eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonanie robót budowlanych w budynku przy ul. Rzeźniczej 2 w Krakowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-01

Kraków: Wykonanie robót budowlanych w budynku przy ul. Rzeźniczej 2 w Krakowie
Numer ogłoszenia: 169567 - 2016; data zamieszczenia: 01.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 90603 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6165482, 6165469, faks 12 6165428.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w budynku przy ul. Rzeźniczej 2 w Krakowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest bieżący remont lokalu w budynku przy ul. Rzeźniczej 2 w Krakowie. Zamawiający przewiduje do wykonania między innymi roboty budowlane w zakresie: 1) adaptacji dwóch pomieszczeń na pokoje biurowe (naprawa tynków, malowanie), 2) likwidacji ścianek z konstrukcji aluminiowych w boksach pomiędzy pomieszczeniami 3-4, 5-6, 7-8 (przy likwidacji ścianek należy uwzględnić sztywność konstrukcji pozostałych elementów), 3) wymiany wykładziny po usuniętych elementach aluminiowych, 4) odtworzenia sanitariatów w piwnicach budynku (wykonanie ścianek z suchej zabudowy, montaż drzwi z ościeżnicami, flizowanie ścian oraz podłóg, wykonanie instalacji elektrycznej, biały montaż, malowanie), 5) powiększenia punktu informacyjnego (montaż ścianki z suchej zabudowy wraz z oknem punktu informacyjnego, wykonanie gładzi wraz z malowaniem, wykonanie dodatkowych punktów elektrycznych, ułożenie wykładziny). 2. Szczegółowy zakres robót określają: 1) przedmiary robót (numery 1 i 2), 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, 3) zestawienie materiałów. 3. W wycenie nie należy uwzględniać następujących pozycji z przedmiaru numer 1: 1.5, 1.6, 1.7, 1.8, 1.9, 1.10, 1.11, 1.12, 1.13, 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.6, 2.7, 2.8, 2.9, 2.10, 2.11, 2.12, 2.13, 2.14, 2.15, 2.16, 2.17, 2.18, 2.19, 2.20, 2.21, 2.22, 2.23, 2.24, 2.25, 2.26, 2.27, 2.28, 2.29, 2.30, 3.1, 3.2. 4. Roboty budowlane będące przedmiotem będą realizowane w okresie od sierpnia do października 2016 roku. Ustalenie dokładnych terminów rozpoczęcia i zakończenia robót uzależnione od terminu przeniesienia znajdującej się w lokalu komórki organizacyjnej zamawiającego do innej lokalizacji. Termin realizacji robót: nie krótszy niż 45 dni i nie dłuższy niż 55 dni od daty przekazania wykonawcy placu budowy. Zamawiający zawiadomi wykonawcę o terminie przekazania placu budowy pisemnie z wyprzedzeniem co najmniej 1 tygodnia. Warunki dodatkowe realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów, jakie zamawiający poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. 2) Jeżeli wykonawca uzna, że dokumentacja dotycząca przedmiotowego zamówienia, tj.: przedmiar, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz wykaz materiałów są niepełne lub zawierają błędy mogące mieć wpływ na zapewnienie należytej jakości robót, zobowiązany jest zawiadomić zamawiającego o tym fakcie w terminie zakreślonym w rozdziale VIII ust. 6 niniejszej specyfikacji. 3) Zamawiający zaleca, aby wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej w miejscu realizacji robót. Termin dokonania wizji lokalnej należy uzgodnić z pracownikiem zamawiającego, Panem Łukaszem Głogowskim pod numerem telefonu 12 616 54 64, dostępnym w godzinach pracy zamawiającego. 4) Wykonawca zobowiązany będzie ustalić z zamawiającym szczegóły realizacji przedmiotu zamówienia przed rozpoczęciem robót. 5) Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zapewniając na własny koszt siłę roboczą oraz wszystkie środki techniczne niezbędne do jego realizacji. 6) Sposób rozliczenia wynagrodzenia za wykonane roboty, kosztorysowy w rozumieniu przepisów art. 629 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (tekst: jednolity: Dz. U. z 2016 roku, poz. 380 z późniejszymi zmianami), na podstawie kosztorysów zamiennych i powykonawczych, obejmujących rzeczywistą ilość wykonanych robót, z tym jednak zastrzeżeniem, że jego ostateczna wysokość nie może przekroczyć kwoty wynagrodzenia określonej w umowie o wykonanie robót budowlanych. Po zakończeniu robót wykonawca zobowiązany jest sporządzić obmiar, który będzie podlegał weryfikacji przez upoważnionych przedstawicieli zamawiającego. 7) Warunki płatności. Zapłata wynagrodzenia nastąpi przelewem, w terminie do 14 dni od daty doręczenia zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury, po odbiorze robót stwierdzonym protokołem odbioru. Do faktury wykonawca zobowiązany jest załączyć: atesty, aprobaty techniczne i inne niezbędne dokumenty dotyczące użytych materiałów, kosztorysy rozliczeniowe (powykonawcze i zamienne), określające zakres i rodzaj robót rzeczywiście wykonanych, zatwierdzone do wypłaty przez inspektora nadzoru inwestorskiego powołanego przez zamawiającego do wypłaty pod względem merytorycznym i rachunkowym. Zamawiający dopuszcza możliwość zapłaty wynagrodzenia w dwóch transzach: pierwszej, po wykonaniu 50% wartości umowy o wykonanie robót budowlanych, drugiej, po zakończeniu robót. Do ustalenia wartości wykonanych robót strony umowy posługiwać się będą kosztorysami (powykonawczymi i zamiennymi), sporządzonymi na podstawie książki obmiarów i kosztorysu ofertowego, zatwierdzonymi przez inspektora nadzoru budowlanego powołanego przez zamawiającego. Przy ustalaniu stopnia zaawansowania robót uwzględnia się również zmiany dotyczące zakresu robót (roboty zaniechane, dodatkowe i zamienne). W przypadku obliczania wartości robót zamiennych przy sporządzaniu kosztorysów należy stosować te same nośniki cenowe i ceny jednostkowe materiałów co w podstawowym kosztorysie ofertowym złożonym wraz z ofertą. W przypadku robót, materiałów lub sprzętów, które nie mają swojego odpowiednika w kosztorysie ofertowym złożonym wraz z ofertą do zamówienia podstawowego wartość takiej pozycji robót zostanie obliczona zgodnie z wzorem: Cd = Co x Csch Ws gdzie: Cd - wynagrodzenie za roboty dodatkowe lub zamienne, Co - cena oferty wykonawcy złożonej w zamówieniu podstawowym, Ws - wartość szacunkowa zamówienia określona w kosztorysach inwestorskich, Csch - cena z Sekocenbudu aktualna w okresie wykonania robót zamiennych lub dodatkowych. Zamawiający wprowadzi w treści umowy wartość kosztorysu inwestorskiego na roboty budowlane zlecone wykonawcy w celu umożliwienia dokonania przeliczenia wartości zamówień dodatkowych i zamiennych. 8) Wykonawca ma obowiązek spisać i przełożyć zamawiającemu protokół konieczności na roboty zaniechane i zamienne oraz zamówienia uzupełniające i dodatkowe uzasadniające konieczność ich wykonania z uwzględnieniem przepisów art. 67 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. Dostarczony zamawiającemu protokół konieczności musi być zatwierdzony przez inspektora nadzoru inwestorskiego powołanego przez zamawiającego. Uzyskanie akceptacji inspektora nadzoru inwestorskiego nie stanowi potwierdzenia udzielenia zamówienia dodatkowego lub uzupełniającego lub wyrażenia zgody na zaniechanie robót albo wykonanie robót dodatkowych lub zamiennych. Udzielenie zamówień dodatkowego lub uzupełniającego wymaga przeprowadzenia odrębnego podstępowania o udzielenie zamówienia publicznego, określonego przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 roku, poz. 2164). 9) Wykonawca przedłoży kosztorysy ofertowe, sporządzone według zasad określonych w przepisach rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 roku, Nr 130, poz. 1389). 10) Wykonawca ma obowiązek umieścić w kosztorysie ofertowym całkowity zakres i rodzaj robót określony w przedmiarze zamawiającego, z uwzględnieniem materiałów wskazanych w wykazie materiałów. 11) Wykonawca w ofercie winien przedstawić zestawienie materiałów - zgodnie z wykazem zamawiającego, stanowiącym załącznik numer 9 do specyfikacji. 12) Kosztorys ofertowy stanowi podstawę do obliczenia wynagrodzenia należnego wykonawcy. 13) Okres rękojmi: 36 miesięcy od daty odbioru robót budowlanych wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, bez wad. Umowa o roboty budowlane jest jednocześnie dokumentem potwierdzającym udzielenie rękojmi. 14) Okres gwarancji na wbudowane materiały: zgodnie z danymi producenta, nie krótszy niż 12 miesięcy od daty odbioru robót budowlanych bez wad. Umowa o roboty budowlane jest jednocześnie dokumentem gwarancyjnym. Dokumenty gwarancyjne dot. użytych materiałów, sprzętu i wyposażenia przechowuje wykonawca oraz załatwia formalności związane z naprawami gwarancyjnymi. 15) Zobowiązania wynikające z gwarancji i rękojmi obciążają w całości wykonawcę, również w zakresie zleconym podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy. 16) Przedmiot zamówienia ma być wykonany zgodnie ze sztuką jego wykonania oraz obowiązującymi w tym zakresie standardami, normami i przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 roku, poz. 290). 17) Wykonawca w trakcie prowadzenia robót ma obowiązek każdorazowo zgłaszać zamawiającemu wszelkie problemy z realizacją przedmiotu umowy o roboty budowlane oraz współpracować w zakresie ich rozwiązania. 18) Odbiór robót zanikających bądź ulegających zakryciu ma być zgłaszany przez wykonawcę z wyprzedzeniem co najmniej 1 dnia roboczego. 19) Wykonawca robót budowlanych, któremu zostanie powierzone ich wykonanie może korzystać z dostępu do wody i energii elektrycznej tylko w lokalu należącym do zamawiającego. Na wykonawcę nałożona zostanie opłata ryczałtowa za korzystanie z: energii elektrycznej w wysokości 300,00zł brutto (słownie: trzysta złotych 00/100), wody 200,00zł brutto (słownie: dwieście złotych 00/100). Zapłaty za korzystanie z energii elektrycznej i wody należy dokonać najpóźniej do 7 dni od dnia podpisania protokołu końcowego bez wad. Nieuregulowanie wpłaty w tym terminie powoduje potrącenie ww. kwot z wynagrodzenia należnego wykonawcy określonego w fakturze końcowej. 20) Wykonawca zobowiązany jest usuwać wady i usterki przedmiotu zamówienia wykryte w okresie rękojmi w terminie do 14 dni od ich stwierdzenia. Wady i usterki zagrażające bezpieczeństwu ludzi wykonawca ma usuwać do 24 godz. po ich zgłoszeniu przez zamawiającego. W przypadku nie wywiązania się z tego zobowiązania wykonawca zwróci zamawiającemu koszty zastępczego usunięcia wad i usterek w terminie do 14 dni od otrzymania wezwania do zapłaty. 21) Wykonawca ponosi bezpośrednią odpowiedzialność za szkody wynikłe w związku z realizacją przedmiotu zamówienia i usunie ich skutki i przyczyny, bądź zwróci zamawiającemu koszty z tym związane w terminie do 14 dni od chwili wezwania przez zamawiającego do naprawy szkód lub zwrotu kosztów. 22) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty w sposób powodujący jak najmniejsze niedogodności i utrudnienia funkcjonowania budynku, w którym będą one prowadzone. 23) W czasie prowadzenia robót obiekt nie będzie wyłączony z użytkowania. Wykonawca winien uwzględnić utrudnienia z tym związane oraz współpracować z użytkownikami budynku, z Gminą Miejską Kraków - Zarządem Budynków Komunalnych w Krakowie oraz Wspólnotą Mieszkaniową w zakresie rozwiązywania kwestii problematycznych. 24) Wykonawca we własnym zakresie załatwia formalności związane z uzgodnieniami z administratorem obiektu i/lub dostawcami mediów w zakresie działań związanych z realizacją przedmiotu zamówienia - jeżeli będą wymagane.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.41.00.00 - Tynkowanie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WI-BA Baran Tadeusz, Wierciak Roman S.C., ul. 3 Maja 35H, 32-400 Myślenice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 165311,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 120758,24

  • Oferta z najniższą ceną: 120758,24 / Oferta z najwyższą ceną: 159999,59

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.