eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubawka › Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Lubawka

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-06

Lubawka: Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Lubawka
Numer ogłoszenia: 170087 - 2012; data zamieszczenia: 06.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 212030 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubawka, Pl. Wolności 1, 58-420 Lubawka, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 7411588 w. 22, faks 0-75 7411262.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Lubawka.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Lubawka. Zakres robót obejmuje : -całodobowy dozór techniczny nad urządzeniami oświetlenia ulicznego; -kontrola stanu oświetlenia w porze świecenia; -prowadzenie pomiarów ochronnych; -oględziny i przeglądy techniczne urządzeń; -czyszczenie opraw i systemów optycznych; -wymiana istniejących opraw nie nadających się do naprawy; -wymiana źródeł światła (grupowa lub indywidualna); -regulacja położeń opraw i odbłysków, sprawdzanie rodzajów i wielkości zabezpieczeń; -sprawdzanie połączeń uziomowych; -uzupełnianie zamknięć wnęk słupowych; -sprawdzanie posadowienia i przywrócenie pionów słupowych; -sprawdzanie stanu technicznego aparatury sterowniczo-rozdzielczej szafy oświetleniowe; -konserwacja tablic rozdzielczych, -sprawdzanie stanu i pomiar ochrony przeciwporażeniowej; -wymiana lub naprawa uszkodzonych podstaw bezpiecznikowych słupowych; -wymiana wkładek topikowych; -wymiana przewodów zasilających oprawy (słup, wysięgnik); -malowanie i czyszczenie uzupełniające urządzeń oświetleniowych (słup, wysięgnik) w ilości 10% w stosunku do stanu ilościowego objętych umową w ciągu każdego roku trwania umowy; -okresowa wycinka gałęzi przesłaniających źródło światła; -czyszczenie, sprawdzanie stanu technicznego, wymiana lub demontaż aparatury sterowniczo-rozdzielczej szafy oświetleniowej i nastawianie zegarów sterujących; -uzgadnianie wyłączeń z operatorem przy pracy na wspólnych sieciach (zgodnie z instrukcją); -dbałość o ekonomiczny pobór energii do celów oświetleniowych (regulacja godzin oświetlenia)...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Cześć I - obejmuje Rejon I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZWSE MIGACZ Leszek Migacz, ul.Sportowa 1, 58-405 Krzeszów, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 123831,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 147112,56

  • Oferta z najniższą ceną: 147112,56 / Oferta z najwyższą ceną: 294225,12

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część II - obejmuje Rejon II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZWSE MIGACZ Leszek Migacz, ul.Sportowa 1, 58-405 Krzeszów, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97718,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 108646,56

  • Oferta z najniższą ceną: 108646,56 / Oferta z najwyższą ceną: 150233,76

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.