eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańZorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pod nazwąPraca z trudnym klientem w instytucjach rynku pracy i pomocy społecznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-27

Poznań: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą: Praca z trudnym klientem w instytucjach rynku pracy i pomocy społecznej
Numer ogłoszenia: 170373 - 2013; data zamieszczenia: 27.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 146433 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu, ul. Nowowiejskiego 11, 61-731 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8567-300, faks 61 8515-635.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą: Praca z trudnym klientem w instytucjach rynku pracy i pomocy społecznej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w kompetencje niezbędne do świadczenia kompleksowej i profesjonalnej pomocy osobom - klientom powiatowego urzędu pracy i ośrodka pomocy społecznej oraz zacieśnienie międzyinstytucjonalnej współpracy. Zakres tematyczny: BLOK I Praca z trudnym klientem i zarządzanie emocjami Część 1. Praca z trudnym klientem Typy zachowań ludzkich i typologia trudnych klientów Radzenie sobie z klientem roszczeniowym i wyuczonym bezradności (postawa , style zachowania) Techniki ułatwiające reagowanie w trudnych sytuacjach z klientem OPS i PUP Metody i techniki motywowania trudnych klientów OPS i PUP Część 2. Stres i emocje Stres i sposoby radzenia sobie ze stresem Zarządzanie własnymi emocjami BLOK II Praca z trudnym klientem w kontekście współpracy międzyinstytucjonalnej Synergia działań OPS i PUP (analiza przypadku wspólnego klienta i wypracowanie ścieżki wsparcia) Profilowanie klientów w kontekście założeń nowelizacji ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - przestrzeń dla współpracy OPS i PUP Analiza możliwości współpracy w oparciu o wypracowane rekomendacje przez OPS i PUP (wypracowane rekomendacje udostępnione zostaną wybranemu wykonawcy przed podpisaniem umowy) Sposób organizacji szkolenia: Wykonawcy ubiegający się o realizację niniejszego zamówienia zobowiązują się zorganizować i przeprowadzić nie więcej niż 10 dwudniowych edycji szkoleń w wymiarze 15 godzin dydaktycznych dla każdej grupy (przy założeniu, że jedna godzina zajęć dydaktycznych to 45 minut), dla 200 osób, w podziale na grupy liczące maksymalnie 20 osób, wraz z zapewnieniem uczestnikom poszczególnych edycji dowozu, zakwaterowania oraz wyżywienia. Materiały szkoleniowe: Wykonawca zobowiązany jest zapewnić każdemu uczestnikowi materiały szkoleniowe wraz ze szczegółowym harmonogramem zajęć, w formie papierowej i na nośniku elektronicznym. Materiały szkoleniowe zostaną przekazane Zamawiającemu do akceptacji nie później niż 5 dni przed podpisaniem umowy. Rekrutacja i obsługa administracyjna: Zamawiający w zakresie naboru kandydatów na szkolenie i tworzenia listy uczestników: - nawiązuje kontakt z jednostkami pomocy i integracji społecznej oraz powiatowymi urzędami pracy w Wielkopolsce i na podstawie otrzymanych zgłoszeń przeprowadza kwalifikację uczestników szkolenia oraz sporządza listę uczestników szkolenia, - informuje kandydatów, o zakwalifikowaniu się na szkolenie, - przekazuje listę uczestników Wykonawcy w terminie dwóch dni przed terminem rozpoczęcia każdej edycji. Wykonawca prowadzi działania wspierające działania Zamawiającego w formie ogłoszeń oraz informacji na własnej stronie internetowej. Mają one na celu promowanie szkolenia i informowanie o szkoleniu jednostki pomocy społecznej w Wielkopolsce. Organizacja szkolenia Dojazd: Wykonawca jest zobowiązany zorganizować dojazd uczestników na każdą edycję: - pierwszego dnia każdej edycji z miejsca zbiórki uczestników szkolenia do miejsca, w którym realizowane będzie szkolenie oraz - po zakończeniu każdej edycji powrót do miejsca zbiórki. Zakwaterowanie: Wykonawca jest zobowiązany zapewnić zakwaterowanie uczestników szkolenia w pokojach 2 lub 1 osobowych, w hotelu trzygwiazdkowym lub ośrodku rekreacyjno - szkoleniowym spełniającym standard hotelu trzygwiazdkowego, położonym w woj. wielkopolskim, w tym w mieście Poznaniu. Sale szkoleniowe: Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom szkolenia warunki do nauki w oparciu o zasady BHP. Wyżywienie: Wyżywienie powinno spełniać wymogi aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia, a dostarczane posiłki powinny zapewniać 100% całodziennego zapotrzebowania na energię i składniki odżywcze. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom podczas szkolenia: - pierwszego dnia - obiad dwudaniowy z napojem oraz kolację integracyjną, - drugiego dnia - śniadanie, obiad dwudaniowy z napojem, - 2 serwisy konferencyjne w każdym dniu szkolenia, składające się z kawy, herbaty, wody mineralnej, soków, owoców; np. jabłko lub banan, wyrobów cukierniczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 55.11.00.00 - Hotelarskie usługi noclegowe 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: świadczenie usług szkoleniowych w ramach projektu systemowego pn. Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej w Wielkopolsce, Działanie 7.1.3. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Małopolskie Centrum Profilaktyki Sebastian Cienkosz, ul. Wadowicka 12, 30-415 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 128000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 70250,00

  • Oferta z najniższą ceną: 70250,00 / Oferta z najwyższą ceną: 128000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.