eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Luzino › REWITALIZACJĘ PRZESTRZENI PUBLICZNEJ POPRZEZ ZAGOSPODAROWANIE CENTRUM WSI LUZINA

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-02-09

Luzino: REWITALIZACJĘ PRZESTRZENI PUBLICZNEJ POPRZEZ ZAGOSPODAROWANIE CENTRUM WSI LUZINA
Numer ogłoszenia: 16995 - 2015; data zamieszczenia: 09.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 261451 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Luzino, ul. Ofiar Stutthofu 11, 84-242 Luzino, woj. pomorskie, tel. 058 6782068 w. 49, faks 058 6782325.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REWITALIZACJĘ PRZESTRZENI PUBLICZNEJ POPRZEZ ZAGOSPODAROWANIE CENTRUM WSI LUZINA.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rewitalizacji przestrzeni publicznej, poprzez zagospodarowanie centrum wsi Luzina. Inwestycja obejmować będzie zagospodarowanie zaniedbanych terenów zielonych w formie parku rekreacyjnego, z niewielkim zbiornikiem wodnym oraz wykonanie nowych ciągów pieszych, schodów terenowych wraz z ławkami, słupami oświetleniowymi i terenami zielonymi. Na realizację przedmiotowej inwestycji składają się elementy składowe projektu, w szczególności, z zakresu prac jak niżej: 1. Część drogowa - roboty, w ramach części drogowej, będą polegały miedzy innymi na wykonaniu robót przygotowawczych, robót ziemnych, odwodnienia korpusu drogowego, wykonania podbudowy, robót wykończeniowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu, wykonania elementów ulic oraz geodezyjnego pomiaru wykonawczego. 2. Budowa stawu i mała architektura - roboty będą obejmowały miedzy innymi budowę stawu oraz dostawę i montaż urządzeń małej architektury. 3. Instalacje i sieci elektryczne - roboty będą polegały między innymi na wykonaniu rozdzielnic, instalacji elektrycznych oraz wykonania pomiarów, badań i prób instalacji elektrycznych. 4. Zieleń - roboty będą polegały miedzy innymi na wykonaniu robót przygotowawczych, sadzeniu drzew, krzewów, bylin, ziół, traw oraz cebul. Wykonanie przedmiotu zamówienia zostało podzielone na dwa etapy, gdzie poszczególny etap obejmuje prace, z zakresu wymienionego poniżej: Etap I: 1. Budowa stawu i mała architektura 2. Część drogowa Etap II: 1. Instalacje i sieci elektryczne 2. Zieleń Szczegółowy zakres prac określony został w Dokumentacji Technicznej, stanowiącej Załącznik nr 8 do SIWZ, która zawiera: dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie wbudowanie rozwiązań równoważnych polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających równoważność tych materiałów i urządzeń wraz z wykazem - stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu oferty lub jej odrzuceniu z powodu nierównoważności zaproponowanych rozwiązań równoważnych. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w Dokumentacji Technicznej. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, rodzaj materiału, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość oraz pozostałe parametry przypisane poszczególnym materiałom i urządzeniom w Dokumentacji Technicznej. Dopisuje się wyraz lub równoważny do wszystkich nazw, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia wskazanych w Dokumentacji Technicznej. Wszystkie zapisy SIWZ należy rozpatrywać łącznie z opisem technicznym zawartym w Dokumentacji Technicznej. W sytuacji, gdy wymagania w SIWZ przekraczają wymagania zawarte w normach zastosowanie mają postanowienia zawarte w SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rybackiego, w ramach Środka 4.1 Rozwój obszarów zależnych od rybactwa, objętego osią priorytetową 4 - Zrównoważony rozwój obszarów zależnych od rybactwa, zawartą w programie operacyjnym Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Produkcja i Eksploatacja Kruszywa FORMELLA S.C. Formella Mariusz, Formella Tomasz, Niepoczołowice 3A, 84-223 Linia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1342572,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1184414,90

  • Oferta z najniższą ceną: 1184414,90 / Oferta z najwyższą ceną: 2679171,71

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.