eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › WYKONANIE USŁUG W ZAKRESIE DORADZTWA W ZARZĄDZANIU SAMODZIELNYM PUBLICZNYM WOJEWÓDZKIM SZPITALEM SPECJALISTYCZNYM W CHEŁMIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-06-16

Chełm: WYKONANIE USŁUG W ZAKRESIE DORADZTWA W ZARZĄDZANIU SAMODZIELNYM PUBLICZNYM WOJEWÓDZKIM SZPITALEM SPECJALISTYCZNYM W CHEŁMIE
Numer ogłoszenia: 170026 - 2010; data zamieszczenia: 16.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 95171 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Chełmie, ul. Ceramiczna 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5623247, 5623254, faks 082 5623247.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE USŁUG W ZAKRESIE DORADZTWA W ZARZĄDZANIU SAMODZIELNYM PUBLICZNYM WOJEWÓDZKIM SZPITALEM SPECJALISTYCZNYM W CHEŁMIE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usług doradztwa w zarządzaniu Samodzielnym Publicznym Wojewódzkim Szpitalem Specjalistycznym w Chełmie. 2. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie usług polegających na doradztwie w zarządzaniu wymagalnymi i niewymagalnymi zobowiązaniami publiczno- i cywilnoprawnymi Zamawiającego oraz nadzorze, podejmowaniu i prowadzeniu negocjacji w zakresie możliwości restrukturyzacji finansowej Zamawiającego. 2) Wykonanie usług polegających na doradztwie w zarządzaniu działalnością podstawową Zamawiającego, w tym: a) monitorowaniu kosztów oraz podjęciu wraz z Zamawiającym niezbędnych działań zmierzających do zbilansowania bieżącej działalności, b) optymalizacji procesów i kosztów wytworzenia usługi medycznej, c) optymalizacji zatrudnienia, d) optymalizacji procesu zakupu i dostaw, e) optymalizacji polityki lekowej Zamawiającego. f) współplanowaniu comiesięcznych wydatków Zamawiającego mających na celu jak najefektywniejsze wykorzystanie środków finansowych z NFZ oraz innych źródeł, g) opracowaniu założeń do wprowadzenia budżetowania, h) określeniu możliwości zwiększenia przychodów z działalności medycznej w ramach kontraktu z NFZ oraz poza kontraktem, a także z działalności niemedycznej oraz optymalizacji kosztów, i) określenie możliwości inwestycyjnych i modernizacyjnych środków trwałych Zamawiającego mających na celu doprowadzenie do zbilansowania bieżącej działalności. 3. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 4. Realizacja umowy odbywać się w siedzibie Wykonawcy oraz przynajmniej raz w tygodniu w siedzibie Zamawiającego. 5. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 6. Wymagane jest określenie przez Wykonawcę telefonów komórkowych i numerów faks oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonywania zamówienia. 7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • A. M. G. Finanse Sp. z o. o., ul. Karolewska 1, Łódź, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 192000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 226920,00

  • Oferta z najniższą ceną: 175200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 226920,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.