Ogłoszenie z dnia 2009-10-06
Zamość: Wykonanie lokalnej sieci informatycznej dla Prokuratury Rejonowej w Janowie Lub. przy ul. Wojska Polskiego 19
Numer ogłoszenia: 170199 - 2009; data zamieszczenia: 06.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Zamościu , ul. Szczebrzeska 47, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6396091 do 93, 6396977, faks 084 6393325.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamosc.po.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie lokalnej sieci informatycznej dla Prokuratury Rejonowej w Janowie Lub. przy ul. Wojska Polskiego 19.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w budynku biurowym Prokuratury Rejonowej w Janowie Lub. przy ul. Wojska Polskiego 19, sieci elektryczno - logicznej obejmującej dostawę, instalację i uruchomienie okablowania strukturalnego w budynku na bazie materiałów spełniających obowiązujące standardy , zgodnie z Projektem sieci komputerowej, przedmiarem robót , stanowiącymi Załącznik nr 6 do siwz. CPV 32 41 00 00 -0 lokalna sieć komputerowa 45 31 43 20- 0 instalowanie okablowania komputerowego W zakres prac wchodzą w szczególności: 1.demontaż elementów starej sieci w budynku przy ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 23, 2.układanie listew instalacyjnych dla sieci elektryczno-logicznej, 3.dostarczenie oraz układanie kabli UTP oraz przewodów elektrycznych w listwach instalacyjnych, 4.montaż gniazd logicznych ,elektrycznych i telefonicznych, 5.uruchomienie sieci elektryczno logicznej, 6.wykonanie i dostarczenie pomiarów sieci elektryczno - logicznej, 7.wystapienie o certyfikację sieci i uzyskanie stosownego certyfikatu zgodności okablowania z normą ISO/IEC 11801- kategorii 6. Szczegółowy opis wykonywanych prac zawarto w Załączniku Nr 6 do siwz- Załącznik Nr 2 do umowy- Projekt sieci komputerowej i dedykowanej sieci energetycznej z rysunkami i przedmiarem robót. Zamawiający dostarczy do budowy sieci część materiałów własnych w zakresie podanym w Załączniku nr 3 do umowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.41.00.00 - Lokalna sieć komputerowa 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5.spełniają następujące warunki dodatkowe: a.dysponują lub będą dysponować minimum 1 osobą posiadającą kwalifikacje w zakresie instalacji lokalnej sieci komputerowej potwierdzone certyfikatem wystawionym przez co najmniej jednego z producentów oferowanego przez wykonawcę systemu okablowania. b.dysponują lub będą dysponować minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia potwierdzone świadectwem kwalifikacyjnym dozoru i eksploatacji w zakresie urządzeń , instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1kV , wydanym przez komisję kwalifikacyjną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej Dz. U. z 2003r. , Nr 89, poz. 828, ze zmianami, c.dysponują lub będą dysponować minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzone stosownym dokumentem, d.wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwie prace podobne do objętych przedmiotem zamówienia. 2.Za pracę podobną zamawiający uzna wykonanie conajmniej dwóch sieci komputerowych wraz z dedykowaną siecią elektryczną liczącą co najmniej 15 PELi każda, o wartości nie mniejszej niż wysokość ceny ofertowej Wykonawcy brutto każda praca. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, atakże zakresu wykonywanych przez nie czynności, według wzoru, stanowiącegozałącznik nr 3 do niniejszej siwz - Rozdział II pkt 5 ppkt a, b, c W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować. 4.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 3, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 5.Dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w ppkt 3, posiadają wymagane uprawnienia tj :stwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego, 6.Wykaz wykonanych robót , co najmniej 2 w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej siwz oraz dokumenty - np. referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Nie należy składać dokumentów dotyczących robót w trakcie wykonywania. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny wykaz. 2. Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1.ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz - załącznik nr 1 do siwz W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 2.odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 3.oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom ,jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny wyżej wymieniony wykaz. 4.kosztorys ofertowy według wzoru, stanowiącego załącznik nr 7 do siwz. Wartość robót z kosztorysu, łączna musi być równa wartości ceny ofertowej. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 5.wzór umowy parafowany na każdej stronie i podpisany na ostatniej stronie przez upoważnione osoby - załącznik Nr 5 do siwz..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamosc.po.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Zamościu, ul. Szczebrzeska 47, 22-400 Zamość, II piętro , pokój nr 22.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2009 godzina 09:45, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Zamościu , ul. Szczebrzeska 47, 22-400 Zamość, II piętro , pokój nr 22.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu zamojskiego 2025/2026
- Promocja Miasta Zamość poprzez sport - piłka nożna
- Dostawa w 2026 r. worków LDPE do składowania odpadów segregowanych
- Dostawa odczynników do oznaczenia morfologii krwi i płynów z jam ciała wraz z dzierżawą dwóch analizatorów hematologicznych i jednego aparatu do barwienia preparatów krwi i szpiku
- Infrastruktura dziennych form wsparcia dla osób z problemami w funkcjonowaniu.
- Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej przebudowy ulicy Kmicica, Krzywej i Wierzbowej w Zamościu
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE DRUGIEJ LINII KREMACYJNEJ DLA POTRZEB KCK Z DOSTAWĄ, MONTAŻEM I URUCHOMIENIEM URZĄDZENIA (PIECA) ORAZ DOSTOSOWANIEM BUDYNKU SPALARNI DO WYMAGAŃ MONTAŻOWYCH WRAZ...
- "Modernizacja monitoringu wizyjnego" - DPG Dorohusk.
- Przebudowa i rozbudowa Szkoły Podstawowej Nr 2 w Krynicy-Zdroju
- Remont pomieszczeń biurowych wraz z instalacją okablowania strukturalnego w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego przy ul. Walońskiej 3-5 we Wrocławiu
- Rozbiórka hangaru jachtowego i budowa budynku o funkcji wystawienniczej i obsługi ruchu turystycznego.
- Wykonanie instalacji kontroli dostępu i antywłamaniowej
więcej: Lokalna sieć komputerowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.