eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starachowice › Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Równość szans kobiet i mężczyzn oraz zwalczanie dyskryminacji na rynku pracy dla 17 pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Starachowicach w ramach dwóch projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Znak sprawyZP/10/2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-22

Starachowice: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Równość szans kobiet i mężczyzn oraz zwalczanie dyskryminacji na rynku pracy dla 17 pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Starachowicach w ramach dwóch projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Znak sprawy: ZP/10/2011
Numer ogłoszenia: 169748 - 2011; data zamieszczenia: 22.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach , ul. Radomska 76, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 41 273 62 00, faks 41 273 62 60.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-starachowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Równość szans kobiet i mężczyzn oraz zwalczanie dyskryminacji na rynku pracy dla 17 pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Starachowicach w ramach dwóch projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Znak sprawy: ZP/10/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Równość szans kobiet i mężczyzn oraz zwalczanie dyskryminacji na rynku pracy dla 17 pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Starachowicach w ramach dwóch projektów: Profesjonalizm naszą dewizą-uśmiech naszą wizytówką oraz Profesjonalny pośrednik - dostępny Urząd współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.2 Wsparcie powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy w realizacji zadań na rzecz aktywności zawodowej osób bezrobotnych w regionie. Znak sprawy: ZP/10/2011. Kod zgodnie ze słownikiem CPV 80510000-2 1. Celem szkolenia jest zrozumienie, czym jest polityka równości płci i jak powinna być realizowana w pracy z klientami publicznych służb zatrudnienia. Nabycie wiedzy w zakresie przepisów regulujących równość płci, obszarów i przejawów dyskryminacji oraz stosowanie zasady równości szans kobiet i mężczyzn na rynku pracy. 2. Program szkolenia musi zawierać następujące zagadnienia: - równość szans i zwalczanie dyskryminacji na rynku pracy w świetle obowiązującego prawa, - sytuacja kobiet i mężczyzn na europejskim rynku pracy, - wprowadzenie do tematyki gender mainstreaming, a problem równych szans na rynku pracy, - przykłady dyskryminacji ze względu na płeć w obszarach wsparcia PO KL, - równość szans kobiet i mężczyzn i zwalczanie dyskryminacji na rynku pracy w praktyce instytucji rynku pracy. 3. Szkolenie ma zostać przeprowadzone w 2 grupach. 4. Liczbę skierowanych pracowników do grupy określa Zamawiający. 5. Przewiduje się że będą to grupy: I grupa 10 osób, II grupa 7 osób. 6. Szkolenie ma zostać zorganizowane i przeprowadzone do dnia 30.09.2011 r. 7. Terminy szkoleń nie mogą się pokrywać. 8. Proponowana liczba godzin około 20 dla jednej grupy - według przedłożonego szczegółowego programu szkolenia. 9. Czas trwania szkolenia 3 dni dla jednej grupy. 10. Zamówienie ma być zrealizowane zgodnie z programem szkolenia. Wymaga się, aby zajęcia odbywały się codziennie w dni powszednie. 11. Niedopuszczalne jest zaplanowanie i prowadzenie zajęć w sobotę, niedzielę oraz w dni ustawowo wolne od pracy. 12. Maksymalna dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych. 13. Wykłady muszą się odbywać w sali wykładowej przystosowanej do tego typu celów. 14. Wykonawca zapewni niezbędny sprzęt oraz pomoce dydaktyczne dla prawidłowego przeprowadzenia szkolenia. 15. Wykonawca zapewni warunki szkolenia oraz zakwaterowania zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 16. Wykonawca zapewni odpowiednią kadrę szkoleniową, opracuje szczegółowy harmonogram szkolenia. 17. Wykonawca zobowiązany jest do upowszechniania informacji poprzez oznaczenie sal wykładowych, materiałów dydaktycznych oraz wszelkiej dokumentacji związanej z organizacją szkolenia, że projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 18. Każdy uczestnik szkolenia, w dniu rozpoczęcia zajęć otrzyma materiały piśmienne (zeszyt, długopis, itp.), pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji szkolenia oraz harmonogram szkolenia. 19. Po zakończeniu szkolenia Wykonawca zamówienia wyda odpowiedni certyfikat; dyplom; zaświadczenie o ukończeniu szkolenia oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 20. Wykonawca zapewni ubezpieczenie dla uczestników szkolenia od pierwszego do ostatniego dnia szkolenia. 21. Miejsce szkolenia oraz zakwaterowania uczestników szkolenia nie może być usytuowane bliżej niż 60 km i nie dalej niż 300 km od granicy miasta Starachowice. 22. Wykonawca zapewni zakwaterowanie (przynajmniej dwa noclegi) dla pracowników skierowanych na szkolenie. 23. Uczestnicy szkolenia zostaną zakwaterowani w hotelach co najmniej dwu gwiazdkowych lub pensjonatach o równorzędnym standardzie w pokojach 2 lub 1 osobowych wyposażonych w węzeł sanitarny. 24. Wykonawca zapewni podczas trwania szkolenia całodzienne wyżywienie dla uczestników szkolenia (śniadanie, obiad, kolacja) oraz serwis kawowy podczas trwania zajęć. 25. W przypadku braku możliwości dojazdu uczestników na miejsce szkolenia w dniu rozpoczęcia szkolenia Wykonawca zapewni nocleg zgodny z w/w opisem oraz kolację w przeddzień szkolenia. 26. Zajęcia dydaktyczne muszą odbywać się w miejscu zakwaterowania uczestników szkolenia lub w odległości nie większej niż 1 km od miejsca zakwaterowania. W przypadku gdy zajęcia odbywać się będą w odległości większej niż 1 km od miejsca zakwaterowania uczestników Wykonawca zapewni transport na i z miejsca odbywania zajęć. 27. Ostatni dzień szkolenia musi zakończyć się w godzinach umożliwiających powrót uczestników szkolenia do miejsca zamieszkania w dniu zakończenia szkolenia. 28. Zamawiający przewiduje: - ze strony Wykonawcy - możliwość zmiany, opiekuna grupy, kadry dydaktycznej mającej prowadzić to szkolenie pod warunkiem, że nowa kadra zaproponowana przez Wykonawcę będzie posiadać tożsame kwalifikacje z wymienioną kadrą w złożonej ofercie. Zmiany te nie będą powodować aneksowania umowy, a jedynie wymagają akceptacji przez Zamawiającego po wcześniejszym pisemnym jego powiadomieniu, zmiany miejsca odbywania szkolenia pod warunkiem, że nowe miejsce szkolenia/ kursu wskazane przez Wykonawcę będzie mieścić się w tej samej miejscowości, którą wskazał Wykonawca w złożonej ofercie. Zmiana ta wymaga akceptacji Zamawiającego, zmiany sprzętu technicznego wykorzystywanego podczas przeprowadzania szkolenia określonego w załącznikach oraz ofercie jednostki szkolącej pod warunkiem, że wymieniony sprzęt znajdzie zastosowanie podczas przeprowadzania tego szkolenia. Zmiana ta wymaga akceptacji Zamawiającego. - ze strony Zamawiającego - terminu wykonania zamówienia (wcześniejsze, późniejsze wykonanie przedmiotu zamówienia), liczby uczestników szkolenia przed jego rozpoczęciem. W przypadku zmiany liczby uczestników szkolenia Zamawiający dokona zapłaty za liczbę osób faktycznie przeszkolonych (iloczyn faktycznej liczby osób przeszkolonych i ceny jednostkowej). Przez cenę jednostkową należy rozumieć iloraz ceny brutto oferty i liczby uczestników szkolenia określonej w opisie przedmiotu zamówienia. - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany osób upoważnionych do współpracy wymienionych w umowie. - W przypadku zmiany wysokości podatku VAT od towarów i usług cena brutto przedmiotu zamówienia może ulec zmianie o wartość wzrostu lub spadku tego podatku. Przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument może być złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, wskazaną w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub w odpisie z właściwego rejestru. b) ramowy program szkolenia oznakowany zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zawierający następujące zagadnienia: - równość szans i zwalczanie dyskryminacji na rynku pracy w świetle obowiązującego prawa, - sytuacja kobiet i mężczyzn na europejskim rynku pracy, - wprowadzenie do tematyki gender mainstreaming, a problem równych szans na rynku pracy, - przykłady dyskryminacji ze względu na płeć w obszarach wsparcia PO KL, - równość szans kobiet i mężczyzn i zwalczanie dyskryminacji na rynku pracy w praktyce instytucji rynku pracy, c) harmonogram szkolenia oznakowany zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. d) wzór ankiety dla uczestników szkolenia oznakowany zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. e) wzór certyfikatu; dyplomu; zaświadczenia o ukończeniu szkolenia oznakowanego zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Nie dostarczenie tych dokumentów będzie skutkowało odstąpieniem przez Zamawiającego od podpisania umowy. - W przypadku osób działających jako pełnomocnicy, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału lub w formie poświadczonej notarialnie kopii. - Przed rozliczeniem finansowym przedmiotu zamówienia Zamawiający w formie protokołu dokona odbioru zadania zleconego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku - uprawnienia - Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ, Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku - wiedza i doświadczenie - Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest przeprowadzenie z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej jednego szkolenia o tej samej tematyce co przedmiot zamówienia. - Na podstawie złożonego dokumentu potwierdzającego przeprowadzenie z należytą starannością przynajmniej jednego szkolenia o tej samej tematyce co przedmiot zamówienia. Dokumentem potwierdzającym przeprowadzenie szkolenia może być dokument, który jednoznacznie potwierdzi należyte wykonanie usługi w przedmiocie zamówienia np. list referencyjny, protokół odbioru usługi szkoleniowej itp. wydany przez jednostkę, dla której Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia przeprowadził szkolenie o tej samej tematyce co przedmiot zamówienia. Dokument ten musi zawierać termin jego przeprowadzenia oraz określać ilość osób uczestniczących w tym szkoleniu. - Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ, Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku - potencjał techniczny - Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ, - Na podstawie złożonego oświadczenia o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym zapewniającym wykonanie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku gdy jednostka szkoląca nie posiada własnej bazy szkoleniowej do przeprowadzenia szkolenia na spełnienie tego warunku należy dołączyć dodatkowo np.: zobowiązanie do współpracy, umowę przedwstępną użyczenia, dzierżawy, najmu bazy szkoleniowej, w której winny zostać określone: warunki lokalowe (ilość i powierzchnia sal wykładowych), zaplecze socjalne i sanitarne oraz wyposażenie sali do przeprowadzenia zajęć w sprzęt techniczny który będzie wykorzystywany do realizacji tego zamówienia. W przypadku braku tych zapisów w w/w dokumentach, te informacje proszę zawrzeć w załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku - osoby zdolne do wykonywania zamówienia - Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ, - Na podstawie złożonego oświadczenia o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie oświadczeń dołączonych do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku - sytuacja ekonomiczna i finansowa - Na podstawie złożonego oświadczenia o sytuacji finansowej gwarantującej realizację przedmiotu zamówienia, złożonego oświadczenia o niezaleganiu z opłacaniem podatków oraz o niezaleganiu z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, ewentualnie oświadczenie o uzyskaniu przewidzianym prawem zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności - załącznik nr 4 do SIWZ, Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczenia dołączonego do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Kryterium kwalifikacje kadry dydaktycznej mającej prowadzić to szkolenie - 10
  • 3 - Kryterium jakości świadczonych usług przez Wykonawcę - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku zmiany wysokości podatku VAT od towarów i usług cena brutto przedmiotu zamówienia może ulec zmianie o wartość wzrostu lub spadku tego podatku. Na podstawie art. 145 ustawy prawo zamówień publicznych w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W tym przypadku wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należytego z tytułu wykonania części umowy. Zamawiający przewiduje: - ze strony Wykonawcy - możliwość zmiany, opiekuna grupy, kadry dydaktycznej mającej prowadzić to szkolenie pod warunkiem, że nowa kadra zaproponowana przez Wykonawcę będzie posiadać tożsame kwalifikacje z wymienioną kadrą w złożonej ofercie. Zmiany te nie będą powodować aneksowania umowy, a jedynie wymagają akceptacji przez Zamawiającego po wcześniejszym pisemnym jego powiadomieniu, zmiany miejsca odbywania szkolenia pod warunkiem, że nowe miejsce szkolenia, kursu wskazane przez Wykonawcę będzie mieścić się w tej samej miejscowości, którą wskazał Wykonawca w złożonej ofercie. Zmiana ta wymaga akceptacji Zamawiającego, zmiany sprzętu technicznego wykorzystywanego podczas przeprowadzania szkolenia określonego w załącznikach oraz ofercie jednostki szkolącej pod warunkiem, że wymieniony sprzęt znajdzie zastosowanie podczas przeprowadzania tego szkolenia. Zmiana ta wymaga akceptacji Zamawiającego. - ze strony Zamawiającego - terminu wykonania zamówienia (wcześniejsze, późniejsze wykonanie przedmiotu zamówienia), liczby uczestników szkolenia przed jego rozpoczęciem. W przypadku zmiany liczby uczestników szkolenia Zamawiający dokona zapłaty za liczbę osób faktycznie przeszkolonych (iloczyn faktycznej liczby osób przeszkolonych i ceny jednostkowej). Przez cenę jednostkową należy rozumieć iloraz ceny brutto oferty i liczby uczestników szkolenia określonej w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany osób upoważnionych do współpracy wymienionych w umowie. - Przed rozliczeniem finansowym przedmiotu zamówienia Zamawiający w formie protokołu dokona odbioru zadania zleconego. UWAGA ! Przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument może być złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, wskazaną w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub w odpisie z właściwego rejestru. b) ramowy program szkolenia oznakowany zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zawierający następujące zagadnienia: - równość szans i zwalczanie dyskryminacji na rynku pracy w świetle obowiązującego prawa, - sytuacja kobiet i mężczyzn na europejskim rynku pracy, - wprowadzenie do tematyki gender mainstreaming, a problem równych szans na rynku pracy, - przykłady dyskryminacji ze względu na płeć w obszarach wsparcia PO KL, - równość szans kobiet i mężczyzn i zwalczanie dyskryminacji na rynku pracy w praktyce instytucji rynku pracy, c) harmonogram szkolenia oznakowany zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. d) wzór ankiety dla uczestników szkolenia oznakowany zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. e) wzór certyfikatu; dyplomu; zaświadczenia o ukończeniu szkolenia oznakowanego zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Nie dostarczenie tych dokumentów będzie skutkowało odstąpieniem przez Zamawiającego od podpisania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-starachowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pup-starachowice.pl w zakładce zamówienia publiczne.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2011 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach ul. Radomska 76, w pokoju 210.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. - Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. - Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. - Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. - Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. - Zamówienie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach dwóch projektów: Profesjonalizm naszą dewizą-uśmiech naszą wizytówką oraz Profesjonalny pośrednik - dostępny Urząd współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.2 Wsparcie powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy w realizacji zadań na rzecz aktywności zawodowej osób bezrobotnych w regionie. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 01.07.2011 r. o godz. 12:15 w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 208. Otwarcie ofert jest jawne..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.