Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-24
Sucha Beskidzka: ZAKUP REJESTRATORÓW LEŚNICZEGO WRAZ Z DRUKARKAMI MOBILNYMI
Numer ogłoszenia: 170287 - 2008; data zamieszczenia: 24.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Sucha, ul. Zamkowa 7, 34-200 Sucha Beskidzka, tel. 033 8742174.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/sucha/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka org. nie posiadająca osobowości prawnej PGL LP Nadleśnictwo Sucha.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP REJESTRATORÓW LEŚNICZEGO WRAZ Z DRUKARKAMI MOBILNYMI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego i w pełni sprawnego sprzętu komputerowego w postaci: * urządzenia przenośne - kolektory danych typu komputer Handheld (rejestratory leśniczego) wraz z oprogramowaniem - szt. 10; * drukarki termiczne z modułem bluetooth, oraz niezbędnymi akcesoriami - szt. 10; * stacja dokująca z konwerterem USB/Ethernet - szt. 11;* folia ochronna na ekran dotykowy - szt. 30 wraz z serwisowaniem ww. sprzętu w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.33.00 - Komputery przenośne Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 1 500,00 zł Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie z kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 1. BGŻ o/Wadowice nr 28 2030 0045 1110 0000 00827690 lub 2. BS Sucha Beskidzka nr 76 8128 0005 0000 0286 2000 0010 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty jako - załącznik nr 12 do oferty NIE JEST MOŻLIWE wniesienie wadium w formie pieniężnej w kasie Nadleśnictwa Sucha. Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 04.08.2008r, do godz. 8 -mej. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w terminie do 04.08.2008r. - do godz. 8-mej znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Wykonawcy przedstawią wykaz dostaw zrealizowanych w okresie 2 lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania (a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i nazw odbiorców. c) dysponują niezbędnym potencjałem technicznym i osobowym do wykonania zadania, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). e) znajdują się w sytuacji ekonomiczno - finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, f) zaoferują warunki płatności: - przelew w terminie minimum 14 dni od dnia wystawienia faktury, g) zaoferują termin wykonania zamówienia: max 30 dni od daty podpisania umowy; h) na zrealizowane dostawy udzielą minimum 24 miesięcznej gwarancji i) zaoferują cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia nie większą niż cena wynikająca z planów rzeczowo-finansowych Nadleśnictwa przeznaczona na te dostawy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy wg załączonego druku; b) wypełniony formularz cenowy wg załączonego druku; c) wypełniony Formularz ofertowy konfiguracji sprzętowej wg załączonego druku; d) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy; e)oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z Art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; f) oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z projektem umowy (Załącznik nr 2 do SIWZ) i nie wnosi do niej zastrzeżeń i akceptuje warunki w niej zawarte; g)aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi¬dencji działalności gospodarczej; h) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego; i) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zale¬ga z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności; j) oświadczenie o dysponowaniu potencjałem technicznym i osobowym niezbędnym do wykonania zamówienia; k)wykaz dostaw wykonanych w ostatnich 2 latach; l)kopię dowodu wniesienia wadium; m) pełnomocnictwo upoważniające do reprezentowania firmy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/sucha/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Nadleśnictwa Sucha ul. Zamkowa 7 34-200 Sucha Beskidzka.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2008 godzina 08:00, miejsce: Sekretariat Nadleśnictwa Sucha, pokój nr 7 ul. Zamkowa 7 34-200 Sucha Beskidzka.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Dostawa artykułów elektrycznych
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni ruchu drogowego Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej niezbędnych do przeprowadzenia kursu prawa jazdy kat. T
- Dostawa dla pracowników Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej Pakiet nr 1- kart przedpłaconych Pakiet nr 2- bonów towarowych papierowych
- Zakup elektrycznego samochodu dostawczego do 3,5 t
- Zakup sprzętu ochrony ludności i obrony cywilnej
- Dostawa produktów leczniczych i innych materiałów do Apteki Szpitalnej - uzupełnienie XII
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu informatycznego - zakup komputerów AIO oraz laptopów dla pracowników DWOMP
- Dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu informatycznego - zakup komputerów AIO oraz laptopów dla pracowników DWOMP
- Wyposażenie domu dziennego pobytu dla seniorów w Gminie Kluczbork
- Dostawa serwera monitoringu oraz zestawów komputerowych w ramach realizacji projektu ''Bezpieczna przestrzeń Miasta Rydułtowy - modernizacja miejskiego monitoringu wizyjnego"
- Dostawa komputerów
- Dostawa, instalacja i uruchomienie skanera dziełowego.
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.