eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworznodostawa komputerów, sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych,

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-18

Jaworzno: dostawa komputerów, sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych,
Numer ogłoszenia: 170056 - 2007; data zamieszczenia: 18.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie, ul. Północna 9B, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6181924, fax 032 6181901.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa komputerów, sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych,.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa komputerów, sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych: swich - 2 szt. [CPV 30217110-7], Access Point 1 szt. [CPV 30236000-2], karta sieciowa - 2 szt. [CPV 30236000-2], Komputer + system operacyjny - 8 szt. [CPV 30231300-0], [CPV 30241400-4], Monitor LCD 17 - 18 szt. [CPV 30231250-4], Obudowa komputerowa wraz z zasilaczem 350W - 4 szt. [CPV 30217100-4], system operacyjny 4 szt. [CPV 30241400-4], Procesor - 4 szt. [CPV 30211600-7], RAM DDR2 512MB - 4 szt. [CPV 30217230-4], Płyta główna - 4 szt. [CPV 30217100-4], Nagrywarka DVD-RW - 4 szt. [CPV 30233150-7], Drukarka igłowa + printserver - 1 szt. [CPV 30233232-6], Drukarka laserowa mono - 5 szt.[CPV 30233231-9], Drukarka igłowa - 4 szt. [CPV 30233232-6], PenDrive 16 GB - 2 szt. [CPV 30217230-4], PenDrive 1GB - 10 szt. [CPV 30217230-4], Skaner - 1 szt. [CPV 30216110-0]

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy- Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.( t.j. Dz. U. z 2006r. Nr 164 poz. 1163 z późn. zm.). 2) Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Pozostałe dokumenty: 1)Wypełniony formularz ofertowy stanowiący 1 stronę oferty (zał. nr 1 do SIWZ) 2)Wyszczególnienie parametrów technicznych (zał. nr 4 do SIWZ) 3)Kserokopię zaświadczenia otrzymania numeru statystycznego identyfikacji podatkowej REGON, 4)Kserokopię decyzji nadania numeru identyfikacji podatkowej NIP Wymagane powyżej dokumenty, są składane przez Wykonawcę w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę w następujący sposób: Za zgodność z oryginałem - pieczęć imienna i podpis osoby uprawnionej do podpisania oferty. Oferta powinna być podpisana przez Wykonawcę lub przez umocowanego przedstawiciela Wykonawcy, upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 3. Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia 1)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, Spółki Cywilne) muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy. W tym przypadku do oferty winno być załączone stosowne pisemne pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika. 2)Każdy uczestnik oferty wspólnej musi spełniać warunki, o których mowa w ust. 5 pkt 1 lit a i d siwz. 3)Warunki określone w ust. 5 pkt 1 lit. b i c siwz oraz pozostałe warunki określone w SIWZ uczestnicy wspólnej oferty mogą spełniać łącznie (wspólnie). 4)Każdy uczestnik wspólnej oferty złoży dokumenty, o których mowa w ust. 6.1 oraz 6.2 pkt 3 i 4 siwz 4. Wykonawcy, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 6.1 SIWZ składa dokument lub dokumenty określone w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mają być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605)

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupjaworzno.internetdsl.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie Siedziba: 43-600 Jaworzno, ul. Północna 9b,.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2007 godzina 10:00, miejsce: siedziba Powiatowego Urzędu Pracy w Jaworznie przy ulicy Północnej 9b, I piętro, pokój nr 124,.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.