Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-27
Toruń: Prace konserwatorsko - budowlane elewacji i murów budynku przy ul. Szczytnej 13 w Toruniu
Numer ogłoszenia: 169766 - 2009; data zamieszczenia: 27.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska w Toruniu , ul. Słowackiego 8, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6226642, faks 056 6225713.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksiaznica.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace konserwatorsko - budowlane elewacji i murów budynku przy ul. Szczytnej 13 w Toruniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie prac remontowo - konserwatorskich elewacji frontowej i tylnej oraz murów w prześwicie bramowym i granicznego wraz z wymianą i konserwacją stolarki okiennej i drzwiowej, wymianą parapetów okiennych, wykonaniem izolacji poziomych oraz remont podjazdu dla niepełnosprawnych.. Remontowany budynek jest obiektem wpisanym do rejestru zabytków pod numerem A/474/272, prace prowadzone pod nadzorem Miejskiego Konserwatora Zabytków w Toruniu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.45.20.00 - Zewnętrzne czyszczenie budynków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 2.000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na konto Zamawiającego: 14116022020000000071284688. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężnej należy złożyć w siedzibie Zamawiającego pok. Nr 35, I piętroIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: - Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane polegające na remoncie budynków wpisanych do rejestru zabytków lub będących pod nadzorem konserwatora zabytków, o wartości minimum 150.000,00 zł netto każda, - Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej do kierowania robotami budowlanymi, legitymującego się posiadaniem aktualnego zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego o przynależności do tej Izby. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (art.23 Pzp) Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ust.2 Pzp). W przypadku oferty składanej przez konsorcjum, Zamawiający, dokonując oceny, czy konsorcjum spełnia wymagania określone w SIWZ, uwzględni uprawnienia, posiadaną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, personel oraz sytuację ekonomiczną i finansową członków konsorcjum - wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. W związku z powyższym, wraz z ofertą członkowie konsorcjum mogą złożyć jeden komplet dokumentów na potwierdzenie warunków, o których mowa w punkcie IV ppkt 2) SIWZ. Do oferty powinny zostać załączone dokumenty wskazane w punkcie V ppkt 1 i 3 przygotowane odrębnie w odniesieniu do każdego z członków konsorcjum. Wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie Umowy zgodnie z jej postanowieniami. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie oferty konsorcjum. Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1-3) - (załącznik nr 2), 3) oświadczenie o tym, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 4) - (załącznik nr 3), 4) wykaz wykonywanych robót w okresie ostatnich 5 lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - (załącznik nr 4), 5) dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane z należytą starannością, 6) uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego osoby kierującej robotami budowlanymi . 7) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (załącznik nr 5), 8) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - dokument należy dołączyć w sytuacji gdy w wykazie osób (załącznik nr 5) Wykonawca wskaże osoby, którymi nie dysponuje lecz będzie dysponował. 9) dowód wniesienia wadium. Dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy Pzp w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz..U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.ksiaznica.torun.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska w Toruniu
ul. Słowackiego 8
87-100 Toruń
pokój nr 24.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska w Toruniu ul. Słowackiego 8 87-100 Toruń pokój nr 21 Sekretariat I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Remont pokrycia kopuły dachowej budynku kamery Schmidta i budynku teleskopu 600 mm na terenie Zespołu Obserwatorium Astronomicznego Instytutu Astronomii UMK w miejscowości Piwnice koło Torunia
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Rozbudowa drogi powiatowej nr 2005C Łubianka - Zamek Bierzgłowski - Czarne Błoto poprzez budowę drogi dla rowerów na odcinku Zamek Bierzgłowski...
- MYCIE ELEWACJI - Włocławek, ul. Płocka 167
- Dostawa środków czystości, artykułów gospodarczych (II)
- Dostawa specjalnego samochodu o konstrukcji nadwozia typu furgon, o dopuszczalnej masie całkowitej do 3500kg dla grupy poszukiwawczo-ratowniczej jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej OSP Toruń JAR.
- Budowa ronda na skrzyżowaniu ulic Polna - Legionów w Toruniu
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkoła Podstawowa w Korzennej - przyjazna i dostępna dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
- Wykonanie wewnętrznych instalacji oddymiania klatek schodowych A i B wraz z wymianą stolarki okiennej
- Modernizacja pokoi hotelowych w Kalsku wraz z wyposażeniem
- Remont budynku położonego w m. Chojnica 6, gm. Srokowo
- Roboty budowlane w obrębie budynku Sądu Rejonowego w Zawierciu przy ul. Leśnej 4 w zakresie 1) Remontu wybranych klatek schodowych i korytarzy ; 2) Naprawy drogi dojazdowej w tylnej części budynku
- Poprawa efektywności energetycznej szkół
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.