To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-15
Lublin: Dostawa odczynników i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie. A-2401-35/13
Numer ogłoszenia: 17004 - 2014; data zamieszczenia: 15.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 491078 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, ul. Doświadczalna 4, 20-290 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7445061 w. 110, faks 081 7445067.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut naukowy Polskiej Akademii Nauk.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie. A-2401-35/13.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, z podziałem na następujące części: Część 1: Dostawa agaru bakteriologicznego oraz podłoża selektywnego do hodowli drożdży i pleśni. Część 2: Dostawa końcówek do pipety. Część 3: Dostawa wagi elektronicznej precyzyjnej. Część 4: Dostawa jednorazowych tacek wagowych i szufelek plastikowych. Część 5: Dostawa akcesoriów do wagi. Część 6: Dostawa miesiarki wibracyjnej do ciasta. Część 7: Dostawa rotatora. Część 8: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający wymaga zaoferowania przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, nieuszkodzonego, nieregenerowanego, nie będącego uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw, kompletnego i gotowego do użycia (tj. bez żadnych zbędnych i dodatkowych inwestycji), nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich. 2. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi spełniać parametry techniczne i użytkowe, możliwość zastosowania i funkcjonalność - zawarte w niniejszej SIWZ. 3. Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z dostawą: 3.1 aktualnej karty charakterystyki - dotyczy części 1. 4. Odczynniki wskazane w części 1, w dniu dostawy winny mieć nie mniej niż 75% okresu przydatności określonego przez producenta. 5. Na dostarczony przedmiot umowy Wykonawca udziela gwarancji na okres wskazany w załączniku nr 1 do SIWZ. 6. Bieg okresu gwarancji rozpoczyna się od dnia następnego po dniu podpisania przez Zamawiającego bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. 7. W okresie gwarancji, o której mowa w ust. 1 Wykonawca: 7.1 przyjmuje na siebie wszelkie obowiązki związane z obsługą serwisową przedmiotu zamówienia, 7.2 usunie niezwłocznie wszelkie wady w przedmiocie zamówienia, we własnym zakresie, 7.3 podejmie naprawę przedmiotu zamówienia w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze licząc od dnia przesłania zgłoszenia usterki faksem lub mailem do serwisu Wykonawcy. 8. Wykonawca zobowiązuje się wykonać naprawę gwarancyjną w terminie nie dłuższym niż 21 dni licząc od dnia przyjęcia zgłoszenia przez serwis, przy czym w uzasadnionych przypadkach Wykonawca może wystąpić do Zamawiającego o przedłużenie tego terminu, wskazując przyczyny z jakich termin umowny nie jest możliwy do dotrzymania. W takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu, na okres naprawy gwarancyjnej, towaru zastępczego. 9. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas naprawy przedmiotu umowy, przy czym Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu gwarancji także po jej upływie, jeżeli zgłoszenie wady miało miejsce przed jej upływem. 10. W okresie gwarancji, wszelkie koszty związane w szczególności z: obsługą serwisową, naprawami, modyfikacjami, oględzinami, ekspertyzami, załadunkiem, transportem, rozładunkiem, dojazdami itp., ponosi Wykonawca. 11. Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji, Zamawiający może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi na zasadach ogólnych z tym, że okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji. Rozwiązania równoważne: 1. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, zamawiający dopuszcza rozwiązania (oferty) równoważne. 2. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna tę, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w rozdziale IV oraz w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. w załączniku nr 1 do SIWZ, których parametry techniczne i funkcjonalne są identyczne lub lepsze niż wskazane w ww. zał. do SIWZ. 3. Ewentualne wskazane przez Zamawiającego nazwy, producenci mają na celu określenie klasy produktu będącego opisem przedmiotu zamówienia i służą ustaleniu standardu nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 4. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Zamówienia częściowe: 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Podział na oferty częściowe został określony w rozdziale IV SIWZ. 2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia, zgodnie ze wzorem formularza ofertowego stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ. Zamówienia uzupełniające: Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. Dodatkowe informacje dotyczące zamówienia: 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 3. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 4. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 5. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 6. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust 4 ustawy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa agaru bakteriologicznego oraz podłoża selektywnego do hodowli drożdży i pleśni
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIOCORP Polska Sp. z o.o., ul. Skibicka 5, 02-269 Warszawa, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 530,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 425,52
Oferta z najniższą ceną: 425,52 / Oferta z najwyższą ceną: 653,40
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa wagi elektronicznej precyzyjnej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RADWAG WAGI ELEKTRONICZNE Witold Lewandowski
jakie przetargi wygrała firma
RADWAG WAGI ELEKTRONICZNE Witold Lewandowski
- Radwag Wagi Elektroniczne Witold Lewandowski, ul. Bracka 28, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2723,22
Oferta z najniższą ceną: 2723,22 / Oferta z najwyższą ceną: 3835,76
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa jednorazowych tacek wagowych i szufelek plastikowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALCHEM GRUPA SP Z O O ODDZIAŁ RZESZÓW
jakie przetargi wygrała firma
ALCHEM GRUPA SP Z O O ODDZIAŁ RZESZÓW
- Alchem Grupa Sp. z o.o. Oddział Rzeszów, UL. BOYA-ŻELEŃSKIEGO 25B, 35-959 RZESZÓW, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 570,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 642,16
Oferta z najniższą ceną: 642,16 / Oferta z najwyższą ceną: 642,16
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Dostawa akcesoriów do wagi
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALCHEM GRUPA SP Z O O ODDZIAŁ RZESZÓW
jakie przetargi wygrała firma
ALCHEM GRUPA SP Z O O ODDZIAŁ RZESZÓW
- Alchem Grupa Sp. z o.o. Oddział rzeszów, UL. BOYA-ŻELEŃSKIEGO 25B, 35-959 RZESZÓW, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 610,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 809,34
Oferta z najniższą ceną: 809,34 / Oferta z najwyższą ceną: 809,34
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Dostawa miesiarki wibracyjnej do ciasta
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD BADAWCZY PRZEMYSŁU PIEKARSKIEGO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD BADAWCZY PRZEMYSŁU PIEKARSKIEGO SP. Z O.O.
- Zakład Badawczy Przemysłu Piekarskiego Sp. z o.o., ul. Startowa 2, 85-744 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9434,10
Oferta z najniższą ceną: 9434,10 / Oferta z najwyższą ceną: 9434,10
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Dostawa rotatora
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
A-BIOTECH - M. ZEMANEK-ZBOCH, SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
A-BIOTECH - M. ZEMANEK-ZBOCH, SPÓŁKA JAWNA
- A-BIOTECH M. Zemanek-Zboch Sp. j., ul. Strzegomska 260A/4, 54-432 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3062,70
Oferta z najniższą ceną: 3062,70 / Oferta z najwyższą ceną: 3460,11
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALCHEM GRUPA SP Z O O ODDZIAŁ RZESZÓW
jakie przetargi wygrała firma
ALCHEM GRUPA SP Z O O ODDZIAŁ RZESZÓW
- Alchem Grupa Sp. z o.o. Oddział Rzeszów, UL. BOYA-ŻELEŃSKIEGO 25B, 35-959 RZESZÓW, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3493,20
Oferta z najniższą ceną: 1526,36 / Oferta z najwyższą ceną: 3493,20
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Opracowanie dokumentacji projektowej projektu zagospodarowania terenu Filharmonii Lubelskiej, wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w czasie realizacji projektu
- Usługi szatniarskie w obiektach UMCS
- Opracowanie ekspertyz technicznych zabezpieczenia ppoż. dla budynków zarządzanych przez LCIT położonych w Lublinie przy ul. Uniwersyteckiej 4 oraz w Białej Podlaskiej przy ul. Warszawskiej 14
- RDW w Hrubieszowie. Remont drogi wojewódzkiej nr 867 Oleszyce - Lubaczów - Podemszczyzna - Werchrata - Hrebenne od km 79+090 do km 81+115
- Ustalenie przebiegu granic ewidencyjnych oraz sporządzenie podziału działek położonych w obrębie ewidencyjnym Borkowizna, gm. Strzyżewice
- Sukcesywne dostawy sprzętu i wyrobów medycznych jednorazowego użytku - 13 części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/CZD/110/25 Dzierżawa analizatora do oznaczeń immunochemicznych w kierunku zakażeń wirusowych wraz z zakupem odczynników i materiałów zużywalnych.
- Dostawa zestawów odczynnikowych do badań metodą immunochemiczną ze znacznikiem izotopowym (I125)
- Zakup sprzętu dla Banku Mleka Kobiecego podzielony na 3 części
- Dostawa odczynników do analityki, barwników i szybkich testów
- Dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i eksploatacyjnych wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego na okres 17 miesięcy
- Dostawa zestawu do preparatyki próbek do mikroanalizy rentgenowskiej EDS wraz z wyposażeniem
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.