To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-27
Miastko: NAPRAWA DROGI LEŚNEJ NR 141 W LEŚNICTWIE KAMIENNA.
Numer ogłoszenia: 170233 - 2013; data zamieszczenia: 27.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 145251 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Miastko, Pasieka 55, 77-200 Miastko, woj. pomorskie, tel. 059 8573201, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NAPRAWA DROGI LEŚNEJ NR 141 W LEŚNICTWIE KAMIENNA..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest naprawa drogi leśnej na odcinku o długości 650m nr 141 w leśnictwie Kamienna. Lokalizacja inwestycji: Nadleśnictwo Miastko, Leśnictwo Kamienna, działka nr 141, oddział 242, 241, 240B, obręb ewidencyjny Drężno, gmina Biały Bór. 2. Ogólna charakterystyka inwestycji 1. Zakres robót obejmuje: - karczowanie pni - usunięcie warstwy ziemi urodzajnej - ręczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego - profilowanie i zagęszczanie - nawierzchnia z tłucznia kamiennego - wykopy rowów i kanałów melioracyjnych oraz wykopy przy regulacji rzek - plantowanie skarp, dna rowów oraz skarp i korony nasypów przy robotach wodno - inżynieryjnych. 3. Opis szczegółowy 1. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót zawarty w kosztorysie nakładczym, który stanowi integralną część niniejszej SIWZ. 2. Zakres prac, oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną oferowaną obejmuje także: a) organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy, b) zapewnienie warunków bhp i ppoż., c) w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowania robót podwykonawców, ponosząc za nie pełną odpowiedzialność. d) zapewnienie nadzoru technicznego nad realizowanym zadaniem, nadzoru nad personelem w zakresie porządku i dyscypliny pracy. e) wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych. f) wszystkie materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać dopuszczenie do obrotu oraz posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. g) na żądanie Zamawiającego Wykonawca zapewni na swój koszt wykonanie badań laboratoryjnych, dostarczenie oprzyrządowania i zapewnienie potencjału ludzkiego w celu sprawdzenia jakości i ilości materiałów użytych do wykonania zamówienia oraz jakości wykonanych robót. h) wymagania dotyczące robót - wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., wytycznymi niniejszej Specyfikacji, a także jej pozostałymi załącznikami. i) podczas realizacji inwestycji Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość sprawdzenia materiałów budowlanych, które będą użyte do wykonania przedmiotu umowy. j) wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia do należytego stanu i porządku terenu budowy, a także (w razie korzystania) z dróg, nieruchomości, urządzeń, obiektów itp., które Wykonawca naruszył przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 4. Warunki dodatkowe dotyczące realizacji zamówienia: 1. Z uwagi na to, że transport materiału niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia (kruszywo, drewno, rury HDPE) odbywać się będzie po drogach gminnych, które nie są przystosowane do transportu wysokotonażwego Zamawiający wymaga, aby przy realizacji zamówienia wykonawca używał transportu lekkiego, najlepiej łamanego (z przeładunkiem). 2. Jeżeli w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia Wykonawca wyrządzi Zamawiającemu lub innym podmiotom trzecim szkodę (np. uszkodzenie nawierzchni drogi dojazdowej) to zobligowany będzie do niezwłocznego jej naprawienia. 3. Pozostałe warunki zostały przedstawione we wzorze Umowy stanowiącej załącznik 8 oraz wzorze karty gwarancyjnej załącznik nr 9 do specyfikacji. 5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar zawarty w kosztorysie nakładczym, stanowiącym załącznik Nr 10 do SIWZ. 6. Informacja o warunkach gwarancji 1. Na wykonany cały przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji minimum 12 miesięcy. 2. Wzór karty gwarancyjnej stanowi załącznik nr 9. do niniejszej siwz, który jest jednocześnie załącznikiem do umowy. 3. Termin gwarancji liczony będzie od daty odbioru końcowego. 4. Okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać, co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę i liczone będą od daty odbioru bez zastrzeżeń całości zamówienia. 7. Informacja o rozwiązaniach równoważnych: 1. W przypadku, gdy Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia dopuszcza się możliwość składania ofert równoważnych. 2. Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych materiałów i urządzeń. 3. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w dokumentacji. Pod pojęciem -parametry- rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość itp. 4. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w dokumentacji. 5. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 PZP musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego. 6. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych dokumenty dołączone do oferty na potwierdzenie równoważności będą podlegały ocenie przez osobę uprawnioną, która sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu oferty lub jej odrzuceniu z powodu -nierównoważności- zaproponowanych rozwiązań równoważnych. 7. W przypadku, gdy wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji. 8. Warunki zapłaty za wykonane roboty. 1. Zamawiający oświadcza, że posiada zdolność płatniczą, gwarantującą terminowe regulowanie zobowiązań wobec Wykonawcy. 2. Zapłata za wykonane roboty nastąpi na podstawie 2 faktur częściowych oraz 1 końcowej - przy czym pierwsza faktura zostanie wystawiana po wykonaniu co najmniej 20% zakresu zamówienia, z tym zastrzeżeniem, że łączna wartość faktur częściowych nie może przekroczyć 80 % ogólnej wartości umowy. 3. Ostateczne rozliczenie nastąpi fakturą końcową w oparciu o bezusterkowy protokół odbioru końcowego przedmiotu umowy, zatwierdzony przez Zamawiającego. 4. Wykonawca za wykonane prace wystawi Zamawiającemu fakturę VAT płatną przelewem w terminie do 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury wraz z protokołem częściowego lub końcowego odbioru robót na konto bankowe wskazane przez Wykonawcę na fakturze. 5. Wierzytelności, jakie mogą powstać przy realizacji niniejszej umowy u Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, nie mogą być przedmiotem cesji (przelewu, sprzedaży) bez pisemnej zgody Zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TRANSPORT CIĘŻAROWY ROBOTY DROGOWE I ZIEMNE Henryk Jankowski, Dolno 13, 77-235 Trzebielino, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58426,65 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 54151,32
Oferta z najniższą ceną: 54151,32 / Oferta z najwyższą ceną: 65676,23
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MIASTKA
więcej: przetargi w Miastku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawy dróg gminnych o nawierzchni mineralno-asfaltowej
- "Przebudowa drogi gminnej w Starym Polichnie nr 004626F (ul. Wodna)"
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 727 w km 60+900 do km 61+255 oraz od km 61+757 do km 63+462, gmina Wierzbica, powiat radomski, województwo mazowieckie" - nr postępowania 099/25
- Remont nawierzchni dróg powiatowych w ramach poprawy bezpieczeństwa użytkowników
- "Modernizacja dróg gminnych - budowa progów zwalniających w Rumi".
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie powiatu wągrowieckiego
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.