Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-18
Sucha Beskidzka: odbudowa nawierzchni
Numer ogłoszenia: 169576 - 2007; data zamieszczenia: 18.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. (033) 874 15 52, fax (033)8741552.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsuski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: odbudowa nawierzchni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty związane z odbudową zniszczonej nawierzchni drogi nr K 1677 Zubrzyca - Sidzina - Bystra - Łętownia od km 5+200 do km 5+600.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji zadania; mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel na stanowiskach wykonawstwa, w tym kierownika robót budowlanych posiadającego aktualne uprawnienia budowlane do wykonywania przedmiotowych robót - dokument załączyć do oferty; posiadać lub mieć zapewniony dostęp do w pełni sprawnych pojazdów lub innego wyposażenia technicznego wystarczającego do realizacji zamówienia; zrealizować bez zastrzeżeń inwestora, jako główny Wykonawca w okresie minionych 5 lat minimum 1 zamówienie o rodzaju porównywalnym z zakresem przedmiotowego zamówienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Oceny spełnienia warunków zamawiający dokona sprawdzając kompletność, poprawność i aktualność złożonych dokumentów metodą spełnia-nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie oferenta przystępującego do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1, wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - w tym kierownika robót budowlanych posiadającego aktualne uprawnienia budowlane do wykonywania przedmiotowych robót - dokument załączyć do oferty, wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania w tym minimum 1 zamówienie o rodzaju porównywalnym z zakresem przedmiotowego zamówienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, projekt umowy (PODPISANY), aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatsuski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Formularz specyfikacji istotnych warunków zamówienia jest udostępniony zainteresowanym oferentom odpłatnie (Cena brutto: 30,00 zł.) w siedzibie Zamawiającego, 34-200 Sucha Beskidzka ul. Kościelna 5b..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w budynku Starostwa Powiatowego w Suchej Beskidzkiej przy ul. Kościelnej 5 b - sekretariat Wicestarosty..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Dostawa jarzyn i owoców
- Modernizacja i przebudowa budynku garażowego w Suchej Beskidzkiej na działce ewidencyjnej nr 9810/2
- Dostawa sprzętu medycznego- generator ultradźwiękowy
- Dostawa materiałów medycznych: Pakiet nr 1- Opatrunki specjalistyczne Pakiet nr 2- maty sterylizacyjne
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - uzupełnienie XI
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów chemioterapii i lekowych - uzupełnienie X
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi gminnej nr 004707F relacji Piękne Kąty - Katarzynowo (dz. nr 150/2, 149 obręb Piękne Kąty i dz. nr 733/5, 931 obr. Siedlisko)".
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie realizacji zadania "Przebudowa dróg gminnych w m. Biebrza"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 108513 L - ul. Św. Faustyny od km 0+000 do 0+421 w miejscowości Kraśnik
- UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH O NAWIERZCHNI GRUNTOWEJ I TŁUCZNIOWEJ NA TERENIE GMINY IZABELIN (3)
- Przebudowa i remont dróg gminnych
- "Modernizacja drogi powiatowej nr 1727S w miejscowości Gulzów" w ramach zadania "Modernizacja chodników i nawierzchni"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





