych, 4. wykonanie nowych instalacji CO, wody, kanalizacji, elektrycznej (w tym oświetleniowej), sieci strukturalnych komputerowych, nowej instalacji hydrantowej, alarmowej i monitoringu, 5. wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej według opracowania branżowego w całym budynku, 6. wykonanie nowych posadzek, 7. wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach pomieszczeń biurowych i klatkach schodowych oraz okładzin ceramicznych w sanitariatach, 8. montaż nowej stolarki drzwiowej, 9. malowanie ścian, 10. wykonanie sufitów podwieszanych, maskujących przewody wentylacyjne, 11. montaż armatury sanitarnej, 12. montaż lamp oświetleniowych, czujników alarmowych, kamer do monitoringu oraz awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego, 13. montaż serwera i urządzenia UPS w pomieszczeniu technicznym, 14. wykonanie łącza światłowodowego pomiędzy budynkiem Urzędu Gminy a budynkiem do adaptacji, 15. wykonanie na dachu budynku podstaw pod wentylatory, 16. rozbiórka kominów wentylacyjnych nad dachem. Charakterystyka budynku: Powierzchnia zabudowy - 269,15 m2 Powierzchnia użytkowa - 631,00 m2 w tym: parter - 209,23 m2 I piętro - 209,87 m2 II piętro - 211,90 m2 Kubatura - 3007 m3 Zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa, która stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. Zamawiający dysponuje projektem budowlanym i pozwoleniem na budowę. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował zadanie z własnych materiałów. Wszystkie materiały powinny posiadać atesty i certyfikaty oraz spełniać normy określone w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art.67 ust 1 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej 45.23.23.00 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 674576.99 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INWEST-BUD Krzysztof Zarębski, ul. Kowalska 11, 83-000 Pruszcz Gdański, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 674576.99
- Oferta z najniższą ceną: 674576.99 oferta z najwyższą ceną: 893934.26
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI ŻUKOWO
- Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
- Remont drogi gminnej (nawierzchnia bitumiczna) w Leźnie na dz.151/2 i Czaplach na dz.191/1, 156/2, 157/1 (ul. Żurawia)
- Przeprowadzenie prac remontowo-adaptacyjnych w celu utworzenia gabinetów terapeutycznych w SP w Chwaszczynie i w Glinczu
więcej: przetargi ŻUKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Rozszerzenie oferty działań rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych i poprawa bezpieczeństwa w Domu Pomocy Społecznej w Baćkowicach"
- "Rozbudowa DW 720 od km 4+799 do km 7+671 w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej i chodnika (Gmina Brwinów) wraz z remontem od km 5+465 do km 8+110 oraz od km 13+530 do km 14+220"
- "Rozwój infrastruktury dla ruchu niezmotoryzowanego poprzez budowę dróg rowerowych Busko-Zdrój - Solec-Zdrój"
- KPO D4-1.1 - BUDOWA ZAKŁADU OPIEKUŃCZO LECZNICZEGO SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W PRUSZKOWIE W FORMULE "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
- Remont kotłowni znajdującej się w budynku Domu Pomocy Społecznej "Nasz Dom" w Gliwicach
- Budowa żłobka w Wojsławicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.