To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-08-02
Oborniki: Dostawa środków czystościowych oraz artykułów gospodarczych
Numer ogłoszenia: 170223 - 2016; data zamieszczenia: 02.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 74447 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Rehabilitacyjno-Kardiologiczny w Kowanówku, Kowanówko, ul. Sanatoryjna 34, 64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie, tel. 061 2973400, 2973486, faks 061 2961615.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystościowych oraz artykułów gospodarczych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: zamówienie częściowe nr 1 - środki czystościowe - Sukcesywna dostawa środków czystościowych w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym -odpowiednia tabela ( załącznik nr 6 do SIWZ) zamówienie częściowe nr 2- worki, papier, ręczniki papierowe -Sukcesywna dostawa worków, papieru, ręczników papierowych w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym -odpowiednia tabela ( załącznik nr 6 do SIWZ) zamówienie częściowe nr 3- wózki, drobny sprzęt sprzątający, art. gospodarcze-Sukcesywna dostawa wózków, drobnego sprzętu sprzątającego, art. gospodarczych w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym -odpowiednia tabela ( załącznik nr 6 do SIWZ) zamówienie częściowe nr 4- artykuły higieniczne-Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym -odpowiednia tabela ( załącznik nr 6 do SIWZ) zamówienie częściowe nr 5- chusteczki jednorazowe-Sukcesywna dostawa chusteczek jednorazowych w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym -odpowiednia tabela ( załącznik nr 6 do SIWZ) zamówienie częściowe nr 6- artykuły gospodarcze - Sukcesywna dostawa artykułów gospodarczych w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym -odpowiednia tabela ( załącznik nr 6 do SIWZ)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 18.93.00.00 - Worki i torby 39.22.43.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 33.74.11.00 - Środek do mycia rąk 39.22.43.30 - Wiadra .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: dostawa środków czystościowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sutura Med Sp. z o.o., ul. Mała Odrzańska 21 / 2, Szczecin, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42973,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 54028,49
Oferta z najniższą ceną: 51506,69 / Oferta z najwyższą ceną: 54028,49
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: dostawa wózków, drobnego sprzętu sprzatającego, art. gospodarczych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.W. C.E.G. Olga Perlińska, ul. Pryzmaty 15, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17961,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13566,11
Oferta z najniższą ceną: 13566,11 / Oferta z najwyższą ceną: 22189,82
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: dostawa artykułów higienicznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sutura Med Sp. z o.o., ul. Mała Odrzańska 21 / 2, Szczecin, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2799,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3565,77
Oferta z najniższą ceną: 3565,77 / Oferta z najwyższą ceną: 3565,77
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: dostawa chusteczek jednorazowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EURO TRADE TECHNOLOGY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
EURO TRADE TECHNOLOGY SP. Z O.O.
- Euro Trade Technology Sp. z o.o., ul. Jana Styki 8, Piła, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5595,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4611,60
Oferta z najniższą ceną: 4611,60 / Oferta z najwyższą ceną: 6465,13
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: dostawa artykułów gospodarczych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sutura Med Sp. z o.o., ul. Mała Odrzańska 21 / 2, Szczecin, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5760,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7447,04
Oferta z najniższą ceną: 7447,04 / Oferta z najwyższą ceną: 7447,04
Waluta: PLN .
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą i montażem doposażenia dodatkowego do Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
- SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY OD DNIA ZAWARCIA UMOWY do PIWet - PIB w Puławach oraz Zakładu Pryszczycy w Zduńskiej Woli.
- ZP/16/2024 Dostawy środków czystości
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych
- Dostawa nowych kontenerów do zbiórki odpadów
- Dostawy preparatów do dezynfekcji
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.