eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa sprzątania Obiektu CSiR (Hala Sportowa i Basen) przy ul. Banacha 2A w Warszawie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-18

Warszawa: Usługa sprzątania Obiektu CSiR (Hala Sportowa i Basen) przy ul. Banacha 2A w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 169708 - 2007; data zamieszczenia: 18.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28/33, 00-927 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5520360, fax 022 5522507.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uw.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania Obiektu CSiR (Hala Sportowa i Basen) przy ul. Banacha 2A w Warszawie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania Obiektu CSiR (Hala Sportowa i Basen) Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Banacha 2A w Warszawie. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje prace związane z utrzymaniem czystości w obiekcie przy użyciu własnych środków czystości. Środki używane do sprzątania powinny być wyłącznie wysokiej jakości, właściwe dla danego rodzaju nawierzchni (muszą posiadać karty charakterystyki substancji). Sprzątanie obiektu musi odbywać się przez 7 dni w tygodniu. Zamawiający wymaga minimum następującego personelu sprzątającego na poszczególnych zmianach serwisowych: 1)zmiana w godzinach 6.00 do 22.00 tzw. Serwis dzienny minimum 2 osoby, na jedną zmianę (mężczyzna i kobieta), 2)zmiana w godzinach 22. 00 do 6.00 - sprzątanie zasadnicze - minimum 4 osoby. Zakres zamówienia obejmuje 10 miesięcy od daty podpisania umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.30.00.00 - Usługi badania, przeprowadzania inspekcji, analizy, nadzoru i kontroli Kod CPV wg słownika 2008: 71.60.00.00 - Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy 2.Ocena spełnienia warunków określonych w art. 22 Ustawy nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń 3.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 3.1.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności/czynności będącej przedmiotem zamówienia i nie podlegają wykluczeniu z postępowania, 3.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.2.1.Wykonawca wykaże, że zrealizował - ukończył następujące usługi. Wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zmówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością (wartość brutto nie niższa niż 120 000,00 PLN) usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia wykonywaną minimum przez 6 miesięcy np. 6 miesięczna obsługa kompleksu sportowo - rekreacyjnego z basenem. 3.2.2.Wykonawca musi dysponować w okresie realizacji umowy sprzętem niezbędnym do wykonywania zamówienia. Wykonawca musi dysponować następującym sprzętem, który przeznaczy do realizacji zamówienia: a)odkurzacze podwodne do codziennego czyszczenia dna i ścian basenu-2 szt. b)odkurzacze do pracy mokro/sucho - 2 szt., c)profesjonalne wózki serwisowe wielofunkcyjne, d)agregat do dezynfekcji parą - 1 szt., e)szorowarka dwubiegowa z wytwornicą piany - 1 szt., f)kombajn szorująco - zbierający - 1 szt., g)lekkie rusztowanie aluminiowe lub drabina o wysokości min 10 m. 3.2.3.Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca zapewni bezpośrednie wykonanie przedmiotu zamówienia przez: a)Minimum 1 osobę przewidzianą jako kierownik, b)dodatkowo (nie wliczając kierownika) pracowników z aktualnymi badaniami na nosicielstwo - minimum 10, w tym minimum 2 pracowników uprawnionych do prac na wysokości. 3.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody związane z działalnością gospodarczą w wysokości minimum 150.000,00 zł. 4.Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawców i oparty będzie na zasadzie TAK/NIE (spełnia / nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Do oświadczenia wykonawca zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi posiadać termin ważności, z którego wynika, że jest obowiązujące dla niniejszego postępowania oraz musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub mieć postać aktu notarialnego albo poświadczonej notarialnie kopii. 3)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający posiadanie ubezpieczenie OC za szkody związane z działalnością gospodarczą na kwotę minimum 150.000,00 zł. 2.Wykaz usług wykonanych (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zmówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Należy wykazać co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością (wartość brutto nie niższa niż 120 000,00 PLN) usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, wykonywaną minimum przez 6 miesięcy, np. 6 miesięczna obsługa kompleksu sportowo - rekreacyjnego z basenem. Należy podać wartość prac, przedmiot zamówienia, daty wykonania i odbiorców oraz załączyć dokumenty (np. opinie, referencje itp) potwierdzające, że usługi zostały wykonane z należytą starannością. 3.Wykaz osób, które będą bezpośrednio uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz posiadaniu książeczek zdrowia z aktualnymi badaniami na nosicielstwo (Uwaga - ww książeczki zdrowie dotyczą całego personelu). Należy wykazać osobę przeznaczoną do pełnienia funkcji kierowniczej oraz pozostałe osoby przeznaczone do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym osoby posiadające uprawnienia do prac na wysokości. 4.Wykaz sprzętu przeznaczonego do realizacji przedmiotu zamówienia. 5.Wykaz materiałów przeznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uw.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Warszawskiego - oficyna Pod Wizytkami, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, II piętro, pok. 34.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2007 godzina 11:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Warszawskiego - oficyna Pod Wizytkami, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, II piętro, pok. 34.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.W postępowaniach o udzielenie zamówienia, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują faksem lub pisemnie, z zastrzeżeniem protestów i postanowienia w sprawie protestów, które należy przekazywać pisemnie. 2.Zamawiający pracuje (z wyjątkiem świąt oraz dni wolnych określonych w odpowiednim Zarządzeniu Rektora UW) od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00. 3.Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest: Agnieszka Zawistowska Dział Zamówień Publicznych tel. 022 55 22 508,

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.