Ogłoszenie z dnia 2007-09-19
Piotrków Trybunalski: WYKONANIE USŁUGI: BIEŻĄCE UTRZYMANIE DROGOWYCH OBIEKTÓW INŻYNIERSKICH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
Numer ogłoszenia: 170368 - 2007; data zamieszczenia: 19.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji, ul. Belzacka 176, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7339252, fax 044 7329253.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdik.piotrkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE USŁUGI: BIEŻĄCE UTRZYMANIE DROGOWYCH OBIEKTÓW INŻYNIERSKICH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Bieżące utrzymanie drogowych obiektów inżynierskich polegające między innymi na : a) Budowle betonowe i żelbetowe b) Uzupełnieniu konstrukcji betonowych i ścian z cegły c) Wykonanie bariery ochronnej stalowej d) Izolacje przeciwwilgociowe e) Wykonanie ścieków betonowych f) Oczyszczeniu konstrukcji metalowych i ścian przyczółków oraz ich zabezpieczenie poprzez malowanie g) Wykopy z transportem taczkami h) Roboty ziemne wyk.koparkami z wywozem środkami transportu i) Układanie ścian oporowych z kamienia łamanego j) Rozbiórka elementów żelbetowych UWAGA ! 1. Wszystkie usługi należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 2. Wszystkie usługi należy wykonywać z zachowaniem obowiązujących przepisów BHP. 3. Wszystkie odpady powstałe w wyniku wykonywania usługi są własnością Wykonawcy i należy je wywieść na składowisko odpadów. Koszty związane z usuwaniem , składowaniem odpadów ponosi w całości Wykonawca. GWARANCJA Wykonawca na usługę udzieli 12 m-cy gwarancji, której okres rozpocznie się w dzień po każdorazowym odbiorze przedmiotu umowy. Powyższe prace będą realizowane sukcesywnie, na każdorazowe zlecenie Zamawiającego. Zakres robót wymieniony jest w załączonym kosztorysie ofertowym. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany pomiędzy zakresem /ilością wykonanych/ usług w stosunku do tego, co zostało określone w kosztorysie ofertowym. Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu wykonania mniejszej ilości usług w stosunku do tego, co zostało określone w kosztorysie ofertowym. ZAKRES ZAMÓWIENIA ZGODNY Z OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I KOSZTORYSEM OFERTOWYM
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.11.19 - Renowacja mostów Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.11.19 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: NIE WYMAGANE.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O ZAMÓWIENIE MOGĄ UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCY, KTÓRZY SPEŁNIAJĄ NASTĘPUJĄCE WARUNKI ZGODNIE Z ART. 22 UST. 1 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Z DNIA 29 STYCZNIA 2004 ROKU DZ. U. NR 19 POZ. 177 ZE ZM. Z DNIA 9 LUTEGO 2004 ROKU: 1.POSIADAJĄ UPRAWNIENIA NIEZBĘDNE DO WYKONYWANIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI LUB CZYNNOŚCI, 2.POSIADAJĄ NIEZBĘDNĄ WIEDZĘ I DOŚWIADCZENIE ORAZ DYSPONUJĄ POTENCJAŁEM TECHNICZNYM I OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA TJ: a)KIEROWNIK BUDOWY ma posiadać: - wykształcenie co najmniej średnie budowlane o specjalności drogowej - aktualny wpis do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa - co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 2 lata doświadczenia w wykonywaniu podobnych prac. Osoby wskazane do realizacji niniejszego zadania winny być przeszkolone z zakresu bhp i p.poż i wyposażone w sprzęt ochrony osobistej MAJĄ DO DYSPOZYCJI M.IN. NASTĘPUJĄCY POTENCJAŁ TECHNICZNY TJ.: -KOPARKA O POJ. ŁYŻKI 0,25 M3 -SAMOCHÓD SAMOWYŁADOWCZY DO 5 T -BETONIARKA O POJ. 150 DM3 -SAMOCHÓD DOSTAWCZY DO 0,9 T -SPAWARKA UWAGA ! - JEŻELI WYKONAWCA UŻYJE DO WYKONANIA NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA SPRZĘT O ŁADOWNOŚCI POWYŻEJ 3,5 T - ZOBOWIĄZANY JEST ZAŁACZYĆ DO WYKAZU ZEZWOLENIE/ZASWIEDCZENIE NA PRZEWOZY DROGOWE NA POTRZEBY WŁASNE WYDANE PRZEZ STOSOWNY MIEJSCOWO I RZECZOWO DLA SIEDZIBY WYKONAWCY ORGAN; ORAZ - ZREALIZOWALI Z NALEŻYTĄ STARANNOŚCIĄ W CIĄGU OSTATNICH 3 LAT MIN. 3 USŁUGI O PODOBNYM ZAKRESIE I WARTOŚCI, JAK STANOWI PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.ZNAJDUJĄ SIĘ W SYTUACJI EKONOMICZNEJ I FINANSOWEJ ZAPEWNIAJĄCEJ WYKONANIE ZAMÓWIENIA TJ.: - SĄ UBEZPIECZENI OD ODPOWIEDZILANOŚCI CYWILNEJ W ZAKRESIE PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ ZWIĄZANEJ Z WYKONANIEM NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA (UBEZPIECZENIE DELIKTOWO-KONTRAKTOWE) 4.NIE PODLEGAJĄ WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 I 2 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Z DNIA 29 STYCZNIA 2004 ROKU DZ. U. NR 19 POZ. 177 Z PÓŻN. ZM. Z DNIA 9 LUTEGO 2004 ROKU. OCENA SPEŁNIA W/W WARUNKÓW DOKONANA ZOSTANIE ZGODNIE Z FORMUŁĄ SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA, W OPARCIU O INFORMACJE ZAWARTE W DOKUMENTACH I OŚWIADCZENIACH WYSZCZEGÓLNIONYCH W SEKCJI III.2. Z TREŚCI ZAŁĄCZONYCH DOKUMENTÓW MUSI JEDNOZNACZNIE WYNIKNĄĆ, ŻE W/W WARUNKI WYKONAWCA SPEŁNIŁ. ZAMAWIAJĄCY WZYWA WYKONAWCÓW, KTÓRZY W OKREŚLONYM TERMINIE NIE ZŁOŻYLI OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU LUB KTÓRZY ZŁOŻYLI DOKUMENTY ZAWIERAJĄCE BŁĘDY DO ICH UZUPEŁNIENIA W WYZNACZONYM TERMINIE, CHYBA ŻE MIMO ICH UZUPEŁNIENIA OFERTA WYKONAWCY PODLEGA ODRZUCENIU LUB KONIECZNE BYŁOBY UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku Dz. U. Nr 19 poz. 177 z póź. zm. z dnia 9 lutego 2004 roku; 2.oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku Dz. U. Nr 19 poz. 177 z póź. zm. z dnia 9 lutego 2004 roku; 3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie odpis składa każdy z nich; 4.oświadczenie o braku zaległości podatkowych wobec Urzędu Skarbowego, ani z zapłatą należności z tytułu składek na Ubezpieczenia Społeczne; 5.wykaz sprzętu JEŻELI WYKONAWCA UŻYJE DO WYKONANIA NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA SPRZĘT O ŁADOWNOŚCI POWYŻEJ 3,5 T - ZOBOWIĄZANY JEST ZAŁACZYĆ DO WYKAZU ZEZWOLENIE/ZASWIEDCZENIE NA PRZEWOZY DROGOWE NA POTRZEBY WŁASNE WYDANE PRZEZ STOSOWNY MIEJSCOWO I RZECZOWO DLA SIEDZIBY WYKONAWCY ORGAN; 6.wykaz osób - należy załączyć stosowne uprawnienia; 7.oświadczenie, iż osoby wskazane do realizacji niniejszego zamówienia zostaną przeszkolone w zakresie bhp i p.poż. a także wyposażone w sprzęt ochrony osobistej; 8.wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 3 prac o podobnym zakresie wraz z referencjami zawierającymi informacje na temat: podmiotu na rzecz którego realizowane było zamówienie wraz z jego opinią czy zostało ono wykonane należycie, zakresu, wartości, terminu, miejsca wykonania zamówienia; 9.oświadczenie, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 10.oświadczenie o akceptacji wzoru umowy; 11.wykaz prac wykonywanych przez każdego z partnerów; 12.polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia (ubezpieczenie deliktowo-kontraktowe); 13.pełnomocnictwo dla lidera w przypadku podmiotów występujących wspólnie - podpisane przez wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdik.piotrkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG I KOMUNIKACJI PIOTRKÓW TRYBUNALSKI, UL. BELZACKA 176 W POK. 15.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2007 godzina 09:00, miejsce: MIEJSKI ZARZAD DRÓG I KOMUNIKACJI 97-300 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI UL. BELZACKA 176 POK. 15.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/szkoleń w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 4 w Piotrkowie Trybunalskim w ramach Projektu nr FELD.09.02-IZ.00-0007/24 pn. "Autostradą do Transformacji"
- Wykonywanie przeglądów i napraw sprzętu medycznego.
- Sprzedaż i dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości.
- ŚWIADCZENIE USŁUG USUWANIA POJAZDÓW Z DRÓG W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH POWIATU PIOTRKOWSKIEGO
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego i serwisowych systemu InfoMedica firmy Asseco Poland S.A. oraz zakup licencji wraz z wdrożeniem
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej Termomodernizacji i przebudowy Hali Sportowej Relax w ramach zadania pn.: "Termomodernizacja Hali Sportowej Relax"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





