eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraśnikoczyszczanie miasta Kraśnik



Ogłoszenie z dnia 2006-01-11

POZYCJA 1701

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Kraśnik: oczyszczanie miasta Kraśnik Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Burmistrz Miasta Kraśnika, do kontaktów: Renata Wąsik, ul. Lubelska 84, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8251540, fax 081 8252709, e-mail: zp@krasnik.um.gov.pl, http://www.krasnik.um.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 90. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: oczyszczanie miasta Kraśnik. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 1. Zamiatanie jezdni dróg gminnych wraz z oczyszczeniem krawężników lub opaski z darni: - standard I (raz w tygodniu) - pow. 88 134 m2, - standard II (raz na dwa tygodnie) - pow. 111 645 m2. 2. Oczyszczanie jezdni dróg gminnych z nagromadzonego po zimie piasku i ziemi - pow. 199 779m2. 3. Ustawienie we własnym zakresie i na własny koszt kontenerów o poj. 7 m3 przy garażach na ulicach: - Kwiatkowskiego - 2 szt. - Komunalnej - 2 szt. - Garażowej - 2 szt. - Ostrowieckiej - 1 szt. oraz wywóz zebranych nieczystości na wysypisko Piaski - Zarzecze II. 4. Zbieranie i wywóz nieczystości z terenów Gminy Miasto Kraśnik nie objętych niniejszym zamówieniem za zlecenie Zamawiającego. 5. Obsługa imprez i festynów miejskich pod kątem utrzymania czystości i porządku. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: miasto Kraśnik. Kod NUTS: 5.06.09.07.05.2. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.10.00 - Usługi zamiatania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic Oryginalny kod CPV: 90.12.13.20 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 000 EURO. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2007;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 10 000 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Wynagrodzenie kosztorysowe. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniający wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, tj. 1/ Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia. 2 /Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny. 3/ Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 6/ Zatrudnią 5 osób ( z grupy osób bezrobotnych) wskazane przez zamawiającego przy realizacji zadania. 7/ Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1/ Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2/ Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3/ Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4/ Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1/ Oświadczenie - co najmniej 50% wartości zamówienia wykonawca wykona siłami własnymi. 2/ Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej objętej przedmiotem zamówienia. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz sprzętu, jakim dysponuje wykonawca. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP.I.3410-1/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 26.02.2006, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 27.02.2006 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Komisja Przetargowa. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 27.02.2006, godzina 09:30, Urząd Miasta Kraśnik, 23-200 Kraśnik, ul. Lubelska 84, sala konferencyjna - IIIp.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: Październik 2007r. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 04.01.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.