Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-20
Otwock: Dostawa elementów styropianowych do wypełnienia opakowań transportowych dla NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM przez okres 3 lat
Numer ogłoszenia: 169554 - 2014; data zamieszczenia: 20.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM , ul. Andrzeja Sołtana 7, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 22 7180700 lub 01, faks 22 7180350.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa elementów styropianowych do wypełnienia opakowań transportowych dla NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM przez okres 3 lat.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa elementów styropianowych do wypełnienia opakowań transportowych dla NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM przez okres 3 lat. Szczegółowy opis techniczny oraz wykaz elementów (w ilości 12 pozycji) będących przedmiotem zamówienia stanowi Załącznik A do SIWZ - Specyfikacja techniczna elementów styropianowych. Materiał użyty do wykonania przedmiotu zamówienia (styropian) musi posiadać świadectwo dopuszczenia do obrotu, które Dostawca będzie załączał do każdej dostawy. Koszty dostawy elementów styropianowych do siedziby Zamawiającego ponosi Dostawca i należy je uwzględnić w cenie oferty. Informacja na temat możliwości powierzenia przez Dostawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom: Dostawca może powierzyć wykonanie części niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wymagania stawiane Dostawcy: 1 Dostawca jest odpowiedzialny za jakość i zgodność przedmiotu zamówienia z warunkami technicznymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia w niniejszej SIWZ bez względu na to, czy prace będą wykonywane własnymi siłami czy przez podwykonawców. 2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 3 Wymagane jest sporządzenie przez Dostawcę i zamieszczenie w formularzu ofertowym wykazu osób do kontaktów, ich numerów telefonów, numerów faksów oraz dokonanie innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 4 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Dostawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wymagania organizacyjne: 1 Szczegółowe ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia, w szczególności terminy i ilości kolejnych dostaw, uzgadniane będą przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego z przedstawicielem Dostawcy wskazanym w wykazie osób do kontaktów jako osoba odpowiedzialna za realizację zamówienia. 2 Dostawa każdej partii przedmiotu zamówienia będzie uznana przez Zamawiającego jako prawidłowo zrealizowana po jej dostarczeniu na koszt Dostawcy do siedziby Zamawiającego wraz ze świadectwem dopuszczenia do obrotu styropianu użytego do ich produkcji i sporządzeniu na tę okoliczność protokołu zdawczo odbiorczego, podpisanego bez uwag przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Dostawcy. 3 Zamówienie zostanie uznane za należycie wykonane po zrealizowaniu wszystkich dostawy przedmiotu zamówienia w terminie 36 miesięcy od daty podpisania umowy (dostarczeniu na koszt Dostawcy do siedziby Zamawiającego wraz ze świadectwem dopuszczenia do obrotu styropianu użytego do ich produkcji) i sporządzeniu na tę okoliczność ostatniego protokołu zdawczo odbiorczego, podpisanego bez uwag przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Dostawcy,. 4 Płatność na rzecz Dostawcy z tytułu wykonania zamówienia będzie realizowana częściowo, po każdej prawidłowo zrealizowanej na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT. 5 Termin płatności z tytułu realizacji każdej dostawy nie może być krótszy niż 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. 6 W przypadku, gdy któryś z dostarczonych elementów nie będzie spełniał wymogów Zamawiającego określonych w SIWZ i załącznikach, co zostanie potwierdzone podczas kontroli i zapisane w stosownym protokole, zostanie on uznany za wadliwy i będzie zwrócony do Dostawcy na jego koszt. W miejsce elementów zwróconych Dostawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt elementy nowe, wolne od wad, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Wymagania dot. gwarancji 1. Dostawca udziela gwarancji na okres 6 miesięcy od daty protokołu zdawczo odbiorczego, podpisanego bez uwag przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Dostawcy. 2. W trakcie trwania gwarancji wszelkie usterki i wady będą usuwane przez Dostawcę na jego koszt. Termin wykonania zamówienia Sukcesywnie w ciągu 36 miesięcy od daty podpisania umowy. Terminy i ilości dostarczanych elementów muszą być wcześniej uzgadniane z Zamawiającym.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium w niniejszym postepowaniu
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga posiadania wiedzy i doświadczenia w dziedzinie wykonywania elementów ze styropianu. Wymagane jest wykazanie przez Dostawcę realizacji co najmniej dwóch dostaw elementów styropianowych podobnego typu o wartości co najmniej 10 tysięcy PLN każda, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Ponadto niezbędne jest załączenie do oferty przez Dostawcę dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych dostaw. W przypadku, gdy w celu wykazania spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Dostawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów, niezbędne jest przedstawienie przez każdy z tych podmiotów wykazu dwóch wykonanych dostaw elementów styropianowych podobnego typu o wartości co najmniej 10 tysięcy PLN każda, w ciągu ostatnich 3 lat, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z dowodami potwierdzającymi należyte ich wykonanie, oraz przedstawienie Zamawiającemu pisemnego zobowiązania tych podmiotów do uczestniczenia wraz z Dostawcą w wykonywaniu zamówienia w sposób zapewniający wykorzystanie posiadanego w tej dziedzinie doświadczenia i wiedzy. Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Dostawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty, metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Załącznik Nr 8 do SIWZ - Zobowiązanie Dostawcy, że do każdej dostawy załączone będą świadectwa jakości styropianu użytego do wykonania przedmiotu zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polatom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM
ul. Sołtana 7
05-400 Otwock
bud. 24 A
Sekretariat - pok. 114 A.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2014 godzina 11:00, miejsce: Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM ul. Andrzeja Sołtana 7 05-400 Otwock bud. 24 A Sekretariat - pok. 122A.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Dostawa szwów chirurgicznych przez okres 24 miesięcy
- Sprzątanie pomieszczeń biurowo-dydaktycznych, korytarzy i sanitariatów w pomieszczeniach NCBJ w Warszawie na ul. Pasteura 7.
- Modernizacja instalacji gazów medycznych w Powiatowym Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej
- szkolenia dla uczniów klas pierwszych szkół ponadpodstawowych prowadzonych przez Powiat Otwocki, w ramach zajęć Edukacja dla Bezpieczeństwa
- Dostawa 10 agregatów prądotwórczych w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej
- Hemostatyki wchłanialne
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa worków do segregacji odpadów
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w 2025 roku na terenie Gminy Wielgomłyny w zakresie zadań własnych - z podziałem na części.
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem odczynników i materiałów laboratoryjnych dla Wydziału Medycznego
- "Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej"
- DOSTAWA WORKÓW FOLIOWYCH POLIETYLENOWYCH
- Dostawa pojemników na odpady w ramach programu "Poprawa jakości systemów selektywnego zbierania odpadów komunalnych na terenie związku miast i gmin dorzecza Parsęty"
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





