Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-24
Warszawa: Wykonianie teczek na akta 02/08
Numer ogłoszenia: 17011 - 2008; data zamieszczenia: 24.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Warszawie, ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8103006, fax 022 8104688.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Rolnicze Ubezpieczenia Społeczne.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonianie teczek na akta 02/08.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Teczki SR-1 150 000 sztuk, format 510×320 mm 2. Teczki UD-22 140 000 sztuk, format 510×320 mm 3. TeczkiUD-22z 160 000 sztuk, format 510×320 mm Łączny nakład: 450 000 sztuk 1. Pozostałe wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia: aKarton offsetowy jednostronnie bielony - typu Baltika 300 g/m2 w przypadku zastosowania innego kartonu, musi on posiadać parametry techniczne takie jak: gramatura, sztywność, białość górnej warstwy, połysk, szerokość, wilgotność itp. odpowiadające kartonowi Baltika b)Nadruk - zgodnie z dostarczonymi wzorami zamawiającego - trzy rodzaje nadruku c)Kolorowość- druk dwustronny w kolorze zielonym PANTONE-348C wg załączonego wzoru d)Teczki powinny posiadać - 5 biegów grzbietowych, dwa otwory rozmieszczone symetrycznie w stosunku do wysokości teczki zgodnie z przekazanymi wzorami. e)Do każdej teczki musi być dołączony metalowy wąs z blaszką do mocowania akt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.23.00.00 - Usługi drukowania i dostawy Kod CPV wg słownika 2008: 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi prowadzić działalność gospodarczą odpowiadającą zakresowi przedmiotu zamówienia, od co najmniej 3 lat w zakresie przedmiotu zamówienia. 2. Wykonawca musi wykazać, w formie załączonego do oferty wykazu dostaw i oświadczenia, potwierdzonego referencjami lub odpowiednimi dokumentami uprzednich zamawiających, że w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia , a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od upływu terminu składania ofert, wykonał, tj. zrealizował, co najmniej O wartości ponad zł brutto, z zakresem zamówienia odpowiadającego przedmiotowi zamówienia tj. dostawy wykonał je z należytą starannością, z podaniem nazwy, adresu i telefonu uprzedniego zamawiającego. 3. Wykonawca musi przedstawić indywidualną, szczegółową, kalkulację ceny oferty uwzględniając oferowany przedmiot zamówienia. 4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w niniejszej SIWZ 5. Wykonawca musi podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami, jak i wzór umowy, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ. 6. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia wymagane postanowieniami ustawy PZP i niniejszej SIWZ wraz z jej załącznikami.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.1.wypełniony formularz ofertowy - zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ, 1.2.oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 i 24 ust. 1 P.z.p. - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 1.3.aktualny dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); 1.4.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.5.przynajmniej jeden dokument (opinię zamawiającego) potwierdzający należyte wykonywanie usług o podobnym charakterze; 1.6.oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeśli oferta nie jest podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy lub notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia pełnomocnictwa; 1.7.zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy, który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ; 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik postępowania. 2.1. Formularz oferty, wszelkie oświadczenia składane przez wykonawców muszą być autoryzowane, tj. opieczętowane i podpisane przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. 2.2.Pełnomocnictwa należy złożyć w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Złożenie pełnomocnictwa w niewłaściwej formie (np. poświadczenie za zgodność z oryginałem kopii przez wykonawcę) spowoduje odrzucenie oferty. 2.3.Pozostałe dokumenty składające się na ofertę mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (osoby podpisujące ofertę): 2.4. poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. czytelnie /imię i nazwisko/ lub z imienną pieczątką osoby poświadczającej), 2.5. w przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem przez inną osobę niż osoba podpisująca ofertę, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. 3. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka wskazana w art. 89 ust. 1 P.z.p., tzn., jeżeli: 3.1.oferta jest niezgodna z ustawą; 3.2.treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 3.3.złożenie oferty stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 3.4.oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 3.5.oferta została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 3.6.oferta zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 lub błędy w obliczeniu ceny; 3.7.Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny; 3.8.oferta jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 4. Zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich wykonawców o odrzuceniu ofert, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Oddziale Regionalnym Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego ul Mińska 25, 03-808 Warszawa, III p. pok.302,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2008 godzina 11:00, miejsce: Oddziale Regionalnym Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego ul Mińska 25, 03-808 Warszawa, II p. pok.202, w terminie 11.02.2008r. do godziny 11.00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 733 na odcinkach: od km 40+300 do km 42+044 i od km 44+752 do km 45+400 na terenie gminy Skaryszew, powiat radomski, województwo mazowieckie" - nr postępowania 188/25
- Roboty utrzymaniowe w korycie potoku Macocha Łęki w km 1+760-2+160 wraz z remontem jazu w celu przywrócenia zdolności retencyjnej.
- Kompleksowa usługa organizacji cyklu warsztatów pod nazwą "Ambasadorzy Technologii"
- "Remont dw nr 747 w km 10+600 do km 12+161 i w km 12+340 do km 12+623 gmina Rzeczniów oraz w km 16+337 do km 22+300, gmina Sienno i gmina Lipsko, powiat lipski, woj. maz." - nr postępowania 194/25
- Remont części przesyłowej instalacji grzewczej ciepłej wody basenowej wraz z wymianą rurociągów wchodzących w jej skład oraz wymienników ciepła centralnego ogrzewania na pływalni Polonez.
- Usługa dostępu sieciowego do kolekcji czasopism wydawanych przez Cambridge University Press wraz z usługą publikowania otwartego w tych czasopismach
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk książki "Klein-Wien - Eine deutsche Sprachinsel in Osterreichisch Schlesien Bielitz und sein letzter deutscher evangelischer Pfarrer"
- Usługa wydrukowania w nakładzie 3000 egzemplarzy książki pt. "Złoto i srebro Zadaru" wraz z dostarczeniem do siedziby Międzynarodowego Centrum Kultury w Krakowie
- Druk i dostawa kalendarzy oraz wydawnictw Województwa Małopolskiego
- Doposażenie turystycznej infrastruktury terenowej Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- "Usługa wykonania, druku, dostarczenia oraz deklaracji zgodności edukacyjnej gry planszowej"
- Dostawa materiałów promocyjnych finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej FEO 2021-2027
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.