Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-18
Krotoszyn: Obsługa kotłowni oraz kontrola obiektów i utrzymanie czystości wokół nich.
Numer ogłoszenia: 170224 - 2007; data zamieszczenia: 18.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 5880390 w. 253, fax 062 5880402.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krotoszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa kotłowni oraz kontrola obiektów i utrzymanie czystości wokół nich..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa kotłowni oraz kontrola obiektów i utrzymanie czystości wokół nich.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.14.00 - Usługi energetyczne i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.40.00 - Usługi energetyczne i podobne Oryginalny kod CPV: 74.61.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) Złożą ofertę zgodnie z wymogami określonymi w ustawie Prawo zamówień publicz-nych i w SIWZ. 2) Dostarczą wszystkie wymagane w rozdziale VI SIWZ dokumenty. 3) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4) Zaproponują termin płatności do 30 dni. 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. 6) Zadeklarują samodzielne, bez udziału podwykonawców, wykonanie całości usług sta-nowiących przedmiot zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowią następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy wraz z wykazem załączonych do oferty dokumentów z podaniem łącznej liczby stron w ofercie podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - część II. 2. Opis przedmiotu zamówienia podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświad-czenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - część III. 3. Projekt umowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. 4. Oświadczenie o naniesionych w ofercie poprawkach lub ich braku z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. 5. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicz-nych z dnia 29 stycznia 2004 r. /Dz. U. z 2004 r., Nr 19,poz. 177/z późn. zm. - załącznik nr 3. 6. Oświadczenie o samodzielnym, bez udziału podwykonawców, wykonaniu całości usług stanowiących przedmiot zamówienia. 7. Opinia /zaświadczenie z poprzedniego miejsca pracy potwierdzająca doświadczenie w obsłudze z należytą starannością kotłów gazowo-olejowych o mocy co najmniej 405 kW oraz stacji uzdatniania wody. Dotyczy tych osób , które w załączniku nr 4 - Wykaz osób i podmiotów w kolumnie Zakres powierzonych czynności będą miały wpisane obowiązki związane z obsługą kotłowni gazowo-olejowych. 8. Zastrzeżenie w sprawie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa z wykorzy-staniem wzoru - zał. Nr 5 . 9. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 1) Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawio-ne nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oryginał lub poświadczona przez notariusza kopia pełnomocnictwa (rodzajo-wego lub szczególnego) dla osób upoważnionych do reprezentowania wyko-nawcy, które nie są właścicielami firmy lub członkami zarządu, o ile nie wyni-kają z przepisów prawa lub innych dokumentów. c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właści-wego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpie-czenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz-łożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadcze-nie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : a) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czyn-ności. - załącznik nr 4 b) Kserokopia dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych kwalifi-kacji serii E do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji kotłów wodnych na paliwa stałe , płynne i gazowe o mocy powyżej 50 kW wraz z urządzeniami pomocniczymi oraz eksploatacji aparatury kontrolno - pomia-rowej i urządzeń automatycznej regulacji do urządzeń i instalacji jak wyżej . (Dz.U. Nr 89 poz. 828 z 2003 roku). 3) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) Oryginał lub poświadczona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia. 10. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia: 1) umowa regulująca współpracę wykonawców występujących wspólnie (umowa konsor-cyjna - dotyczy wykonawców, którym zostanie udzielone zamówienie publiczne). Umowa ta (umowa konsorcyjna) powinna być dostarczona przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego. 2) dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o ile ustanowienie pełnomocnictwa nie zostało ujęte w treści umowy, o której mowa w pkt 1.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spzoz.krotoszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego - pokój nr 8.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2007 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego - pokój nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Dostawa wyrobów medycznych dla Pracowni Leków Cytostatycznych i Oddziału Onkologii Klinicznej dla SPZOZ w Krotoszynie
- Dostawa implantów do zabiegów artroskopowych dla SPZOZ w Krotoszynie
- Zakup dwóch stacji fotogrametrycznych do analizy i modelowania danych 3D wraz z oprogramowaniem (komplet) z podziałem na 3 zadania
- Zakup i dostawa serwera oraz środowiska systemowego do uruchomienia portalu technicznego oraz wdrożenia e-usług
- Budowa przepustu w Świnkowie
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Krotoszyn w 2025 r.
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania wraz z wykonywaniem prac gospodarczych w obiekcie Sądu Rejonowego w Płońsku
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wałbrzychu
- Kompleksowe sprzątanie obiektów Sądu Rejonowego w Rybniku
- Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości, czynności pomocniczych i transportu wewnętrznego w obiektach Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku biurowo-usługowym przy al. Piłsudskiego 12 w Tychach
- Bieżące sprzątanie obiektów UMWO i terenów zewnętrznych
więcej: Usługi energetyczne i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.