Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-18
Zakliczyn: Postępowanie o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie robót budowlanych związanych z budową przewiązki łączącej budynek główny ( obiekt wpisany do rejestru zabytków ) z budynkiem socjalno-mieszkalnym Domu Pomocy Społecznej w Stróżach
Numer ogłoszenia: 170133 - 2007; data zamieszczenia: 18.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, Stróże 1, 32-840 Zakliczyn, woj. małopolskie, tel. 014 66-55-048, fax 014 66-55-048.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.pl/bip/tarnowski
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie robót budowlanych związanych z budową przewiązki łączącej budynek główny ( obiekt wpisany do rejestru zabytków ) z budynkiem socjalno-mieszkalnym Domu Pomocy Społecznej w Stróżach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budowa przewiązki łączącej budynek główny ( obiekt wpisany do rejestru zabytków ) z budynkiem socjalno-mieszkalnym Domu Pomocy Społecznej w Stróżach wg projektu budowlanego, przedmiarów robót dotyczących: przewiązki, instalacji oświetleniowej, instalacji c.o. w przewiązce oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót ( załączniki nr 6 do SIWZ )
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.52.13 - Domy opieki Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.52.13 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 27.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wymagane wniesienie wadium w wysokości 3.000,00 ( słownie: trzy tysiące złotych 00/100).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawo zamówień publicznych, 2. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, przy czym: a) kierownik budowy posiada stosowne uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa Budowlanego , jak również wykaże się co najmniej 2-letnią praktyką zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, bądź posiada uprawnienia do prowadzenia prac w obiektach zabytkowych potwierdzone stosownym zaświadczeniem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 09 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych ( Dz. U. Nr 150, poz. 1579), a ponadto jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów ( Dz. U. Nr 5 z 2001r. poz. 42), b) wykażą i udokumentują, że w okresie ostatnich 5 lat ( jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - to za ten okres) wykonali z należytą starannością przynajmniej jedno zamówienie o charakterze i zakresie porównywalnym z niniejszym, tj. roboty budowlane o wartości minimum 150.000,00 oraz udzielili gwarancji na wykonaną pracę na okres nie krótszy niż wymagany niniejszą specyfikacją. Fakt należytego wykonania takiego zamówienia winien być potwierdzony stosownymi dokumentami, np. referencjami, protokołami odbioru końcowego wykonania robót. 4.1. Zasady i warunki udziału w postępowaniu konsorcjów firm: a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani do złożenia w ofercie: a -1) pełnomocnictwa udzielonemu jednemu z partnerów przez pozostałych Wykonawców do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa winien być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się o wspólne udzielenie zamówienia publicznego, w tym Wykonawcę lidera - pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców składających wspólną ofertę. a - 2) wykazu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a - 3) oświadczenia Wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. b) W przypadku wyboru oferty Wykonawców, o których mowa w pkt 5.4.1 lit. a), Zamawiający od tych Wykonawców zażąda przez zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. c) Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia ( składające ofertę wspólną) winny: c - 1) wykazać, że każdy z osobna spełnia następujące warunki: - nie podlegają wykluczeniu z postępowania, - posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym c - 2) wykazać, że wspólnie spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania czynności przewidzianych do zrealizowania przedmiotu zamówienia (wyznaczony kierownik budowy posiada stosowne uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa Budowlanego, jak również wykaże się co najmniej 2-letnią praktyką zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, bądź posiada uprawnienia do prowadzenia prac w obiektach zabytkowych potwierdzone stosownym zaświadczeniem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 09 czerwca 2004r.) - dysponują odpowiednim sprzętem technicznym, - dysponują odpowiednim personelem do wykonania zamówienia c - 3) wykazać, że przynajmniej jeden z Wykonawców posiada wiedzę i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu ( określonych w pkt.5.1 do 5.4 lit a) i b)) zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty załączone do oferty, a wymienione w pkt. 6 niniejszej specyfikacji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy winni złożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez spółki cywilne lub konsorcjum dodatkowo obowiązuje załączenie umowy spółki lub konsorcjum. b) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienie publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. ( Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 z poz. zm.) - wg wzoru jak w załączniku Nr 3 do SIWZ. c) uprawnienia budowlane dla kierownika budowy w odpowiedniej specjalności niezbędnych do wykonania prac objętych zamówieniem, d) zaświadczenie właściwego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków dla kierownika budowy uprawniające do kierowania robotami wymaganej specjalności w obiektach zabytkowych, bądź zaświadczenia firm zatrudniających kierownika budowy, potwierdzającego nazwę i lokalizację obiektu zabytkowego, na którym kierownik budowy kierował pracami budowlanymi wymaganej specjalności oraz czasokres zatrudnienia na tym obiekcie ( co najmniej w zakresie gwarantującym spełnienie warunku podmiotowego, o którym mowa w pkt 5.4. lit. a)). Zaświadczenia firm powinny potwierdzać posiadanie w sumie co najmniej dwuletniej praktyki w wymaganej specjalności przy zabytkach nieruchomych, e) zaświadczenie dla kierownika budowy o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego uprawniające do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wraz z potwierdzeniem ubezpieczenia go z tytułu odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, f) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nich czynności - wg załącznika Nr 4 do SIWZ g) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ( jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - to za ten okres ) odpowiadających swoim charakterem, stopniem złożoności robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane z należytą starannością ( referencji poprzednich zamawiających, protokołów odbioru końcowego robót) - wg wzoru jak w załączniku Nr 5 do SIWZ Inne oświadczenia i dokumenty, jakie powinny znajdować się w złożonej ofercie: h) dowód wniesienia wadium na warunkach i zasadach określonych w pkt 8 niniejszej SIWZ, i) kosztorys ofertowy robót opracowany metodą kalkulacji uproszczonej , j) wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/tarnowski
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Stróżach Stróże 1 32-840 Zakliczyn woj. małopolskie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy przesłać pocztą na adres: Dom Pomocy Społecznej w Stróżach Stróże 1 32-840 Zakliczyn woj. małopolskie lub złożyć na dziennik podawczy który znajduje się w biurze zaopatrzenia w DPS.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI ZAKLICZYN
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych w 2026 roku dla Europejskiego Centrum Muzyki Krzysztofa Pendereckiego - 3 części
- Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej Gminy Zakliczyn w ramach Programu OLiOC na lata 2025-2026 -obszar 2 - Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw
więcej: przetargi ZAKLICZYN »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





