To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-07-08
Ostrów Wielkopolski: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego Modernizacja obiektu Publicznego Przedszkola nr 7 przy ulicy Piastowskiej 21 w Ostrowie Wielkopolskim - etap I
Numer ogłoszenia: 169892 - 2015; data zamieszczenia: 08.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 140710 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5822400, 7366241, faks 062 5918206.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego Modernizacja obiektu Publicznego Przedszkola nr 7 przy ulicy Piastowskiej 21 w Ostrowie Wielkopolskim - etap I.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego Modernizacja obiektu Publicznego Przedszkola nr 7 przy ulicy Piastowskiej 21 w Ostrowie Wielkopolskim - etap I. I. Miejsce wykonywania robót: Ostrów Wielkopolski, ul. Piastowska 21, działki nr 172/2, obręb 0099. II. Zakres zamówienia obejmuje: 1. wymianę instalacji wodno - kanalizacyjnej z uwzględnieniem wszystkich dodatkowych robót związanych z powyższym zakresem, 2. montaż nowych szafek hydrantowych z wężem półsztywnym, 3. wymianę drzwi wejściowych do budynku przedszkola, 4. wymianę umywalek, misek ustępowych, baterii itp., 5. wykonanie innych robót wynikających z dokumentacji projektowej: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 9. III. Inne wymagania i uwagi: 1. Wykonawca w okresie realizacji zamówienia będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 zł. 2. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 3. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres nie krótszy niż 3 lata, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Okres gwarancji jest kryterium oceny oferty w niniejszym postępowaniu. 4. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie. IV. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 1. projekt budowlano-wykonawczy - załącznik nr 10, 2. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, branża: budowlana - załącznik nr 11, 3. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, branża: sanitarna - załącznik 12, 4. przedmiar robót, branża: budowlana - załącznik 13, 5. przedmiar robót, branża: sanitarna - załącznik 14, 6. dokumenty prawne - załącznik 15. UWAGA! W niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia. W związku z tym wykonawca, przygotowując ofertę, nie bierze pod uwagę przedmiarów robót, gdyż mają one wyłącznie charakter pomocniczy, a kalkuluje ją na podstawie pozostałych dokumentów opisujących przedmiot zamówienia, stanowiących załączniki do SIWZ. Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BUDOMAX Mirosława Górecka, ul. Kąckiego 28/1, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 178826,78 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 103333,95
Oferta z najniższą ceną: 103333,95 / Oferta z najwyższą ceną: 235707,82
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawa narzędzi chirurgicznych i części zużywalnych z przeznaczeniem dla Bloku Operacyjnego .
- Budowa drogi między ul. Komuny Paryskiej a ul. Kazimierza Frąszczaka w Ostrowie Wielkopolskim
- zakup energii elektrycznej dla Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski
- Dostawa testów paskowych, materiałów kontrolnych do oznaczeń poziomu glikozy wraz z dzierżawą glukometrów z informatycznym systemem nadzorującym.
- "Świadczenie usług cateringowych w roku 2026".
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Remont wybranych pomieszczeń dziekanatu nr 143, 145, 147, 149, 151, 153, 155 i 156 w budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Termomodernizacja budynków garażowo - warsztatowych Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Białobrzegach
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie realizacji zadania "Przebudowa dróg gminnych w m. Biebrza"
- "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w Klubie Dziecięcym "Bajkowa Kraina" w Lipniku, Kolonia Lipnik 11, 98-354 Siemkowice"
- "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w gminie Gorzkowice - budynek przy ul. Przemysłowej."
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





