eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁambinowiceDowóz uczniów i dzieci do gimnazjum, szkół podstawowych i przedszkoli na terenie gminy Łambinowice oraz do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Nysie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-17

Łambinowice: Dowóz uczniów i dzieci do gimnazjum, szkół podstawowych i przedszkoli na terenie gminy Łambinowice oraz do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Nysie.
Numer ogłoszenia: 169513 - 2011; data zamieszczenia: 17.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łambinowice , ul. Gen. Zawadzkiego 29, 48-316 Łambinowice, woj. opolskie, tel. 077 4311300, faks 077 4311301.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lambinowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów i dzieci do gimnazjum, szkół podstawowych i przedszkoli na terenie gminy Łambinowice oraz do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Nysie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów i dzieci do gimnazjum, szkół podstawowych i przedszkoli na terenie gminy Łambinowice oraz do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Nysie na dwa kolejne lata szkolne, tj. 2011/12 i 2012/13..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, ze zm.).

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W powadzonym postępowaniu zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Licencję/koncesję na przewóz osób. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia - załącznik nr 3). 4) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. (wzór oświadczenia - załącznik nr 4) 5) Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się ze Specyfikacją istotnych warunków zamówienia i akceptuje jej treść (wzór oświadczenia - załącznik nr 5). 6) Wykaz niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia sprawnych technicznie pojazdów z ich opisem (nr rejestracyjny, rok produkcji, marka, ilość miejsc) zgodnie z opisem części zamówienia, na którą jest składana oferta - (załącznik nr 6). 7) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. 8) Jeśli wykonawca dla spełnienia wymagań określonych w pkt 6 i 7 polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym lub osobach innych podmiotów, (zgodnie z zapisami art. 26 ust 2b ustawy Prawo zamówień publicznych), powinien przedstawić dokument potwierdzający ten fakt, np. zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na czas wykonywania zamówienia. 9) Polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Według SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Według SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Według SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Według SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ceny w trakcie wykonywania zamówienia, na wniosek wykonawcy o średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem za rok poprzedni (odpowiednio za 2011 i 2012 r.) ogłoszony przez GUS od pierwszego dnia miesiąca po jego ogłoszeniu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lambinowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Łambinowice ul. Gen. Zawadzkiego 29, 48-316 Łambinowice pok. nr 20.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2011 godzina 12:00, miejsce: Gmina Łambinowice ul. Gen. Zawadzkiego 29, 48-316 Łambinowice sekretariat nr 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dowóz uczniów i dzieci na terenie gminy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część pierwsza obejmuje dowóz uczniów i dzieci na trasie: Dworzysko - Szadurczyce - Malerzowice Wielkie - Bielice - Okopy - Łambinowice (szkoły) - Sowin - Wierzbie - Łambinowice (szkoły). Łączna długość trasy jednego dnia wynosi: 159 km (dwa dowozy i dwa odwozy) Długość trasy może w ciągu roku szkolnego ulegać niewielkim zmianom zależnie od potrzeb wynikających z organizacji pracy szkół i innych okoliczności mających wpływ na przebieg trasy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dowóz uczniów z terenu gminy do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Nysie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część druga zamówienia obejmuje przewóz uczniów z miejscowości na trasie: Dworzysko - Łambinowice - Sowin - Wierzbie - Budzieszowice - Jasienica Dolna do Specjalnego Ośrodka Szkolno -Wychowawczego w Nysie, ul. Grodkowska. Obecnie jest to grupa 16 uczniów. Łączna długość tarasy jednego dnia wynosi 150 km (dwa dowozy i dwa odwozy). Długość trasy może w ciągu roku szkolnego ulegać niewielkim zmianom zależnie od potrzeb wynikających z nowych decyzji o kształceniu specjalnym dzieci i innych okoliczności mających wpływ na przebieg trasy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.