eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgorzewo › USŁUGI OCHRONY OSÓB I MIENIA DLA JEDNOSTKI JW 2568 WĘGORZEWO PRZEZ SUFO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-27

Węgorzewo: USŁUGI OCHRONY OSÓB I MIENIA DLA JEDNOSTKI JW 2568 WĘGORZEWO PRZEZ SUFO
Numer ogłoszenia: 170096 - 2009; data zamieszczenia: 27.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2568 , ul. Gen. J. Bema 7/2, 11-601 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4295299, 512337787, faks 087 4295222.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mba.wegorzewo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI OCHRONY OSÓB I MIENIA DLA JEDNOSTKI JW 2568 WĘGORZEWO PRZEZ SUFO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEZ SPECJALISTYCZNE UZBROJONE FORMACJE OCHRONNE W ZAKRESIE OCHRONY OSÓB I MIENIA NA RZECZ JW 2568 WĘGORZEWO.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 10 000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, tj.: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; tj. Koncesję wydaną przez MSWiA w zakresie ochrony osób i mienia; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1. Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej i przewidzianej zamówieniem działalności lub czynności, jeżeli: a. posiada aktualne zaświadczenia z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; b. posiada aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego ZUZ lub KRUS; c. posiada ważną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony mienia. d. posiada aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, jeżeli: a. przedstawi wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje, w tym: - wykaże, że dysponuje bronią palną i środkami przymusu bezpośredniego, b. przedstawi imienny wykaz pracowników ochrony planowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu umowy; - przedstawi dokumenty stwierdzając, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj: - wszystkie osoby wskazanego do realizacji zamówienia będą posiadały licencje ochrony: I stopnia lub wyższe dla pracowników ochrony fizycznej (wartowników) oraz licencje II stopnia dla dowódców zmian, - wszystkie osoby wskazane do realizacji zamówienia będą posiadały poświadczenia bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli min. POUFNE, pracownicy ochrony ZASTRZEŻONE, - wszystkie osoby wskazanego do realizacji zamówienia będą posiadały pozwolenia na posiadanie broni palnej lub dopuszczenia do broni obiektowej. c. dysponuje Pełnomocnikiem ds. Ochrony Informacji Niejawnych; d. posiada grupę interwencyjną; e. wyposaży pracowników w jednolite umundurowanie; f. w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania wykonali (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonują) przynajmniej jedną usługę ochrony, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączą dokumenty, potwierdzające, że usługi te zostały wykonanie należycie g. wyrazi zgodę na realizację usług ochronnych po ogłoszeniu mobilizacji, wprowadzeniu stanu wojennego lub w czasie wojny. 3. Zamawiający uzna, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia, jeżeli na potwierdzenie: a. przedłoży polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością gospodarcza zakresie ochrony osób i mienia na kwotę nie mniejszą niż 300,000 zł..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają złożyć Wykonawcy w ofercie w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Oferta musi zawierać: 1 FORMULARZ OFERTOWY - wypełniony i podpisany wg wzoru Zamawiającego, ( Załącznik nr 1do SIWZ ). 2 FORMULARZ CENOWY - wypełniony i podpisany wg wzoru Zamawiającego, ( Załącznik nr 4 do SIWZ ). 3 Parafowany wzór umowy (Załącznik nr 10 do SIWZ). 4 Dowód wniesienia wadium. Na potwierdzenie spełniania warunków określonych w SIWZ Zamawiający żąda złożenia do oferty nw. oświadczeń i dokumentów: OŚWIADCZEŃ: 5 Oświadczenie na podstawie art. 22 ust.1 ustawy p.z.p (Załącznik nr 3 do SIWZ ). 6 Oświadczenie na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy p.z.p ( Załącznik nr 2 do SIWZ ). W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi złożyć każdy podmiot. DOKUMENTÓW: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 7 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8 Zaświadczenia z właściwych dla Wykonawcy Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z uiszczaniem opłat podatku, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub potwierdzające uzyskaną przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9 Ważną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej - stosownie do treści ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. - O ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 114, poz. 740 z późn. zm.). 10 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1pkt 4- 9 ustawy - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 11 Poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej POUFNE, dla osoby uprawnionej do reprezentowania i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. 12 Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług ochrony w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców z załączonymi dokumentami, potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonanie należycie ( Zamawiający nie wymaga bezwzględnego wykazania się realizacją usług realizowanych w ramach SUFO na rzecz terenów, komórek i jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej). 13 Imienny wykaz pracowników ochrony planowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu umowy wraz z załączonymi do niego imiennymi: poświadczeniami bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej POUFNE i ZASTRZEŻONE, licencjami i pozwoleniami na posiadanie broni palnej lub dopuszczeniem do broni obiektowej. 14 Oświadczenie o dysponowaniu przez Wykonawcę Pełnomocnikiem ds. Ochrony Informacji Niejawnych, przeszkolonego przez SKW (WSI), UOP lub ABW, wraz z załączonym do niego dokumentem imiennym potwierdzającym posiadane przeszkolenie ( Załącznik nr 7 do SIWZ ). 15 Oświadczenie Wykonawcy o wyposażeniu w środki przymusu bezpośredniego (paralizator, gaz, kajdanki, pałki wielofunkcyjne), środki łączności bezprzewodowej, oraz wymaganą przez Zamawiającego broń( Załącznik nr 6 do SIWZ ). 16 Oświadczenie o posiadaniu Grupy Interwencyjnej, która w jak najkrótszym czasie od wezwania, jest w stanie podjąć działania w celu wsparcia posterunków ochronnych w przypadku ich zagrożenia ( Załącznik nr 8 do SIWZ ). 17 Wykaz ilościowy broni palnej, sprzętu (pojazdy) i środków przymusu bezpośredniego wymaganych przez Zamawiającego, które Wykonawca winien posiadać (wydzielić) w celu realizacji przedmiotu zamówienia ( Załącznik nr 9 do SIWZ ). 18 Oświadczenie Wykonawcy o wyposażeniu planowanych do realizacji przedmiotu zamówienia pracowników ochrony w jednolite umundurowanie. 19 Oświadczenie o wyrażeniu zgody na realizację usług ochronnych po ogłoszeniu mobilizacji, wprowadzeniu stanu wojennego lub w czasie wojny oraz przystąpieniu niezwłocznie po podpisaniu umowy do procedury objęcia przedsiębiorstwa militaryzacją (Załącznik nr 11 do SIWZ). W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty : 20 Polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ( suma ubezpieczenia nie niższa niż 300.000 zł ). Dokumenty, które Wykonawca winien przedstawić do wglądu Zamawiającemu, po rozstrzygnięciu postępowania jednak nie później niż przed podpisaniem umowy na realizację przedmiotu zamówienia. 21 Wykaz numerowy i ilościowy wydzielonej broni obiektowej, przeznaczonej przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia. 22 Wykaz typów (rodzajów) oraz numery rejestracyjne pojazdów będących w posiadaniu Wykonawcy, przeznaczonych do zabezpieczenia realizacji przedmiotu zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Potencjał techniczny - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 2568 Węgorzewo, ul.Bema 7, PL-11-601 Węgorzewo..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa Nr 2568 Węgorzewo, ul.Bema 7, PL-11-601 Węgorzewo. Kancelaria Jawna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.