Ogłoszenie z dnia 2007-09-18
Gdańsk: rewitalizacja wydm nadmorskich przy ul. Portowej w Helu (PARK WYDMOWY)
Numer ogłoszenia: 170034 - 2007; data zamieszczenia: 18.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, ul. Bażyńskiego 1a, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 0-58 5520353, fax 0-585523706.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.frug.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: fundacja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rewitalizacja wydm nadmorskich przy ul. Portowej w Helu (PARK WYDMOWY).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na rewitalizacji wydm nadmorskich przy ul. Portowej w Helu (PARK WYDMOWY). 2.Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z Projektem rewitalizacji wydm nadmorskich na działkach geod. Nr 111-3, 111-5 i 110-2 przy ul. Portowej w Helu (PARK WYDMOWY). Projekt dostępny jest do wglądu w biurze i na stronie internetowej Zamawiającego. SPECYFIKACJA TECHNICZNA I.Wycinki, karczowania i rozbiórki. 1.Karczowanie krzaków na wale wydmowym od strony plaży należy wykonać ręcznie z uwagi na zniszczenia jakie dokonałby sprzęt mechaniczny. Wycięte krzaki wraz z korzeniami należy wynosić ręcznie do miejsca spalenia na utwardzonej płytami powierzchni bazy. W czasie wycinki należy przestrzegać podstawowych zasad bezpiecznej pracy, a spalanie dokonać pod nadzorem straży pożarnej. 2.Ścięcia drzew dokonać piłą mechaniczną, przestrzegając obowiązujących zasad pracy bezpiecznej, zatrudniając do obsługi osoby z uprawnieniami obsługi tego sprzętu oraz pod nadzorem kierownika budowy. Dłużyce należy pociąć na elementy pozwalające na wyciągnięcie do miejsca załadunku. Karczowania pni dokonać należy przy użyciu spycharki gąsienicowej. Gałęzie pocięte na mniejsze części należy wynosić do miejsca spalania. Operatora spycharki należy przeszkolić pod kątem minimalizacji zniszczeń podłoża wydmowego. 3.Rozebranie istniejącego ogrodzenia z siatki na słupkach stalowych, zasypanego do połowy piaskiem, należy wykonać ciągnikiem kołowym. 4.Rozebranie płotka faszynowego należy wykonać ręcznie, z odniesieniem materiału na miejsce spalenia. 5.Wycinkę należy wykonać w sposób jak najmniej szkodzący pozostałym drzewom i krzewom. 6.Niedopuszczalne jest przycinanie korzeni po średnicy większej niż 3 cm 7.Ewentualne uszkodzenia należy zabezpieczyć środkami ochronnymi, a uszkodzony korzeń obsypać ziemią. 8.Czas pozostawionych otwartych wykopów należy skrócić do niezbędnego minimum. 9.Po wykonaniu teren należy uporządkować, wyrównać i obsadzić roślinami, o których mowa w kosztorysie ślepym. II.Rekultywacja i mała architektura 10.Odtworzenia podłoża wydmowego z dowiezionego piasku morskiego (refulatu) należy dokonać poprzez przemieszczenie spycharką na miejsce wbudowania i ręczne uformowanie powierzchni. 11.Pozyskanie piasku morskiego tzw. refulatu musi odbywać się w oparciu o uzgodnienia z Urzędem Morskim w Gdyni za pośrednictwem Zamawiającego lub po uzyskaniu zgody Zamawiającego na bezpośrednie kontaktowanie się z Urzędem Morskim w Gdyni. W przypadku bezpośredniego kontaktowania się Wykonawcy z Urzędem Morskim w Gdyni zobowiązany jest on do uzyskania akceptacji Zamawiającego w zakresie sposobu pozyskania piasku morskiego tzw. refulatu przed przystąpieniem do realizacji. III. Nasadzenia 12.Krzewy rokitnika i wiciokrzewu należy sadzić w rozstawie 2 x 2 m, w doły zaprawione żyzną ziemią. Okresem odpowiednim do sadzenia jest jesień (koniec września-listopad) i wczesna wiosna (marzec i kwiecień). 13.Drzewa 5-7 letnie (dąb szypułkowy, sosna zwyczajna) należy sadzić z bryłą korzeniową, z pojemnika lub balotu, w okresie poza sezonem letnim. 14.Sadzonki wierzby piaskowej, pozyskane z naturalnych stanowisk za zgodą Dyrektora Urzędu Morskiego, należy sadzić w rozstawie 0,5 x 0,5 m. W przypadku trudności z uzyskaniem sadzonek, zaplanowaną dla wierzby powierzchnię 283 m2 należy obsadzić trawami wydmowymi (2 830 sadzonek traw). 15.Przy sadzeniu traw wydmowych należy stosować rozstawę 40 x 25 cm. Aby zwiększyć skuteczność nasadzeń, jako sadzonkę można stosować grupę 6-7 źdźbeł (w zależności od możliwości pozyskania odpowiedniej ilości sadzonek). W miejscach gdzie przewidziano łączne wprowadzenie piaskownicy zwyczajnej i wydmuchrzycy piaskowej, ten ostatni gatunek powinien stanowić 30 % sadzonek, które należy wykorzystać głównie w strefie przylegającej do plaży. Nasadzenia należy przeprowadzić w chłodniejszych i wilgotniejszych okresach września i października lub wczesną wiosną - w marcu i kwietniu. 16.Pozyskanie sadzonek traw morskich (wydmuchrzycy i piaskownicy) oraz wierzby musi odbywać się w oparciu o uzgodnienia z Urzędem Morskim w Gdyni za pośrednictwem Zamawiającego lub po uzyskaniu jego zgody. W przypadku bezpośredniego kontaktowania się Wykonawcy z Urzędem Morskim w Gdyni zobowiązany jest on do uzyskania akceptacji Zamawiającego w zakresie rodzaju sadzonek traw morskich (wydmuchrzycy i piaskownicy) oraz wierzby oraz miejsca ich pozyskania przed przystąpieniem do realizacji. 17.Alternatywą do nasadzenia wierzby (sadzonki trudno dostępne na rynku) może być piaskownica lub wydmuchrzyca - zasady uzgadniania z Urzędem Morskim w Gdyni oraz z Zamawiającym zgodne z tymi jakie zostały opisane w pkt. 12 18.Inne sadzonki wskazane w Projekcie rewitalizacji wydm nadmorskich na działkach goed. Nr 111-3, 111-5 i 110-2 przy ul. Portowej w Helu (PARK WYDMOWY) Wykonawca zobowiązany jest do pozyskania ze szkółek leśnych. Rodzaj sadzonki i miejsce pozyskania wymaga akceptacji Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu Oryginalny kod CPV: 45.11.23.10 - Podsypywanie gleby Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.23.10 - Podsypywanie gleby Oryginalny kod CPV: 90.11.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości Kod CPV wg słownika 2008: 90.40.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ustawy pzp Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia-nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga dołączenia do oferty:
1)oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w ust.1 - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ
2)aktualnego
odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert /§ 1 ust. 1 pkt. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 24 maja 2006 r. Nr 87, Poz. 605)/ 3)wykazu co najmniej 2 prac wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia, , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie; Druk wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ /§ 1 ust. 2 pkt. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 24 maja 2006 r. Nr 87, Poz. 605)/ Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt. 1 składa: dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości Dokumenty, o których mowa wyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub adres zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.frug.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: biuro Fundacji Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego ul. Polanki 66 (DS. UG nr 4) 80952 Gdańsk.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2007 godzina 09:30, miejsce: sekretariat biura Zarządu Fundacji Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego w Gdańsku, ul. Polanki 66, 80306 Gdańsk, I piętro w Domu Studenckim nr 4.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: środki z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz funduszu GEF
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zaprojektowanie i wykonanie systemu klimatyzacji pomieszczenia laboratoryjnego 204/205 znajdującego się w budynku B Wydziału Chemicznego nr 7 Politechniki Gdańskiej
- "Zorganizowanie i przeprowadzenie doskonalenia kompetencji zawodowych nauczycieli w formie kursu doskonalącego"
- Wykonanie docelowego zabezpieczenia Bastionu Kot w Gdańsku - w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- "Dostawa sprzętu zabezpieczającego zbiory muzealne dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku".
- Sukcesywna dostawa notebooków i stacji dokujących
- Dostawa kaset jednorazowych do systemu robotycznego wraz z dzierżawą robotycznego systemu do zdalnego wprowadzania i manipulowania prowadnikami i stentami/balonami - 1 kpl. dla UCK.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Inwestycje dotyczące dróg, parkingów, chodników, schodów zewnętrznych, nawierzchni itd. przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 22 w Katowicach
- Zaprojektowanie i wykonanie pomieszczeń na potrzeby utworzenia i rozwoju Centrum Wsparcia Badań Klinicznych oraz na potrzeby administracyjno-biurowe 1 WSzKzP SPZOZ w Lublinie
- "Rozwój infrastruktury drogowej, modernizacja budynków użyteczności publicznej oraz rozbudowa istniejącej sieci wodociągowej na terenie Gminy Moskorzew"
- Budowa budynku usługowego wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Ignacego Mościckiego 3 w Rybniku
- "Modernizacja infrastruktury przedszkolnej w gminie Waśniów" (postępowanie powtórzone)
- ZP/04/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Cieninie Kościelnym
więcej: Podsypywanie gleby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.