Ogłoszenie z dnia 2009-05-27
Ruda Śląska: Ochrona obiektu i mienia Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej przy ul. 1 Maja 225
Numer ogłoszenia: 169996 - 2009; data zamieszczenia: 27.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Rudzie Śląskiej, ul. 1 Maja 225, Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 3449400, faks 032 2420138.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona obiektu i mienia Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej przy ul. 1 Maja 225.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej osób, mienia i obiektów oraz obsługi bramki do wykrywania metali typu METOR 250 wraz z możliwością korzystania z ręcznego wykrywacza metali . Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony sprawował stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną osób i mienia składającego się z dwóch budynków biurowych i ich pomieszczeń, dwóch garaży oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach. Ze względu na charakter jednostki pracownicy ochrony winni przyczyniać się do kreowania pozytywnego wizerunku instytucji, którą będą ochraniać dlatego też szczególnej wagi nabierają cechy jakie powinni posiadać pracownicy ochrony tj. wysoka kultura osobista, pozytywne nastawienie do otoczenia, miła powierzchowność, odpowiednia sprawność fizyczna, umiejętność działania w dyskretny, nie kolidujący z funkcjonowaniem jednostki sposób, zdyscyplinowanie i stanowczość. 2.Zamawiający zapewni pracownikom ochrony zatrudnionym przez Wykonawcę dostęp do pomieszczenia socjalnego w miejscu wykonywania zamówienia oraz możliwość do korzystania z linii telefonicznej w celach związanych z wykonywaniem zamówienia. 3.Zamawiający zastrzega sobie możliwość ciągłego nadzoru nad sprawowaniem ochrony mienia. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia książki dyżurów, do której personel Wykonawcy wpisywać będzie wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz inne istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony mienia Zamawiającego. W terminie do piątego dnia następującego po miesiącu świadczenia usług, Wykonawca zobowiązany będzie do składania Zamawiającemu książki dyżurów prowadzonej w miesiącu poprzedzającym. 4.Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku niedołożenia należytej staranności przy wykonywaniu umowy. 5.Czas ochrony: - Budynek Sądu przy ul. 1 Maja 225 - bramka do wykrywania metali. Obiekt będzie chroniony fizycznie przez jednego strażnika posiadającego odpowiednie uprawnienia i licencje do obsługi w/w bramki do wykrywania metali: - w poniedziałki od godz. 7:30 do godz. 18:00 - w pozostałe dni powszednie od godz. 7:30 do godz. 15:30 - Budynki Sądu przy ul. 1 Maja 223-225- obiekty będą chronione fizycznie przez jednego strażnika ( bez licencji) przed kradzieżą, kradzieżą z włamaniem lub rozbojem oraz ochronę przeciwpożarową : - w poniedziałek od godziny 18:00 do 7.30 - wtorek - piątek od godziny 15.30 do 7.30 - sobota i niedziela całodobowo począwszy od piątku od godziny 15.30 skończywszy w poniedziałek o godzinie 7.30 - dni świąteczne i powszednie wolne od pracy - całodobowo. Wykonawca zobowiązuje się do opracowania planu ochrony obiektu. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązuje się dostarczyć wykaz pracowników, którzy będą zatrudnieni przy ochronie Sądu oraz zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego dla każdego z tych pracowników. Pracownicy muszą być jednolicie umundurowani, usługa musi być wykonywana zgodnie z przepisami regulującymi zakres świadczonej usługi i organizacją oraz zakresem działania Sądu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 42860.60 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ERA Sp. z o.o., ul. Katowicka 16 B, 41-500 Chorzów, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 42860.60
- Oferta z najniższą ceną: 42860,60 oferta z najwyższą ceną: 52147.80
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Adm.261.1.2025-Całodobowa ochrona osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej przy ul. Bukowej 5A
- Dostawa silników elektrycznych dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Halemba, nr grupy 311-1.
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego - w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą ,,Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)", realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - z podziałem na 3 pakiety: I Pakiet Zakup i dostawa Holtera EKG - w ilości 3 sztuk, Aparatu EKG - w ilości 3 sztuk II Pakiet Zakup i dostawa Spirometru - w ilości 1 sztuka III Pakiet Zakup i dostawa Systemu do prób wysiłkowych - w ilości 1 sztuka
- Remont poradni POZ, z podziałem na dwa pakiety: Pakiet nr 1 - Remont poradni POZ dla dzieci w Przychodni Brackiej Staszic Pakiet nr 2 - Remont poradni POZ dla dzieci w Przychodni Brackiej Knurów Roboty budowlane realizowane w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą ,,Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)", realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
- Podziały nieruchomości w celu wydzielenia pasa drogowego dróg publicznych - 3 części
- "Wyceny nieruchomości - 13 części"
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usługi ochrony mienia
- Ochrona fizyczna osób i mienia Targowiska Namysłowska oraz Bazaru Różyckiego
- Adm.261.1.2025-Całodobowa ochrona osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej przy ul. Bukowej 5A
- Usługa ochrony Centrum Przetwarzania Danych, budynków, lokali i terenu Parku Naukowo -Technologicznego w Opolu Sp. z o.o. oraz Centrum Usług Publicznych przy ul. Witolda Pileckiego 1 w Opolu
- Świadczenie usług dozoru i ochrony w siedzibie Starostwa Powiatowego we Wrocławiu przy ul. T. Kościuszki 131
- Realizacja usług pod nazwą "Ochrona osób i mienia w Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie, z siedzibą przy ul. Lotników Polskich 1 w Dęblinie"
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.