eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Końskie › Sukcesywnie przez okres 12 miesięcy dostawy-jednorazowego sprzętu medycznego wg zadań 1 - 12

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-01

Końskie: Sukcesywnie przez okres 12 miesięcy dostawy-jednorazowego sprzętu medycznego wg zadań 1 - 12
Numer ogłoszenia: 169889 - 2016; data zamieszczenia: 01.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 98615 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Gimnazjalna 41B, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3902314, faks 041 3902319.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywnie przez okres 12 miesięcy dostawy-jednorazowego sprzętu medycznego wg zadań 1 - 12.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu medycznego wg poniższego zestawienia: 2.1 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy ; -sterylny sprzęt jednorazowego użytku-strzykawki ,igły, kaniule, rurki, dreny itp.- 61 pozycji - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 ) 2.2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy; - sterylne cewniki pooperacyjne i zestawy do zabiegów - 14 pozycji - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 ) 2.3 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy; - sprzęt ju ogólnoszpitalny, aparaty do przetoczeń, butelki, dreny, worki, cewniki, ostrza .- 48 pozycji - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 ) 2.4 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy ; -sterylny.- sprzęt j/u do zabiegów , diagnostyki i intensywnej terapii - 9 pozycji - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 ) 2.5 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 5 dotyczy;- sterylne j.u. igły do biopsji - 4 pozycje - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 ) 2.6 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 6 dotyczy; - sprzęt ju.- klipsy , podwieszki naczyniowe, czyściki do końcówek elektrod - 4 pozycje - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 ) 2.7 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 7 dotyczy ; -sterylny sprzęt jednorazowego użytku (do odsysania i zbiórki wydzielin). - 11 pozycji - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 ) 2.8 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 8 dotyczy;- sterylny sprzęt jednorazowego użycia do znieczuleń - 23 pozycje - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 ) 2.9 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 9 dotyczy; - specjalistyczne prowadniki i zestawy do szynowania moczowodów. - 7 pozycji - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 ) 2.10 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 10 dotyczy; - specjalistyczne staplery liniowe - 4 pozycje - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 2.11 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 11 dotyczy; - specjalistyczne cewniki urologiczne-7 pozycji - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 2.12 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 12 dotyczy; - przyrządy do rozpuszczania leków - 2 pozycje - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy ; -sterylny sprzęt jednorazowego użytku-strzykawki ,igły, kaniule, rurki, dreny itp.- 61 pozycji - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 )

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARMED Dystrybucja Sprzętu Medycznego Tomasz Podesek, ul. Kopernika 19, 28-100 Busko-Zdrój, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 210000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 223936,89

  • Oferta z najniższą ceną: 223936,89 / Oferta z najwyższą ceną: 240416,62

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy; - sterylne cewniki pooperacyjne i zestawy do zabiegów - 14 pozycji - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 )

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZARYS International Group sp. z o.o. sp.k., ul.Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19778,47

  • Oferta z najniższą ceną: 19778,47 / Oferta z najwyższą ceną: 19778,47

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy; - sprzęt ju ogólnoszpitalny, aparaty do przetoczeń, butelki, dreny, worki, cewniki, ostrza .- 48 pozycji - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 )

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARMED Dystrybucja Sprzętu Medycznego Tomasz Podesek ul. Kopernika 19 A, 28-100 Busko Zdrój, ul.Kopernika 19 A, 28-100 Busko-Zdrój, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 229440,11

  • Oferta z najniższą ceną: 229440,11 / Oferta z najwyższą ceną: 250917,35

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy ; -sterylny.- sprzęt j/u do zabiegów , diagnostyki i intensywnej terapii - 9 pozycji - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 )

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Medtronic Polska Sp. z o.o., ul. Polna 11, 00-633 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28894,32

  • Oferta z najniższą ceną: 28894,32 / Oferta z najwyższą ceną: 28894,32

  • Waluta: PLN .


Część NR: 5   

Nazwa: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 5 dotyczy;- sterylne j.u. igły do biopsji - 4 pozycje - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 )

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BERYL MED Ltd., ul. Sadowa 14, 05-410 Józefów, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8337,60

  • Oferta z najniższą ceną: 8337,60 / Oferta z najwyższą ceną: 8337,60

  • Waluta: PLN .


Część NR: 6   

Nazwa: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 6 dotyczy; - sprzęt ju.- klipsy , podwieszki naczyniowe, czyściki do końcówek elektrod - 4 pozycje - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 )

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BERYL MED Ltd., ul. Sadowa 14, 05-410 Józefów, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22431,60

  • Oferta z najniższą ceną: 22431,60 / Oferta z najwyższą ceną: 22431,60

  • Waluta: PLN .


Część NR: 7   

Nazwa: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 7 dotyczy ; -sterylny sprzęt jednorazowego użytku (do odsysania i zbiórki wydzielin). - 11 pozycji - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 )

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BERYL MED Ltd., ul. Sadowa 14, 05-410 Józefów, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 86000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 90158,40

  • Oferta z najniższą ceną: 90158,40 / Oferta z najwyższą ceną: 90158,40

  • Waluta: PLN .


Część NR: 8   

Nazwa: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 8 dotyczy;- sterylny sprzęt jednorazowego użycia do znieczuleń - 23 pozycje - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 )

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Aesculap Chifa Sp. z o.o., ul.Tysiaclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 150000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 161364,74

  • Oferta z najniższą ceną: 161364,74 / Oferta z najwyższą ceną: 161364,74

  • Waluta: PLN .


Część NR: 9   

Nazwa: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 9 dotyczy; - specjalistyczne prowadniki i zestawy do szynowania moczowodów. - 7 pozycji - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2 )

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Advance Europe Sp. z o.o., ul. Szkrzetuskiego 30 m.3, 02-726 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 55026,00

  • Oferta z najniższą ceną: 55026,00 / Oferta z najwyższą ceną: 55026,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 10   

Nazwa: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 10 dotyczy; - specjalistyczne staplery liniowe - 4 pozycje - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BERYL MED Ltd., ul. Sadowa 14, 05-410 Józefów, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27907,20

  • Oferta z najniższą ceną: 27907,20 / Oferta z najwyższą ceną: 43783,20

  • Waluta: PLN .


Część NR: 11   

Nazwa: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 11 dotyczy; - specjalistyczne cewniki urologiczne-7 pozycji - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SKAMEX Spółka z o o Sp. k., ul. Częstochowska 38/52,, 93-121 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16804,80

  • Oferta z najniższą ceną: 16804,80 / Oferta z najwyższą ceną: 16804,80

  • Waluta: PLN .


Część NR: 12   

Nazwa: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 12 dotyczy; - przyrządy do rozpuszczania leków - 2 pozycje - ( według opisu i ilości z Formularza Cenowego załącznika nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Baxter Polska Sp. z o.o ul. Kruczkowskiego 8, 00-380 Warszawa, ul. Kruczkowskiego 8,, 00-380 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15600,60

  • Oferta z najniższą ceną: 15600,60 / Oferta z najwyższą ceną: 15600,60

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.