eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DuklaWykonanie projektów wykonawczych, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich oraz szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla przedsięwzięcia BUDOWA GIMANZJUM W DUKLI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-24

Dukla: Wykonanie projektów wykonawczych, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich oraz szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla przedsięwzięcia BUDOWA GIMANZJUM W DUKLI
Numer ogłoszenia: 169797 - 2008; data zamieszczenia: 24.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dukla, ul. Trakt Węgierski 11, 38-450 Dukla, woj. podkarpackie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dukla.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektów wykonawczych, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich oraz szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla przedsięwzięcia BUDOWA GIMANZJUM W DUKLI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektów wykonawczych, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich oraz szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót p.n.: Budowa Gimnazjum w Dukli - ul. Typrowicza. Projekty wykonawcze, kosztorysy inwestorskie oraz STWIOR w zakresie: 1. Technologii kotłowni gazowej 2. Instalacji wewnętrznej gazu 3. Instalacji wewnętrznej wod-kan i c.o 4. Dróg, placów, parkingów 5. Instalacji systemu sygnalizacji włamań i napadu oraz monitoringu 6. Dźwigów osobowych Informacja uzupełniająca. Dane techniczne dotyczące projektowanej hali sportowej wraz z łącznikiem: a. powierzchnia użytkowa: 4.338,19 m2 b. kubatura: 17.535,00 m3 c. powierzchnia całkowita: 4.416,10 m2 Ilość kondygnacji: a. naziemne: 3 b. podziemne: 1 1. Opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, dla całego zakresu projektu. 2. Uzyskanie warunków przyłączenia do sieci elektroenergetycznej i gazowej dla projektowanego obiektu. 3. Uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji, uzgodnień i opinii oraz uwzględnienie w projekcie wszystkich określonych w nich warunków. Przed przystąpieniem do prac projektowych, Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z projektem budowlanym i uzgodnienia z Zamawiającym szczegółów przedmiotu zamówienia, przyjętej technologii i rozwiązań materiałowych. Wykonawca zobowiązany jest do informowania na bieżąco Zamawiającego o przebiegu prac projektowych oraz zaistniałych problemach mających wpływ na termin realizacji i koszt inwestycji, nie rzadziej niż raz w miesiącu. Sposób informowania do uzgodnienia. Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnego protokolarnego przekazywania Zamawiającemu w wersji drukowanej poniższe elementy zamówienia: a) Projekty wykonawcze wszystkich branż - 4 kpl. b) Przedmiary robót wszystkich branż -1 kpl. c) Kosztorysy inwestorskie wszystkich branż -1 kpl. d) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót wszystkich branż -1 kpl. Powyższe elementy zamówienia Wykonawca dostarczy również w wersji elektronicznej w postaci plików odczytywanych przez powszechnie stosowane programy np. w formatach: ad a) .pdf ad b) pdf , ath ad c) pdf , ath ad d) doc w 2 egzemplarzach (kosztorys inwestorski w 1 egzemplarzu). Zaleca się aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, a także zdobył wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Wykonanie kosztorysu inwestorskiego opracowanego na zasadach określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z dnia 08 czerwca 2004 roku Nr 130, poz. 1389), Sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (D. U. z dnia 16 września 2004 roku Nr 202, poz. 2072 ze zm.), Sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia dostosowaną do specyfiki obiektu budowlanego i zakresu robót objętego projektem a uwzględnianą w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, Zaleca się aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, a także zdobył wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.22.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Tak.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami, 6) spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy ( wg uznania oferenta), 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych ( z wykorzystaniem wzoru ) - załącznik nr 2, 3) oświadczenie o podwykonawcach (zakres prac który Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy oraz jego nazwę i adres, w przypadku gdy zadaniu nie będą brać udziału podwykonawcy również oświadczenie o braku podwykonawców) - załącznik nr 3, 4) zaakceptowany i wypełniony przez wykonawcę projekt umowy - załącznik nr 4, 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualny zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 4, 6) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu Ubezpieczeń społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że w wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- załącznik nr 5. 7) wykaz wykonanych usług projektowych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - załącznik nr 6. Warunek uważa się za spełniony jeśli Wykonawca udokumentuje wykonanie projektu jak przedmiot zamówienia na wartość nie mniejszą od kwoty złożonej przez niego oferty. 8) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 7. 9) potwierdzenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie stosownych uprawnień budowlanych i członkowstwa we właściwej izbie zawodowej - załącznik nr 8. 10) polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.- załącznik nr 9.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dukla.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dukla, 38-450 Dukla, ul. Trakt Węgierski 11, pokój Nr 14..

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2008 godzina 08:00, miejsce: Urząd Gminy Dukla, 38-450 Dukla, ul. Trakt Węgierski 11, pokój Nr 9..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.