eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ozorków › Przebudowa ulicy Nowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-04

Ozorków: Przebudowa ulicy Nowej
Numer ogłoszenia: 16982 - 2009; data zamieszczenia: 04.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ozorków , ul. Wigury 1, 95-035 Ozorków, woj. łódzkie, tel. 042 7103100, 7103142, faks 042 7103101.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umozorkow.bipst.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Nowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu ograniczonego o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj. rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 grudnia 2007 r. w sprawie kwot wartości zamówień publicznych oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich (Dz.U.2007 Nr 241 poz.1762). Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Nowej w Ozorkowie na długości ok. 898,70 mb. Inwestycja realizowana jest z udziałem dofinansowania ze środków Programu Wieloletniego pod nazwą Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych 2008 - 2011 w ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. Przebudowa ulicy Nowej i Skrajnej. Przebudowa ulicy Nowej obejmuje wykonanie: - robót ziemnych, - podbudowy, - nawierzchni z betonu asfaltowego, - wjazdów (zjazdów) do posesji, - sączków podłużnych (tzw. drenaż francuski), - oznakowania poziomego i pionowego docelowej organizacji ruchu, - usunięcie kolizji z istniejącą infrastrukturą. W ramach realizacji wykonywane będą następujące prace: 1. Przebudowa ulicy Nowej w Ozorkowie 2. Budowa chodnika oraz zjazdów do nieruchomości; 3. Budowa drenażu jako odwodnienia pasa drogowego; Szczegółowy zakres robót zawiera: Dokumentacja Projektowa oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót stanowiące załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 25 000,00 złotych. Zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Termin składania ofert zostanie określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, która zostanie przekazana Wykonawcom zaproszonym do składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) wykonali w ciągu ostatnich trzech lat tj. 2008, 2007 i 2006 rok łącznie 10 km remontów dróg polegających na wymianie nawierzchni na nawierzchnię asfaltową lub budowy nowych dróg asfaltowych; remont lub budowa dróg powinna dotyczyć minimum dróg klasy -L- 6) posiadają własną wytwórnię mas bitumicznych wydajności minimum 30 Mg położonej w uzasadnionej technologicznie odległości - zgodnie normą maksymalnie 2 godziny ( transport, załadunek i wyładunek) lub zapewnia dostawę masy bitumicznej z wytwórni spełniającej opisane wcześniej warunki, 7) posiadają minimum: - 1 szt. rozkładarki mas bitumicznych; - 1 szt. walca wibracyjnego; - 1 szt. walca stalowego; - 1 szt. koparki; - 3 szt. samochodów samowyładowawczych. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 1) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 2) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 3) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, 4) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 5) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 6) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, jeżeli: a) jest niezgodna z ustawą b) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3, c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, e) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, f) zawiera błędy w obliczeniu ceny, g) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, h) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów., 4. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu jest większą niż 5 Wykonawców, Zamawiający zaprasza do złożenia ofert Wykonawców, którzy otrzymali największą ocenę spełnienia tych warunków, według następujących kryteriów: potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: A: 1) ocena spełnienia warunku: Wykonawca winien wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat tj. w 2008, 2007 i 2006 roku, wykonał łącznie 10 km remontów dróg, polegających na wymianie nawierzchni na nawierzchnię asfaltową lub budowy nowych dróg asfaltowych; remont lub budowa dróg powinna dotyczyć minimum dróg klasy L - ocena zostanie dokonana na podstawie załączonego wykazu robót budowlanych wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, 2) znaczenie: a) wykazanie remontu lub budowy dróg minimum klasy -L- w ciągu ostatnich trzech lat, na łącznej długości minimum 10 km - 10 pkt, b) wykazanie remontu lub budowy dróg minimum klasy -L- w ciągu ostatnich trzech lat, na łącznej długości powyżej 10 km - 20 pkt, B: 1) ocena spełnienia warunku: Wykonawca posiada własną wytwórnię mas bitumicznych o wydajności minimum 30 Mg położonej w uzasadnionej technologicznie odległości - zgodnie z normą maksymalnie 2 godziny (transport, załadunek i wyładunek) lub zapewni dostawę masy bitumicznej z wytwórni spełniającej opisane wcześniej warunki - ocena zostanie dokonana na podstawie załączonego oświadczenia Wykonawcy, w przypadku posiadania własnej wytwórni mas bitumicznych lub na podstawie załączonego wstępnego porozumienia lub innego dokumentu spisanego pomiędzy Wykonawcą a Wytwórnią Mas Bitumicznych (oświadczenie jak również porozumienie lub inny dokument musi zawierać m.in. informację na temat wydajności wytwórni i jej lokalizacji) 2) znaczenie: a) Wykonawca posiada własna wytwórnię mas bitumicznych, spełniająca opisane wyżej warunki - 20 pkt, b) Wykonawca nie posiadający własnej wytwórni mas bitumicznych ale zapewniający dostawę masy bitumicznej z wytwórni spełniającej opisane wcześniej warunki - 5 pkt. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą wykazać, że łącznie spełniają warunki podlegające ocenie punktowej..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. wniosek Wykonawcy o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 4. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: 1) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, tj. kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie dróg - należy załączyć dokument uprawnień oraz zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzające przynależność do izby samorządu zawodowego co najmniej do dnia 31.12.2009r.) - w przypadku ofert wspólnej warunek może być spełniony łącznie przez wykonawców 2) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, wymagane jest wykazanie co najmniej: a) 1 szt. rozkładarki mas bitumicznych; b) 1 szt. walca wibracyjnego; c) 1 szt. walca stalowego; d) 1 szt. koparki; e) 3 szt. samochodów samowyładowawczych. W przypadku oferty wspólnej warunek ten może zostać spełniony łącznie. Zgodnie z art. 336 ustawy - Kodeks cywilny - Posiadaczem rzeczy jest zarówno ten, kto nią faktycznie włada jak właściciel (posiadacz samoistny), jak ten, kto nią faktycznie włada jak użytkownik, zastawnik, najemca, dzierżawca lub mający inne prawo, z którym łączy się określone władztwo nad cudzą rzeczą (posiadacz zależny). W przypadku oferty wspólnej warunek może być spełniony łącznie przez Wykonawców, 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonania oraz dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. - wymagane jest wykazanie wykonania w ciągu ostatnich 3 lat tj. w 2008, 2007 i 2006 roku, łącznie 10 km remontów dróg, polegających na wymianie nawierzchni na nawierzchnię asfaltową lub budowy nowych dróg asfaltowych; remont lub budowa dróg powinna dotyczyć minimum dróg klasy -L-wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; W przypadku oferty wspólnej warunek może być spełniony łącznie przez Wykonawców. C. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa: 1. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - wymagane jest wykazanie terminu ważności polisy lub innego dokumentu ubezpieczeniowego na okres odpowiadający terminowi realizacji zamówienia. D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt VI. litera A ppkt 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. E. Dokumenty wymagane w przypadku składania ofert wspólnej: 1. dokument ustanawiający pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2. oferta winna zawierać dokumenty wymienione w pkt 6 lit. A ppkt. 2, 3, 4; w pkt.6 lit. C ppkt 1 dla każdego partnera z osobna. Pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Dokumenty wymienione w pkt. 6 mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem-..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wraz z zaproszeniem do składania ofert Zamawiajacy przekazuje Wykonawcy specyfikację istotnych warunków zamówienia.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.02.2009 godzina 11:30, miejsce: Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy składać: w siedzibie Zamawiającego tj.: Urząd Miejski w Ozorkowie ul. Wigury 1 95-035 Ozorków Sekretariat II piętro pok. 202.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.