eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Świadczenie usług medycznych wobec osób zatrzymanych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-19

Poznań: Świadczenie usług medycznych wobec osób zatrzymanych.
Numer ogłoszenia: 16977 - 2016; data zamieszczenia: 19.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Jana Kochanowskiego 2A, 60-844 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8412743, 8412740, faks 061 8412744.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkopolska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług medycznych wobec osób zatrzymanych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług medycznych w zakresie pobierania materiału do badań oraz badań lekarskich osób zatrzymanych wykonywanych na rzecz jednostek Policji woj. wielkopolskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0, 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5, 85.12.12.70-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że jest wpisany do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą (ustawa z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej - Dz. U. z 2015 r., poz. 618 ze zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy o treści określonej w załączniku nr 1 do SIWZ, obejmującą zakres świadczonych usług odpowiednio dla tej części na którą Wykonawca składa ofertę. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy: a) ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca, b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy - upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela / lidera konsorcjum wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Miejsce świadczenia usługi - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach i na określonych warunkach: 1) zmiany spowodowane udzieleniem przez Wykonawcę upustów promocyjnych. W przypadku udzielenia przez Wykonawcę upustów promocyjnych dla klientów w okresie trwania umowy, upusty będą obowiązywały również dla tej umowy, 2) dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia przy zachowaniu jego świadczenia umownego; 3) dopuszczalna jest zmiana wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany: a) stawki podatków od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Jeżeli zmiany, o których mowa w ust. 2 pkt 3 te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia, w takiej sytuacji Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kalkulację ceny z uwzględnieniem wszystkich składników cenotwórczych, również tych które będą podlegały zmianom oraz uzasadnienie ewentualnych zmian i propozycję wysokości zmiany kwoty. Zamawiający dokona weryfikacji przedłożonej kalkulacji pod kątem zgodności z prawnymi i faktycznymi podstawami zmiany. W przypadku nieadekwatnej zmiany wynagrodzenia w stosunku do zaistniałych okoliczności będących podstawą do zmiany w ocenie Zamawiającego, strony przystąpią do ustalenia poziomu zmiany w wyniku obopólnych ustaleń, z tym zastrzeżeniem, że dopuszczalna jest wyłącznie zmiana proporcjonalna do poziomu wynikającego z okoliczności będących podstawą do jej wprowadzenia. 2. Dopuszczalna jest zmiana nazwy, określenia, oznaczenia przedmiotu świadczenia Wykonawcy przy zachowaniu tożsamości świadczenia i jego jakości. 3. Zmiany spowodowane nie wykorzystaniem pełnej wartości umowy - umowa może zostać przedłużona do czasu wykorzystania pełnej jej wartości. 4. Dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie płatnika faktury za świadczenie usługi. 5. Dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy). 6. Dostosowanie umowy do nowych uregulowań prawnych spowodowanych zmianą przepisów regulujących zagadnienia badań osób zatrzymanych przez Policję. 7. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej w postaci aneksu, podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli obu stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.poznan.kwp.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja ds. Zamówień Publicznych Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu, ul. Dąbrowskiego 17A, Poznań 60-838.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2016 godzina 11:00, miejsce: Sekcja ds. Zamówień Publicznych Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu, ul. Dąbrowskiego 17A, Poznań 60-838, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający nie zamierza zawrzeć z Wykonawcą umowy ramowej. 2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę do jednej lub więcej części. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz nie przewiduje zamówień uzupełniających i nie ustanowi dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 4. Zamawiający nie stawia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy. 5. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą odbywały się wyłącznie w polskich złotych (PLN), z wyłączeniem walut obcych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CBŚ/KWP/KMP: Wydział Dochodzeniowo - Śledczy, Wydział Kryminalny, KP Murowana Goślina, Sekcja Zabezpieczenia Miasta, KP Suchy Las, KP Tarnowo Podgórne, KP Poznań-Północ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług medycznych obejmuje: pobieranie materiału do badań, badanie lekarskie z wystawieniem zaświadczenia czy zatrzymany może przebywać w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych, badanie specjalistyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0, 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5, 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Miejsce świadczenia usługi - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: KPP Gostyń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług medycznych obejmuje: pobieranie materiału do badań, badanie lekarskie z wystawieniem zaświadczenia czy zatrzymany może przebywać w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych, badanie specjalistyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0, 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5, 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Miejsce świadczenia usługi - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: KPP Grodzisk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług medycznych obejmuje: pobieranie materiału do badań, badanie lekarskie z wystawieniem zaświadczenia czy zatrzymany może przebywać w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych, badanie specjalistyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0, 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5, 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Miejsce świadczenia usługi - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: KPP Pleszew.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług medycznych obejmuje: pobieranie materiału do badań, badanie lekarskie z wystawieniem zaświadczenia czy zatrzymany może przebywać w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych, badanie specjalistyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0, 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5, 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Miejsce świadczenia usługi - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: KPP Rawicz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług medycznych obejmuje: pobieranie materiału do badań, badanie lekarskie z wystawieniem zaświadczenia czy zatrzymany może przebywać w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych, badanie specjalistyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0, 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5, 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Miejsce świadczenia usługi - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: KPP Śrem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług medycznych obejmuje: pobieranie materiału do badań, badanie lekarskie z wystawieniem zaświadczenia czy zatrzymany może przebywać w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych, badanie specjalistyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0, 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5, 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Miejsce świadczenia usługi - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: KPP Turek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług medycznych obejmuje: pobieranie materiału do badań, badanie lekarskie z wystawieniem zaświadczenia czy zatrzymany może przebywać w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych, badanie specjalistyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0, 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5, 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Miejsce świadczenia usługi - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: KPP Września.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług medycznych obejmuje: pobieranie materiału do badań, badanie lekarskie z wystawieniem zaświadczenia czy zatrzymany może przebywać w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych, badanie specjalistyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0, 85.12.10.00-0, 85.12.12.00-5, 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Miejsce świadczenia usługi - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.