eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drobin › Modernizacja przestrzeni publicznej w mieście Drobin - etap III.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-20

Drobin: Modernizacja przestrzeni publicznej w mieście Drobin - etap III.
Numer ogłoszenia: 169740 - 2014; data zamieszczenia: 20.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 111122 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Drobin, ul. Piłsudskiego 12, 09-210 Drobin, woj. mazowieckie, tel. 024 2601441 w. 107, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja przestrzeni publicznej w mieście Drobin - etap III..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Modernizacja przestrzeni publicznej w mieście Drobin - etap III . w skład którego wchodzi zakres rzeczowy Roboty objęte dofinansowaniem w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013 . 1) Prace związane z wykonaniem chodników, trawników, murka oporowego i przestawieniem słupa ogłoszeniowego na działce nr ewid. 1015/15 w Drobinie : a) chodnik z kostki brukowej betonowej kolorowej szerokości 2,0 m i długości 86,00 m , b) trawnik - 183,00 m2 , c) murek oporowy betonowy długości 20 m, d) przestawienie słupa ogłoszeniowego . 2). Prace związane z wykonaniem zjazdów, chodników i trawników przy ul. Przyszłość w Drobinie a) zjazdy do posesji z kostki brukowej betonowej szarej - 368,00 m2 , b) chodnik z kostki betonowej - 931,00 m2 , c) trawnik - 456,00 m2 , d) studzienka ściekowa z wlotem do istniejącego przepustu - 1 szt , e) budowa miejsc postojowych - 322,65 m2 , f) balustrada ochronna na ściance wlotowej przepustu 3).Prace związane z remontem elewacji wraz z wymianą pokrycia dachowego budynku zlokalizowanego na działkach nr ewid. 1015/15 i 1014 w Drobinie a) renowacja tynków ( konserwacja i malowanie ) - 276,621 m2 , b)oczyszczenie istniejących fragmentów gzymsów ich wzmocnienie i konserwacja, uzupełnienie ubytków , odtworzenie opasek okiennych , c) wykonanie izolacji pionowej , d) wymiana obróbek blacharskich , e) wymiana stolarki okiennej - 12 szt f) wymiana stolarki drzwiowej - 4 szt, g) wymiana pokrycia dachu - 381,88 m2 Roboty nie objęte dofinansowaniem : 1). Prace związane z wykonaniem nawierzchni asfaltowej ulicy Przyszłość w Drobinie a) nawierzchnia asfaltowa - 2079,50 m2 , b) zjazdy - 74 m2, c) trawnik - 183,00 m2, d) mur oporowy - 20,0 m e) przesunięcie istniejących ogrodzeń - 133,0 m . 2).Przedłożenie zamawiającemu do odbioru końcowego trzech egzemplarzy świadectwa charakterystyki energetycznej budynku, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 06.11.2008 r. w sprawie metodologii obliczania charakterystyki energetycznej budynku i lokalu mieszkalnego lub jego części budynku stanowiącej samodzielną całość techniczno - użytkową oraz sposobu sporządzania i wzorów świadectw ich charakterystyki energetycznej (Dz. U. Nr 2008 nr 201 poz. 1240 oraz Dz. U. 2008 nr 201 poz. 1041.. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.11.12.30-9, 45.23.33.00-2, 45.23.32.53-7, 45.11.27.10-5, 45.11.27.00-2, 45.23.31.42-6, 45.33.00.00-9, 45.42.11.60-3, 45.26.22.10-6, 45.26.10.00-4, 45.42.11.00-5, 45.41.00.00-4, 45.45.00.00-6, 45.44.21.10-1, 45.26.21.00-2, 45.11.27.12-9, 45.23.31.40-2. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2014. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000 zł (słownie dziesięć tysięcy zł.). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj. pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.11.12.30-9, 45.23.33.00-2, 45.23.32.53-7, 45.11.27.10-5, 45.11.27.00-2, 45.23.31.42-6, 45.33.00.00-9, 45.42.11.60-3, 45.26.22.10-6, 45.26.10.00-4, 45.42.11.00-5, 45.41.00.00-4, 45.45.00.00-6, 45.44.21.10-1, 45.26.21.00-2, 45.11.27.12-9, 45.23.31.40-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Roboty częściowo objęte dofinansowaniem w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Projektów i Inwestcji - PROBUD s.c., ul. Konstytucji 3 Maja 33, 09-200 Sierpc, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 721804,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 525081,13

  • Oferta z najniższą ceną: 525081,13 / Oferta z najwyższą ceną: 649234,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.