eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ko¼minekPrzedszkole czas zacz±æ

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2015-07-08

Ko¼minek: Przedszkole czas zacz±æ
Numer og³oszenia: 169504 - 2015; data zamieszczenia: 08.07.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ko¼minek , ul. Ko¶ciuszki 7, 62-840 Ko¼minek, woj. wielkopolskie, tel. 062 7637085, faks 062 7637207.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kozminek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Przedszkole czas zacz±æ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Nazwa nadana zamówieniu: Przedszkole czas zacz±æ 2. Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie pomieszczeñ i wyposa¿enia a w szczególno¶ci: zakup wraz z dostaw± pomocy dydaktycznych, artyku³ów plastycznych, zabawek, monta¿, mebli i wyposa¿enia sal, kuchni, szatni, toalet oraz zakup i dostawa sprzêtu RTV, AGD, ICT w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu edukacji dzieci w oddzia³ach przedszkolnych. Wykaz rzeczowy - szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagañ technicznych oraz funkcjonalnych zawarty zosta³ : 2.1 Dla czê¶ci I: Organizacja placu zaabw przy Szkole Podstawowej w Moskurni - w za³±czniku Nr 6.1 SIWZ 2.2 Dla czê¶ci II: Organizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Nowym Nakwasiniei - w za³±czniku Nr 6.2 SIWZ 2.3 Dla czê¶ci III: Dostosowanie pomieszczeñ w Szkole Podstawowej w Moskurni - w za³±czniku Nr 6.3 SIWZ 2.4 Dla czê¶ci IV: Dostosowanie pomieszczeñ w Szkole Podstawowej w Nowym Nakwasinie - w za³±czniku Nr 6.4 SIWZ 2.5 Dla czêsci V: Wyposa¿enie do Szko³y Podstawowej w Moskurni - w za³aczniku nr 6.5 SIWZ 2.6.Dla czêsci VI: Wyposa¿enie do Szko³y Podstawowej w Nowym Nakwasinie - w za³±czniku nr 6.6 SIWZ Przedmiot zamówienia nale¿y wykonaæ zgodnie z ww. za³±cznikami na warunkach okre¶lonych we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 5.1 do SIWZ dla I,II, III, IV oraz za³±cznik 5.2 do SIWZ dla V i VI. cz. zamówienia.

II.1.5)

  przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.15.00.00-8, 45.11.27.23-9, 39.15.00.00-8, 39.14.40.00-3, 44.41.17.40-3.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie wymaga uprawnieñ

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie wymaga szczegó³owych warunków w tym zakresie

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie wymaga szczegó³owych warunków w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie wymaga szczegó³owych warunków w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie wymaga szczegó³owych warunków w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3.2)

  • za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty z wykazem rzeczowym odpowiadajacym danej czê¶ci zamówienia 2. O¶wiadczenie wykonawcy o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp - wg. za³. nr 2.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin wykonania - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Dopuszcza siê zmiany niniejszej umowy w nastêpuj±cych przypadkach: 1) zmiana lub wprowadzenie podwykonawcy, 2) zmiana ustawowej stawki podatku VAT, 3) konieczno¶æ zmiany terminu wykonania umowy z uwagi na dodatkowe obowi±zki zwi±zane z wykonywanym przedmiotem zamówienia na³o¿one na wykonawcê, a wynikaj±ce ze zmienionych w trakcie wykonania umowy przepisów ustaw, rozporz±dzeñ lub wytycznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozminek.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Gminy Ko¼minek ul. Ko¶ciuszki 7 62-840 Ko¼minek, pok. nr 5.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 17.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Urz±d Gminy Ko¼minek ul. Ko¶ciuszki 7 62-840 Ko¼minek, pok. nr 12 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Projekt wspó³finansowany ze srodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapita³ Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykszta³cenia i kompetencji w regionach, Dzia³anie 9.1 Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jako¶ci us³ug edukacyjnych ¶wiadczonych w systemie o¶wiaty.Poddzia³anie 9.1.1. Zmniejszenie nierówno¶ci w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej..

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Organizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Moskurni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1.1.Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostaw±: wyposa¿enia placu zabaw w tym: hustawka pojedyñcza, bujak motorek, karuzela z kierownic±, bujak konik, bujak kompas, k³adka sprawno¶ciowa, chata trapera. Wyposa¿enie zapewniaj±ce bezpieczne warunki u¿ytkowania posiadaj±ce certyfikaty bezpieczeñstwa. 1.2.Rodzaj oraz ilo¶ci materia³ów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte s± w za³±czniku nr 6.1do SIWZ. 1.3.Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ materia³y oraz zrealizowaæ przedmiot zamówienia wed³ug za³±cznika 6.1do SIWZ..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.11.27.23-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania - 10

CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Organizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Nowym Nakwasinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1.1 Przedmiot zamówienia obejmuje zakup piaskownicy sze¶ciok±tnej z siedziskiem oraz ³awek miejskich grubych. Wyposa¿enie zapewniaj±ce bezpieczne warunki u¿ytkowania posiadaj±ce certyfikaty bezpieczeñstwa. 1.2.Rodzaj oraz ilo¶ci materia³ów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte s± w za³±czniku nr 6.2 do SIWZ. 1.3.Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ materia³y oraz zrealizowaæ przedmiot zamówienia wed³ug za³±cznika 6.2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.11.27.23-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania - 10

CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Dostosowanie pomieszczeñ w Szkole Podstawowej w Moskurni..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1.1 Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostaw± podestu dzieciecego, dozownika myd³a w p³ynie oraz pó³eczki na kubeczki. 1.2.Rodzaj oraz ilo¶ci materia³ów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte s± w za³±czniku nr 6.3 do SIWZ. 1.3.Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ materia³y oraz zrealizowaæ przedmiot zamówienia wed³ug za³±cznika 6.3 do SIWZ..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.14.40.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania - 10

CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Dostosowanie pomieszczeñ w Szkole Podstawowej w Nowym Nakwasinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1.1 Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawê sprzêtu i mebli w tym m.in.: syfona umywalkowy, umywalka prostokatna, uchwyty do papieru, bateria umywalkowa, lustro, dozownik szklany myd³a w p³ynie, suszarka do r±k, miska ustêpowa, kosz, blat pod umywalki nastawne, podest. 1.2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagañ technicznych oraz funkcjonalnych zawarty zosta³ w za³±czniku nr 6.4 do SIWZ 1.3. Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ materia³y i sprzêt wed³ug za³±cznika 6.4 do SIWZ..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.15.00.00-8, 39.51.14.40-2, 39.71.23.00-9, 39.14.40.00-3, 38.62.20.00-1, 44.41.00.00-7, 44.41.13.00-7, 44.41.17.40-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania - 10

CZÊ¦Æ Nr: 5 NAZWA: Wyposa¿enie do Szko³y Podstawowej w Moskurni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: .1 Przedmiot zamówienia obejmujê zakup i dostawê sprzetu, mebli oraz urzadzeñ ICT w tym m.in.: odkurzacz, termos stalowy z przyciskiem 1,5 L, zestaw 17 - kolorowe rega³y, rega³ niski z rega³ami, zakup sprzetu ICT - notebook Samsung, projektor multimedialny, uchwyt sufitowy do projektora, ekran projekcyjny, drukarka kolorowa. 1.2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagañ technicznych oraz funkcjonalnych zawarty zosta³ w za³±czniku nr 6.5 do SIWZ 1.3. Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ sprzêt ICT wed³ug za³±cznika 6.5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.00.00-1, 39.16.10.00-8, 37.52.00.00-9, 39.15.00.00-8, 39.51.44.00-2, 39.71.23.00-9, 39.14.40.00-3, 38.62.20.00-1, 44.41.00.00-7, 44.41.13.00-7, 44.41.17.40-3, 31.71.00.00-0, 30.20.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania - 10

CZÊ¦Æ Nr: 6 NAZWA: Wyposa¿enie do Szko³y Podstawowej w Nowym Nakwasinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawê sprzêtu, mebli oraz urzadzeñ ICT w tym m.in.: odkurzacz Karcher, pralka Amica, wózek sprz±taj±cy, szafy do przechowywania naczyñ z okapem, zlewozmywak granitowy dwukomorowy z bateri± i dozownikiem, lodówka pod zabudowê Whirpool, kuchenka elektryczna Amica, zmywarka z wyparzark± Whirpool, mikrofalówka Zelmer, patelnia srednica 28 i 20 cm, talerze - komplet obiadowy, le¿ak przedszkolny, poduszki, zabawki i pomoce dydaktyczne, zakup sprzêtu ICT - lelewizor LED Blaupunkt, laptop Lenovo, radio z CD Philips, projektor multimedialny, zakup sprzêtu audiowizualnego - zestaw nag³a¶niaj±cy mobilny, zestaw multimedialny InterWrite (tablica dotykowa), urz±dzenie wielofunkcyjne Toshiba, 1.2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagañ technicznych oraz funkcjonalnych zawarty zosta³ w za³±czniku nr 6.6 do SIWZ 1.3. Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ sprzêt ICT wed³ug za³±cznika 6.6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.00.00-1, 39.16.10.00-8, 37.52.00.00-9, 39.15.00.00-8, 39.51.44.00-2, 39.71.23.00-9, 39.14.40.00-3, 38.62.20.00-1, 44.41.00.00-7, 44.41.13.00-7, 44.41.17.40-3, 31.71.00.00-0, 30.20.00.00-0, 39.71.11.30-9, 39.71.34.30-6, 39.71.11.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania - 10

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.